Regulacja wolnych obrotów

Postprzez MarekS » 26 paź 2004, 12:06

wyczytałem na forum,że przed regulacją trzeba zmostkować w gnieżdzie DIAGNOSTIC TEN z GN.Niestety u mnie w tym gnieżdzie brak jakichkolwiek oznaczeń.Poproszę o jakiś wskazówek. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 23:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez MarekS » 2 lis 2004, 15:14

Proszę Państwa,krótka historia.Miałem głupawkę <jelen> ,powód j.w.Od Jaksy :) dowiedziałem się,że do GF-ki w tym temacie regulacyjnym potrzebny jest tester (mostkowanie nie bardzo).Wolne obroty miałem ,po krótkim podtrzymaniu przez kompa,ok 1000.Potem łup do 0.
Dedukując,(bez lektury postów byłoby kiepsko )doszedłem,że jeśli kręcąc śrubą bypasu ustawie obroty OK i szybko zresetuję kompa(zanim poprzestawia po swojemu)to powinno być cacy.
Komp po przebudzeniu zastanie śrubę w takim położeniu w jakim ją zostawiłem(obroty malina)i pomyśli <glupek2> ,że tak ma byc i resztę dostosuje.
Jak pomyślałem tak uczyniłem.TO DZIAŁA <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 23:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez Jaksa » 2 lis 2004, 20:27

MarekS napisał(a):Jak pomyślałem tak uczyniłem.TO DZIAŁA
Super ze udało się ustawic obroty jeszcze oczysc sobie przepływomierz ....duzo daje oczyszczenie drucików ......wiesz jak to zrobic?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MarekS » 4 lis 2004, 02:12

Jaksa napisał(a):wiesz jak to zrobic?

o tak.Jest to opisane w OBSŁUGA :) .Tylko nie wiem gdzie kupić spray do czyszczenia gażnika.Jakoś nie mogę trafic.Jeśli przepływka w GF wymaga innej metody to proszę o podpowiedz.Dzięki. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 23:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez Jaksa » 4 lis 2004, 08:24

MarekS napisał(a):Jakoś nie mogę trafic.Jeśli przepływka w GF wymaga innej metody to proszę o podpowiedz.Dzięki.
Odkręcasz 2 srubki z obudowy filtra powietrza ...masz juz w ręku przepływomierz ,następnie pryskasz( ja uzywam takiego w sprayu do czyszczenia hamulców na bazie alkoholu ) na druty , pozniej trochę powietrza z kompresora i po zabiegu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł » 4 lis 2004, 08:42

Podobno moze byc tez spray do zlaczy elektrycznych. Ogolnie musi to byc cos, co nie zostawi na drucie zadnej ochronnej lub innej warstwy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6