Różnice w wersji przed- i poliftingowej

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez MAZDA_323F » 5 sty 2008, 10:17

Witem Wszystkich !!
W grudniu miałem wypadek moją kochana madzia i aktualnie szykuje sie na czesci bo wyklepac to jej sie nie da... ;((
Teraz poszukuje nowej(oczywiscie 323F BA) Ale zastanawiem sie nad jedym. Czy po licie zmieniło się coś ?? Chodzi mi głównie o silnik?? Z5 nadal jest taka Dymiąca i wielce paląca ?? Są mazdy po lifcie z wiekszymi silnikami niż 1.5 ?? Co byście mi doradzili ??

PS. MAZDA TO NAPRAWDE BEZPIECZNE AUTO !![/b]
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 23:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BA 1,8 16v 97'

Postprzez darekk86 » 5 sty 2008, 12:36

no to widze ze nastepna osoba co w grudniu skasowala mazde :(

po lifcie zmienilo sie wnetrze i podobno ulepszyli troche silnik Z5. Podobno juz nie ma takich problemow z olejem. Ale do chyba dopiero od 98r, czyli jak juz byl calkowity lift, a nie te posrednie.

Oczywiscie ze sa mazdy 1 .8 no i 2.0 :D I uwazam ze zdecydowanie lepiej wybrac ktoras z tych jak sie taka trafi. 1.5 potrafi spalac podobnie jak 1.8 a nawet 2.0, wiec ja bym 1.5 nie kupil.

Ale mazda to niestety nie jest bezpieczne auto... Przy jakiej predkosci przywaliles? I w co? Bo mi sie zdaje ze jak bym walnal przy jakis 60km/h to by z samochodu i ze mnie niewiele zostalo.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Beny » 5 sty 2008, 12:41

darekk86 napisał(a):po lifcie zmienilo sie wnetrze i podobno ulepszyli troche silnik Z5
doszlo tylne swiatlo stop w na szybie tylnej w czarnej lotce i ktos twierdzil ze lusterka maja inny ksztalt ;) A co do silnika to poprawili ale taz nie wiem dokladnie czy od 97 czy 98.I polecam jak najberdziej 1,8 niz Z5
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez darekk86 » 5 sty 2008, 12:52

no tak, pozmienialo sie pare szczegolow, ale raczej malo istotnych. najbardziej istotne to wlasnie wnetrze no i silnik.
Bo tak to jeszcze byla zmiana zamka w klapie tylnej (na gorsze, bo otwierany tylko ze srodka).

Mi wnetrze duzo bardziej podoba sie przed liftem, po lifcie juz nie jest tak zaokraglone jak caly ksztalt samochodu, wyglada na nowsze ale mi nie pasuje akurat.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Beny » 5 sty 2008, 12:55

darekk86 napisał(a):Bo tak to jeszcze byla zmiana zamka w klapie tylnej (na gorsze, bo otwierany tylko ze srodka).

ah te szczegoliki :P
darekk86 napisał(a):Mi wnetrze duzo bardziej podoba sie przed liftem, po lifcie juz nie jest tak zaokraglone jak caly ksztalt samochodu, wyglada na nowsze ale mi nie pasuje akurat.

<spoko>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Artiks » 5 sty 2008, 12:57

darekk86 napisał(a):Podobno juz nie ma takich problemow z olejem
Z tym to jest raczej pic, bo po lifcie to ma inny dolot trochę, nie ma łancucha między wałkami tylko pasek i kolektor jest bez pre-kata. Znam kilka Mazd 323F BA 1998 rok z problemami pierścieni :D Te auta albo nie mają takich przebiegów jak te starsze, albo właściciele są mądrzejsi i nauczyli się na niewybaczalnych błędach wcześniejszych właścicieli 323F BA Z5, że do tych silników leje się wyłącznie dobre oleje i max pólsyntetyki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez MAZDA_323F » 5 sty 2008, 13:07

Ale mazda to niestety nie jest bezpieczne auto... Przy jakiej predkosci przywaliles? I w co? Bo mi sie zdaje ze jak bym walnal przy jakis 60km/h to by z samochodu i ze mnie niewiele zostalo.


Nie ja przywaliłem tylko we mnie i to od boku. miał ok 50km/h ale cos czuje że wiecej. Zreszta sami ocencie Obrazek http://img235.imageshack.us/my.php?imag ... 834ib7.jpg
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 23:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BA 1,8 16v 97'

Postprzez Beny » 5 sty 2008, 13:11

uuu no nieladnie to wyglada :( Dobrze ze Ty caly jestes miales jakies obrazenia?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MAZDA_323F » 5 sty 2008, 13:29

Wstrząs Muzgu cały poobijany i jeszcze urazy kregosłupa. Kretyni jeżdzą na czerwonym. Najpier Rover 200 we mnie walna od boku to tak leciałem że po obruceniu sie 180' walnołem jeszcze o Autobus Miejski. NIe wiecie może czy ktoś chciałby qpić taką mazde na częsci ?? Bo mi sie strasznie nie chce w to bawic. Teraz juz mi zostało znaleść jakaś piekną ksiażniczke. Już sie nie moge doczekać kiedy bede miał nową i to napewno mocniejsza. Czytałem kiedys na forum że te po lifcie niby mniej palą ale ja teraz widze to bardzo chętnie kupie 1.8 a jak dobrze pojdzie to i 2.0 ;))Tą co miałem 1.5 w mieście w lecie przy spokojnej jeździe spalała mi 11,6 l na 100km ;/
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 23:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BA 1,8 16v 97'

Postprzez Beny » 5 sty 2008, 13:34

o korde no to powazna sprawa byla.
MAZDA_323F napisał(a):Tą co miałem 1.5 w mieście w lecie przy spokojnej jeździe spalała mi 11,6 l na 100km ;/

Bo z tymi 1,5 to jest tak ze jedne pala 7-8 a inne 10-11 wiem z autopsji po kumpel mial taka 1,5 i tez narzekal.Wiec jak najbardziej 1,8 lub 2,0

MAZDA_323F napisał(a):NIe wiecie może czy ktoś chciałby qpić taką mazde na częsci

Wystaw na forum ale podejrzewam ze bez zabawy sie nie obejdzie ale napewno to co dobre sprzedaz tylko bedziesz czestym gosciem na poczcie :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez brii » 5 sty 2008, 13:34

Patrząc na to jak się schował środkowy słupek i próg to mam coraz mniej zaufania do Mazdy :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez darekk86 » 5 sty 2008, 13:35

uuu no to ladnie sie pogielo :/ No po takim strzale to juz faktycznie nie ma sensu naprawiac :(
Szkoda mazdy :( Ladna byla... I czerwona :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez MAZDA_323F » 5 sty 2008, 13:37

Patrząc na to jak się schował środkowy słupek i próg to mam coraz mniej zaufania do Mazdy


Ej no co ty ;p Przy tej predkosci co we mnie walną to w golfie ten słupek zatrzymał by się w środku samochodu.

PS. Popatrz na crash test :D http://youtube.com/watch?v=OsK4-zjX2K8
Ostatnio edytowano 5 sty 2008, 15:48 przez MAZDA_323F, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 23:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BA 1,8 16v 97'

Postprzez MAZDA_323F » 5 sty 2008, 14:31

Powiedzieliśmy o 1.5 a jak jest z 1.8 i 2.0 V6 ?? Po lifcie się coś zmieniło ?? Maja jakieś wady ??
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 23:25
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BA 1,8 16v 97'

Postprzez dawidek578 » 5 sty 2008, 21:27

Ale masakra :| MAZDA_323F przy ilu to było?W mazdzie po lifcie zmieniły sie też lampy gorzej świecą łatwo po tym poznać czy mazda była uderzona z przodu bo żadko kto o tym wie i zwraca na uwage!I srodek jest mało funkcjonalony przed liftem było fajnie mozna było wszystko po chować a po lifcie problemy jak w maluchu.Mazdy mają duzo wad :P
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2007, 21:04
Posty: 100
Skąd: Poznań/puszczykowo
Auto: TOYOTA AVENSIS

Postprzez MiKo » 5 sty 2008, 21:30

Ze zmian zauważyłem oprócz 3-stopu :
– inna tapicerka w środku
– licznik przebiegu elektroniczny
– nowy znaczek w '98

Mam wersje Z5 – 1,5 od nowości z 97 roku, benzyny pali 7,5-8 w cylku miejskim, koło 6 na trasie zależnie od wagi buta.

Przebieg 235000 – bierze 0,1-0,2l na 1000 km (od momentu jak zamontowałem gaz), wcześniej ubytków oleju nie stwierdziłem (od początku syntetyk Mobil 5W/50 – do nadal).

Nie zachwalam niniejszym postem silnika 1,5, u mnie problemy wysokiego spalania i "brania oleju" po prostu nie występują. Czytałem wiele postów, że 1,5 do "d" i że wersje przez liftingiem rzeczywiście więcej palą.

Obecnym autkiem mam plan jeszcze pojeździć kilka lat, jeśli kiedyś doczekam remontu z powodu pierścieni napewno powiadomię – sam jestem ciekaw czy to nastąpi i przy jakim przebiegu.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez yama » 5 sty 2008, 21:37

nieprawda po lifcie jest ok
spalanie zmniejszone o okolo 1l/100 wolniej zuzywaja sie pierscienie , silnik nie bierze oleju lub malo , kokpit dla mnie- z przodu duuuzo miejsca tyl ok ok No i masz wyswietlacz km cyfrowy :P hehehe
swiatla hmmm jak odblysniki nie zasniedzialy to swieca ok – no i trzeba zmieniac zarowki na nowe a nie jezdzic 10 lat :)
silnik 1.5 ma byc ekonomiczny – choc powyzej 5000obr spoko szedl /ale napewno scigac sie tym nie da
1.8 tak posrodku napewno jak duzo jezdzisz kupilbym w trasie v6 moze drozszy w eksploatacji ale zuzycie paliwa podobne do 1.8 :)
co d wypadku widac ze tamto auto mialo wzmocnienie powyzej progu mazdy – nic nienormalnego –
MAZDA &M....ITSUBISHI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 571 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez krystian77 » 5 sty 2008, 21:45

Czy po wypadku miałeś jakieś urazy w dolnych partiach ciała, bo z tego co widzę na zdjęciu to wzmocnienia w drzwiach pozostały proste a wjechał tylko słupek.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 18:10
Posty: 181 (4/19)
Skąd: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Auto: M6 GL 2.2 SH (2016r.)
M6 GH 2.0 MZR-CD (2008r.)
ex. 323F BA Z5 (1998r.)
ex. 323 BF (1989r.)

Postprzez iiyama » 5 sty 2008, 22:22

Po lifcie , to całkowicie inny samochód ,
inaczej sie prowadzi, wnętrze o 2 klasy lepsze.
v6 ma wszystko wyposażeniu – oczywiście co niezbędne :D (el. zegary, lusterka, 4 szyby, inne)
koła to fele 16 na 5 śrub :D ,tylko w v6 – polecam,
nakładki, [tiiit], halogenki, – wszystkie duperelki różnią sie małym szczególikiem w nadwoziu i w podwoziu (np czujnik ABSu jest inny)
Deska rozdzielcza nowsza , lepsza – i to dla mnie największy PLUS
Drzwi inne ( bez schowka)
Zauważone przeze mnie, że v6 przed liftem pali mniej!!!!!!!!!!, ale po lifcie v6 lepszy silnik – mocniejszy. (Adasia to nie dotyczy ;) )
i inne...
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Beny » 5 sty 2008, 22:32

iiyama napisał(a): (Adasia to nie dotyczy )

bo on ma po remamencie silniczek :D ale fakt mazdy przynajmniej te z forum KF slabo serie trzymaja
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323