Mazda 626 GE. FS – kolizyjny czy nie?

Postprzez hazell » 28 paź 2004, 11:01

Witam,
Czy silnik FS jest kolizyjny czy nie? W jednym warsztacie powiedzieli ze tak, inni mowia ze nie. Jak jest na prawde? Czym grozi w tym silniku zerwanie paska?
Pozdrawiam
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez XsiX » 28 paź 2004, 11:44

było – poszukaj w archiwum :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Koval » 28 paź 2004, 19:07

No cóż przeglądając forum można jednoznacznie stwierdzić że opinie są podzielone <lol> , Jaksa w którymś poscie napisał że sprawdzał i są bezkolizyjne (nie mogę w tym momencie odszukać tego posta).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2004, 10:47
Posty: 218
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626GE 1.8 16V 95r.

Postprzez Redoo » 29 paź 2004, 03:55

Ja mam taka madzie i ostatnio własnie przeskoczył mi pasek i nic sie nie stało !!wniosek silnik nie jest kolizyjny!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez nightcomer » 29 paź 2004, 05:32

Redoo napisał(a):Ja mam taka madzie i ostatnio własnie przeskoczył mi pasek
Jak to: przeskoczył pasek ??
O 1 ząbek czy jak?? A skąd to wiesz, że przeskoczył :P ? Dziwne to jakieś.

TU macie ten wątek z wypowiedziami Jaksy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Waclaw_Szubert » 29 paź 2004, 09:43

Redoo napisał(a):przeskoczył mi pasek i nic sie nie stało

Bo nic sie nie stanie to znaczy nie bedzie kolizji!
Inna sprawa kidy zerwie sie pasek zawroy staja w miejscu a wal z tlokami jeszcze sie kreci napedzany kolem zamachowym i wowczas dzieja sie te sprawy kiedy tlok spotyka sie z zaworem jednym czasem kilkoma i sie czule "caluja" <uscisk>
pozdrawiam
Wacław Szubert
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 12:33
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO

Postprzez navroth » 29 paź 2004, 16:09

mam pytanie – w ktorym momencie zapala sie ta kontrolka paska rozrzadu ? Rozumiem ze ona jest po to aby ostrzegala ze moze pasek strzelic lub cos zlego sie z nim dzieje – tak? No bo po fakcie to "po ptokach" ze mi sie zapali.

Kiedy ta kontrolke sie zeruje? Tzn chodzi mi o sprawe tego otworka w liczniku przez ktory chyba mozna zerowac swiecące sie kontrolki. W mojej to chyba bylo robione bo gumka zamykajaca ten otworek byla zdjeta i lezala w schowku. Co moglo byc robione?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez Redoo » 29 paź 2004, 19:12

nightcomer napisał(a):
Redoo napisał(a):Ja mam taka madzie i ostatnio własnie przeskoczył mi pasek
Jak to: przeskoczył pasek ??
O 1 ząbek czy jak?? A skąd to wiesz, że przeskoczył :P ? Dziwne to jakieś.

TU macie ten wątek z wypowiedziami Jaksy.

No przeskoczył a to wina napinacza sprezyna sie urwała i pasek przeskochył a skutki były takie iz samochod gasł i był słaby
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Wilku » 30 paź 2004, 09:01

jezeli przeskoczył o jeden zabek to nic sie nie dzieje(zawory dalej sie ruszaja wraz z reszta) ,calkiem inna sprawa przy zerwaniu paska,tak wiec wniosek Redoo ze silnik jest bezkolizyjny na tej podstawie jest błędny.Musi wypowiedziec sie ktos ,komu zerwał sie pasek w czasie jazdy.
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2004, 22:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez Jaksa » 30 paź 2004, 10:35

Redoo napisał(a):No przeskoczył a to wina napinacza sprezyna sie urwała i pasek przeskochył a skutki były takie iz samochod gasł i był słaby
Spręzynka " wycina " sobię ucho napinacza ( ale tylko w tych JC ) Napinacz GMB ma juz tulejkę w otworze jak oryginalny ....... miałem juz parę takich problemów eh.....te graty z Japan Cars'u szit nad szity.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Redoo » 30 paź 2004, 12:56

Jaksa napisał(a):Spręzynka " wycina " sobię ucho napinacza ( ale tylko w tych JC ) Napinacz GMB ma juz tulejkę w otworze jak oryginalny ....... miałem juz parę takich problemów eh.....te graty z Japan Cars'u szit nad szity.

No Jaksa zapewne masy racje!!Ciekawe jaki mi tery zaoyzli
:| :|
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6