a u mnie jest zagadka bo dzwiek jest taki jakby ktos strzelal z karabinu maszynowego tylko ze za tak stlumiony jak by za piecioma scianami
stuki pod obciazeniem do 2000rpm
1, 2
no widzisz u Ciebie jest troche inaczej bo mozna zwalic wine na skrzynie, sprzeglo czy abs czy cos innego
a u mnie jest zagadka bo dzwiek jest taki jakby ktos strzelal z karabinu maszynowego tylko ze za tak stlumiony jak by za piecioma scianami
i ciekawostka ktora mnie rozbraja jest to ze dzwiek jest slyszalny tylko po stronie kierowcy i tylko w kabinie ! na zewnatrz tego wogole nie slychac nawet jak sie otworzy maske i przyslucha sie silnikkowi... cisza a w kabinie napierdziela :/ .! :/ ? !?!
! ;]
a u mnie jest zagadka bo dzwiek jest taki jakby ktos strzelal z karabinu maszynowego tylko ze za tak stlumiony jak by za piecioma scianami
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Witam
pozwole sobie cos jeszcze od siebie dodac, a mianowicie to ze to dziwne cykanie słychac dopiero wtedy jak silnik jest juz porzadnie nagrzany, na zimnym cisza... i badz tu madry
Z cała pewnoscia nalezy wykluczyc zawieszenie, gdyz te dziwne stukanie slychac tylko mniej wiecej w tym przedziale obrotow (tak do okolo 2000), jest glosniejsze jak sie przyspiesza, a po mniej wiecej 2000 obr/min ustaje... czyli sam nie wiem, mialoby to jakis zwiazek z niewlasciwym cisnieniem oleju (cos z pompa olejowa, badz z panewkami )
?
pozwole sobie cos jeszcze od siebie dodac, a mianowicie to ze to dziwne cykanie słychac dopiero wtedy jak silnik jest juz porzadnie nagrzany, na zimnym cisza... i badz tu madry

Z cała pewnoscia nalezy wykluczyc zawieszenie, gdyz te dziwne stukanie slychac tylko mniej wiecej w tym przedziale obrotow (tak do okolo 2000), jest glosniejsze jak sie przyspiesza, a po mniej wiecej 2000 obr/min ustaje... czyli sam nie wiem, mialoby to jakis zwiazek z niewlasciwym cisnieniem oleju (cos z pompa olejowa, badz z panewkami )
- Od: 6 lis 2007, 13:00
- Posty: 9
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 DOHC '98 r.
w kazdym badz razie na przyszly tydzien jestem umowiony na regulacje zaworków w ASO (-400zl) :/ zobaczymy czy cos pomoze bo na zimnym mocno klekoczą
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
wiec UP... zawory nie wymagaja regulacji tak ASO stwierdzilo
nagralem taka akcje, wsiadlem do auta (Dzwiek jest nagrywany z kabiny) zaciagnalem reczny jedynka 2000rpm i puszczam sprzeglo do momemntu az reczny powoli zaczyna puszczac
trzeba troche podglosnic i slychac stukanie
a oto plik, ktos ma jakies pomysly?
www.soul.enterpol.pl/stuku.amr
a tutaj link do playera plikow AMR jakby ktos nie mial
http://www.miworld.com.sg/mplayer/nokia_mplayer.exe
nagralem taka akcje, wsiadlem do auta (Dzwiek jest nagrywany z kabiny) zaciagnalem reczny jedynka 2000rpm i puszczam sprzeglo do momemntu az reczny powoli zaczyna puszczac
trzeba troche podglosnic i slychac stukanie
a oto plik, ktos ma jakies pomysly?
www.soul.enterpol.pl/stuku.amr
a tutaj link do playera plikow AMR jakby ktos nie mial
http://www.miworld.com.sg/mplayer/nokia_mplayer.exe
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość