Witam,
proszę o porady po czym poznać, że mam poduchy w autku a nie wmontowany rezystorek, który sprawia, że kontrolka zapala się i gaśnie.
Mam podstawy się zastanawiać, bo auto raczej nie jest bezwypadkowe...maska była malowana, nie jest spasowana z błotnikami i grillem, są to milimetry, ale wprawne moje oko dojrzało.
Od środka na osłonach poduszek nie widać by było grzebane.
Słyszałem, że poducha pasażera wybija szybę. Szybę mam z oznaczeniem VOEST-ALPINE GLAS – to raczej nie jest fabryczna... z resztą nie wiem, bo na żadnej szybie (tylnej i bocznych także) nie mam oznaczenia wskazującego na fabryczne (napisy MAZDA, Japan itp.). Jak jest u was? Jakie są oznaczenia szyb?
Czy po lapmpach, chłodnicy itd. można poznać czy madzia miała mocnego dzwona, są jakies oznaczenia, które pozwolą na rozróżnienie części ori od np zamienników?
Airbagi – po czym poznać, że mam poduchy?
Strona 1 z 1
poduszke kierowcy mozna sprawdzic w nastepujący sposób naciskaja reka na poduche jak jest w miare miękko to jest na 100% jak była by zaslepka to jest twarda poniewaz jest blacha pod spodem 
- Od: 28 cze 2007, 20:11
- Posty: 27
- Skąd: katowice
...a poduszkę pasażera razem z wiązką widać i można ją pomacać jak się zdejmie schowek pasażera.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
czesc,
Jesli nie widac pianki poliuretanowej, klejenia plastikow itp, wszystko patrzac na deske i kiere wyglada OK, kontrolka gasnie (sama a nie z kontrolka ABS lub oleju na przyklad) to mysle ze jest mala szansa zebys nie mial poduch. Fakt, ze maskarady z rezystorkami i zaslepkami sa teoretycznie mozliwe, ale raczej przy samochodach wartych grubo wieksza kase (nic nie ujmujac subiektywnej wartosci Twojej Madzi
).
Jesli masz watpliwosi- po prostu zdejmij schowek, rozbierz kierownice (15-20 minut roboty) i dotknij Airbaga paluchami -Tomaszu
Tylko uwazaj po zdjeciu kierownicy zeby ja zalozyc w tej samej pozycji i nie przekrecac tasmy poduszki powietrznej, bo po zmontowaniu ponownym w pozycji skreconej wzgledem oryginalnego polozenie, potem przy pierwszym maxymalnym skrecie zerwiesz tasme poduszki (taka uwaga na marginesie). Przy robocie service-manual i nie bedzie zadnego problemu.
pozdrowienia
Jesli nie widac pianki poliuretanowej, klejenia plastikow itp, wszystko patrzac na deske i kiere wyglada OK, kontrolka gasnie (sama a nie z kontrolka ABS lub oleju na przyklad) to mysle ze jest mala szansa zebys nie mial poduch. Fakt, ze maskarady z rezystorkami i zaslepkami sa teoretycznie mozliwe, ale raczej przy samochodach wartych grubo wieksza kase (nic nie ujmujac subiektywnej wartosci Twojej Madzi
Jesli masz watpliwosi- po prostu zdejmij schowek, rozbierz kierownice (15-20 minut roboty) i dotknij Airbaga paluchami -Tomaszu
Tylko uwazaj po zdjeciu kierownicy zeby ja zalozyc w tej samej pozycji i nie przekrecac tasmy poduszki powietrznej, bo po zmontowaniu ponownym w pozycji skreconej wzgledem oryginalnego polozenie, potem przy pierwszym maxymalnym skrecie zerwiesz tasme poduszki (taka uwaga na marginesie). Przy robocie service-manual i nie bedzie zadnego problemu.
pozdrowienia
WOZI
Ja ostatnio odkrylem niezly sposob na sprawdzenie czy sa poduszki w samochodzie... i to obie naraz! :/ Ale tego sposobu nie polecam nikomu...
A najlepiej nie doszukuj sie tego czy byla mocno bita czy nie, bo to nie ma sensu. Lepiej sobie wytlumacz ze nie byla
Jak jezdzi i wszystko jest ok to sie nia ciesz, nie ma co sie doszukiwac jakis zachaczek
Pozdrawiam
A najlepiej nie doszukuj sie tego czy byla mocno bita czy nie, bo to nie ma sensu. Lepiej sobie wytlumacz ze nie byla
Pozdrawiam
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):Ja ostatnio odkrylem niezly sposob na sprawdzenie czy sa poduszki w samochodzie... i to obie naraz! :/
za takie porady jest ban

darekk86 i jak z autkiem??
-
waldii
narazie caly czas czekam na wycene rzeczoznawcy. Dopiero wtedy cokolwiek bedzie mozna myslec. Ale planow juz i tak jest sporo
Oczywiscie u mnie nie ma czegos takiego zeby przywrocic ja do stanu oryginalnego, od razu przejdzie chyba gruntowna przemiane
Zeby tylko silnik byl caly no i podloga, to z reszta juz sobie jakos poradzimy raczej
Ale jak bedzie reaktywacja to juz pelna geba i w nowym wydaniu 
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
waldii napisał(a):DM&DZ jesli masz przednia szybe orginalna to z pewnoscia masz sprawne poduszki.
tylko jak to poznać?
ja mam
DM&DZ napisał(a):Szybę mam z oznaczeniem VOEST-ALPINE GLAS – to raczej nie jest fabryczna... z resztą nie wiem, bo na żadnej szybie (tylnej i bocznych także) nie mam oznaczenia wskazującego na fabryczne (napisy MAZDA, Japan itp.). Jak jest u was? Jakie są oznaczenia szyb?
DM&DZ, podsumowując:
1) kontrolka od poduszek powinna się świecić 5,5 sekundy po uruchomieniu siknika
2) poduszkę pasażera możesz "namacać" wyjmując schowek
3) poduszkę kierowcy możesz "namacać" rozbierając kierownicę.
...czego jeszcze nie wiesz?
PS.: ja w Xedosie miałem przednią szybę Mazda Euro Parts (???) a jak uzupełniałem w niej ubytek, to gość od szyb mówił, ze to na bank jest oryginalna szyba, bo jakoś tam wsadzona specjalnie, że tak tylko w fabryce wsadzają.
1) kontrolka od poduszek powinna się świecić 5,5 sekundy po uruchomieniu siknika
2) poduszkę pasażera możesz "namacać" wyjmując schowek
3) poduszkę kierowcy możesz "namacać" rozbierając kierownicę.
...czego jeszcze nie wiesz?
PS.: ja w Xedosie miałem przednią szybę Mazda Euro Parts (???) a jak uzupełniałem w niej ubytek, to gość od szyb mówił, ze to na bank jest oryginalna szyba, bo jakoś tam wsadzona specjalnie, że tak tylko w fabryce wsadzają.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości