Kills on Road & Street

Postprzez Jacol » 15 gru 2007, 18:36

Gibsong napisał(a):jak na 1.6 NA to i tak nieźle sie trzyma za KLZE.

Tak jak napisałem, zupełnie skopany przeze mnie start, 1,2 bieg to było buksowanie kół.

FKamil napisał(a):Rozumiem,że Jacol jechałeś bez NOS-u

xXx napisał(a):Jacol jechałeś na NITRO

Tak, wtedy jeszcze nie miałem podtlenku.

xXx napisał(a):Tak wogóle, to jak wrażenia po jeździe z Nitro

Przy strzale +25 (pierdnięcie motyla) to trzeba było na prawde się wysilić żeby poczuć że to coś daje.
Wczoraj testowaliśmy +50, oraz nową pompe paliwa, to już jest fajnie, czuć że się szybciej wkręca, jednak to nie koniec, na smt7 bedzie wysterowany strzal +100, poniewaz z piotrusiem doszlismy do wniosku ze silnik i auto to spokojnie wytrzyma.

Piotrek napisał(a):fajna ekipa krecila filmik

Klub Hondy Włocławek :P Dużo młodych ludzi jak dało się zauważyc :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez brii » 15 gru 2007, 19:23

Jacol napisał(a):Przy strzale +25 (pierdnięcie motyla) to trzeba było na prawde się wysilić żeby poczuć że to coś daje.
Wczoraj testowaliśmy +50, oraz nową pompe paliwa, to już jest fajnie, czuć że się szybciej wkręca, jednak to nie koniec, na smt7 bedzie wysterowany strzal +100, poniewaz z piotrusiem doszlismy do wniosku ze silnik i auto to spokojnie wytrzyma.

Tak sobie przeliczałem przyśpieszenia na 400m zależnie od masy i mocy (teoretycznie) i wychodzi na to, że dodanie nawet i 100KM przy mocy KL-ZE i masie MX-3 też bardzo wiele nie zmieni...
Żeby rozsądnie poprawić czas to trzeba zmniejszyść masę i to znacznie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Banior » 15 gru 2007, 19:30

Więc Jacol zacznij wyrzucać wszystko ze srodka zostaw tylko siedzenie szyby z pleksi, pożegnaj się z muzyką, :P Ale dla mnie to i tak wasze KLZE to bestie <diabełek> , a ja lubię takie i tak wrzucam w skarbonkę i coś ciągle ona :D pusta
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez Gib » 15 gru 2007, 22:43

ja tam jeszcze nie slyszałem o tak zdłubanym VTI (nie znam fachowej nazwy tego silnik D16 cośtam pewnie) 160 KM to już jest bardzo dużo jak na serie, ten sam silnik w japońskiej wersji Type R miał 185 KM, i chyba niewiele da się wydłubać więcej bez doładowania. Najmocniejsze seryjne 1.6 jakie znam to 200 KM w Pulsarze VZR-N1 ale to była bardzo limitowana edycja, oczywiscie z turbo czy kompresorem żaden problem nawet i 300 KM ale N/A to i w 200 w hondzie mi ciężko uwierzyć, zresztą poco :) skoro jest w miare pasujący D18 z ITR'a.

Co do silnika KL-ZE, wiadomo kultowy silnik dla nas mazdziarzy, ale sam w sobie to jakimś wielkim wyczynem nie jest "prawie" 200 KM z 2,5 litra to ma każda seryjna AR156/166 czy bmw 325/525.

Jeśli chodzi o ściganie się to ze startu zatrzymanego 4x4 są nie do pobicia, jak masz mocne FWD to zaraz się zaczyna marudzenie że nie mam trakcji na 1,2,3 a mając 4x4 tylko mocy dodawać i się o nic nie martwić :) (tylko o skrzynię jeśli masz 323 GTX)

Czasem mi się zdarzy przejechać szybciej mazdą, ale do "sportowej" jazdy bedę robił swojego swifta i to nie żadne GTI (przynajmniej narazie) tylko zwykłe 68 konne 8V, jak się chce to też się da.

Pozdro dla ścigantów.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 16 gru 2007, 17:43

Gibsong napisał(a):Czasem mi się zdarzy przejechać szybciej mazdą, ale do "sportowej" jazdy bedę robił swojego swifta i to nie żadne GTI (przynajmniej narazie) tylko zwykłe 68 konne 8V, jak się chce to też się da.

Pozdro dla ścigantów.


No czemu nie.. niewielkie pieniądze, zwrotny samochodzik i z taką masą pewnie tak samo jak 626 do setki ląduje.. tzn poniżej 10s. Myle się?
A ile przy tym można zdłubać bo gratów tanich pełno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Texasso » 16 gru 2007, 17:47

No :]
na przykład wstawić silnik od 1,3 GTI :P
Sprzedam reduktor LPG 100% sprawny
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=42593
pilne
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2007, 23:26
Posty: 13
Auto: Honda Civic 1,4i

Postprzez Gib » 16 gru 2007, 20:43

Zdrowy 8V do setki ma okolo 11-12 sek do setki poziom serii 626 1.8 więc nie jakaś rewelacja, gratów tuningowych do tego tyle co i do mazdy czyli prawie nic, tu przwaga nissanów a już nie mówię o hondach ogromna. Silnik o GTI wsadzić rzeczywiście nietrudno tylko najpierw to trzeba go zdobyć najmłodsze GTI ma 12 lat, te samochody dostaly troche w palnik ciężko niezajechany dostać ja raczej myślę o szybkim pokonywaniu zakrętów choćby i 180st. Przy skrzyni z litra tym swoim mógłbym zejść do jakiejś niskiej 10 a potem to już dłubanie głowicy (bedę miał zapasową do dłubania) dolot, większa przepustnica, miękkie klocki bo swifty nie hamują za najlepiej i można się bawić co zamierzam zrobić.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 16 gru 2007, 22:31

b16 a2 lub b16 a1 odpowiednio 160 i 150km jak pamiętam
Pyton162
 

Postprzez Artiks » 19 gru 2007, 23:53

Regularnie dupsko mi łoi Polonez Caro 1,5 GLE <killer> z mojego osiedla :| Doprowadzało mnie to do depresji <jelen> Zobaczcie sami jaki cichociemny skubaniec :D http://sqad.pl/art_001.php i filmik http://video.google.com/videoplay?docid ... 89415730&q
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez pawlak32 » 20 gru 2007, 00:30

Sprzedaj to nędzne Z5 i kup KF a wtedy depresje bedzie miał kolega z tego poldka :P :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez MadziaForever » 20 gru 2007, 14:00

Cholernie szybki..
Zastanawiam się czy na takim krótkim odcinku 2,0 Mazdy miało by nawet szanse..
Toz tyle to ja na jedynce ciągne ..ile to ze 150m?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 20 gru 2007, 14:03

Cholernie szybki..
Zastanawiam się czy na takim krótkim odcinku 2,0 Mazdy miało by nawet szanse..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Waluś » 20 gru 2007, 19:06

Dzisiaj widziałem fajne Audi A4. Koleś ciągle mi usiekał, ale nie za mocno, ale mimo wszystko.
To aczwórka 2,0 turbo Benzynka jakis amerykaniec, świerzy import, w dodatku model chyba "przedostatni" dwa kominy z tyłu fajne autko. Co to za sprzęt ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez marcinkosky » 20 gru 2007, 20:41

kolega mial kiedys takiego poldolota z 2.0 z fiata argenty :D . fajnie latalo i kilka ciekawych autek zostawalo ;) . szkoda ze kolega mial zmieniony tylko silnik a zawiecha i hamulce byly polonezoskie... :|
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez max » 20 gru 2007, 23:40

Waluś napisał(a):Audi A4.

Waluś napisał(a):Co to za sprzęt


Waluś te audi ma 205 KM i do tego quattro! Jakies dwa trzy miesiace temu przyplynelo do polski rocznik albo 2006 albo 2007 niepamietam dokladnie , z przebiegiem 8600mil prawie nowe :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Gib » 21 gru 2007, 00:08

200 KM i 280 Nm skrzynia jeśli manualna to 6b, szybkie auto. :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcus_87 » 21 gru 2007, 15:14

laguna po 2001r. dci na swiatlach poszlismy razem ale za chwile czerwone wiec juz bylo wiadomo o co chodzi.. 1,2 rowno, troche trakcji stracilem a tam pewnie kontrola, na 3 odszedlem, pozniej 4 i zostal. tak sie zlozylo ze jechal docelowo na ta sama ulice co ja wiec spytalem ile km: 120. jechalem na lpg, dziekuje <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez MadziaForever » 21 gru 2007, 18:01

Ja dzisiaj miałem odwrotną sytuacje jak poprzednio.. tzn, nie uciekałem a goniłem Oktavke Tdi.. Teraz już mam pewność że mazda jest szybsza (pocieszne, jak na samochód wart 1/6 ceny tamtego)
Dojezdzam do tej oktawki wlekącej się za ciężarówką.. jak mnie zobaczył poczuł nagle chęć wyprzedzenia tej ciężarówy :| ..na zakręcie! miał dużo szczęścia bo byłby trup..
pozwoliłem mu odjechać i za zakrętem dopiero wyprzedziłem TIRa..
prół ile wlezie ale mazda dogoniła go na 3biegu... nadal się rozpędzał.. (jakiś młody łepek) wkładam czwórke.. 5000rpm.. wyprzedzam..
poszło mi to aż za dynamicznie.. jakby trzymał prędkość <co?>
Patrze na prędkościomierz i szok... 186km/h
a ten gościu musiał jechać ze 170..
Pierwszy raz wyprzedzałem mazdą przy takiej prędkości.. (w szoku jestem że na takiej prędkości nadal miała takie przyśpieszenie)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Waluś » 21 gru 2007, 19:13

max juz zdążyłeś je oklepać <lol> ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez brii » 21 gru 2007, 19:33

marcus_87 – jeśli gościu miał tam 1.9dCi to pewnie się nie ścigał, bo by Cie wciągnął i przez wydech przepuścił... Pewnie miał 1.5dCi
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje