Bartek1986 napisał(a):Lukas007 napisał(a):Że niby 8000 wykręcasz krzywy
on ma gaz, więc może sobie kręcić, aż coś wybuchnie, albo kolba przez maske wyleci
Fakt..
Blos.. zero elektroniki. zero ograniczeń.. niepomyślałem o tym.
www.mazdaspeed.pl
Bartek1986 napisał(a):Lukas007 napisał(a):Że niby 8000 wykręcasz krzywy
on ma gaz, więc może sobie kręcić, aż coś wybuchnie, albo kolba przez maske wyleci

Lukas007 napisał:
Inercialnym
hmmm jak się tak znasz na hamowaniach, to powinieneś wiedzieć, że to jest hamownia inercyjna, a nie inercjalna i hamownie obciążeniowe mają dokładniejszy pomiar od inercyjnych a Ty piszesz, że jest odwrotnie.
Co do typu pomiaru, to rzeczywiście jast to pomiar inercyjny, przepraszam za pomyłkę.lukas podziwiam cie.ja bym wymiekl.ciagle sie bronic.dlaczego forumowicze sa tacy hamscy tego nie wiem.ciesze sie ze udaly ci sie mody (ja tyle szczescia nie mialem dolot wydech i obrobka glowicy i wzrost 13 KM).Sporo w autko ladujesz a te ci sie odwdzieczy.powodzenia na wspolnej drodze zycia
Bardzo Ci dziękuje za miłe słowa i również życzę powodzenia ze swoją Mazdą 
robaga napisał(a):witam moja mazda 626 na 4 biegu osiąga 200km i nie czułem aby odcięło zapłon
Pyton162 napisał(a):dane z hamowni raczej nie kłamią, fakt jest faktem , jest przyrost koniec kropka


Lukas007 napisał(a):V-Tech

ile wyszło mocy na kołach
Lukas007 napisał(a):Moc była mierzona na silniku, nie na kołach
Lukas007 napisał(a):Maksymalny mometnt obrotowy to 166NM
. Czyli tak.. Ani wydech, ani dolot tak znacząco by mocy nie przesunął, więc są dwa wyjścia.. Albo ten wykres jest z kosmosu ( hamownia miała taki kaprys żeby taki wypluć




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości