Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Boris86 » 18 gru 2007, 12:13

Dawać ten filmik mi tu szybko <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Fiveopac » 18 gru 2007, 20:48

Chociaz sam nie wiem czy ta pompa przypadkiem i tak i tak wiecej nie puszcza niz seryjna, bo mi jakos wiecej chyba pali krzywy

Ponoc seryjny regulator nie panuje nad cisnieniem jakie jest w stanie wytworzyc pompa. Efektem moze byc wlasnie bogata mieszanka (w przypadku Jacola to tylko na dobre mu wyjdzie hehe) oraz oczywiscie wyzsze spalanie. Kup jakis piekny kolorowy regulator z manometrem i wszystko wroci do normy.
darekk86 napisał(a):No ale Kalii twierdzil ze powinno palic tyle samo przy tym samym cisnieniu.

Zgadza sie, ale jak jzu wspomnailem seryjny regulator w tych warunkach nie trzyma seryjnego cisnienia tylko wyzsze. Dosc stary i mocno obdyskutowany problem na zagranicznych forach dlatego osobiscie wybralem pompe hp190.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez radekkm » 19 gru 2007, 00:02

Boris86 napisał(a):Dawać ten filmik mi tu szybko <diabełek>


dac mu wodki ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Boris86 » 19 gru 2007, 02:28

Soczek z czarnej porzeczki poprosze bo prowadze <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez xXx » 19 gru 2007, 11:53

Fiveopac napisał(a):Kup jakis piekny kolorowy regulator z manometrem i wszystko wroci do normy



Nie spodziewałem się, że napiszesz coś takiego. Prawda jest taka, że regulatory ciśnienia wyglądające ładnie są do pupy. Porządny regulator ciśnienia to kosz rzędu 800-1000 PLN...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 19 gru 2007, 13:28

no i co z tym filmem???????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Green » 19 gru 2007, 13:44

Przesyleczka dzisiaj wyszla odemnie :D mam nadzieje ze pasowac bedzie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez Fiveopac » 19 gru 2007, 13:58

Nie spodziewałem się, że napiszesz coś takiego. Prawda jest taka, że regulatory ciśnienia wyglądające ładnie są do pupy. Porządny regulator ciśnienia to kosz rzędu 800-1000 PLN...

Spokojna twoja poczochrana, chyab oczywiste ze biega o aem'a tudziez turbosmarta a nie f-1z <diabełek>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez xXx » 19 gru 2007, 17:07

Fiveopac napisał(a):
Nie spodziewałem się, że napiszesz coś takiego. Prawda jest taka, że regulatory ciśnienia wyglądające ładnie są do pupy. Porządny regulator ciśnienia to kosz rzędu 800-1000 PLN...

Spokojna twoja poczochrana, chyab oczywiste ze biega o aem'a tudziez turbosmarta a nie f-1z <diabełek>


Nooooooooo!!!! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 19 gru 2007, 22:42

Jutro jade w trase to się okaże czy autko więcej spali, czy nie. Mam nadzieje że seryjny regulator da rade :)
Co do filmiku to pogońcie majesia zeby mi w koncu przesłał :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez Jacol » 20 gru 2007, 00:23

Obiecany filmik, kręcony przez majesia
http://video.google.pl/videoplay?docid=8638035885982105687
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez radekkm » 20 gru 2007, 09:59

dobrze ciagnie,ale operator porazka,zegary prosze
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez qbass » 20 gru 2007, 11:57

Masz takie same radio jak ja :P
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez seba323f » 20 gru 2007, 16:07

Ładnie teraz smiga :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Cukierek » 20 gru 2007, 17:50

:D
Jechałem i po dwóch godzinach od przejażdżki uśmiech z mojej twarzy nie schodzi! Było zaje....cie. <diabełek>
Istna rakieta,trochę szyja mnie boli od przeciążeń podczas zmiany biegów.
Jestem w szoku, jak to ciągnie.
Wkleję filmik, niestety słabej jakości ale zawsze.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Boris86 » 20 gru 2007, 18:32

Mozesz strzelić jakis filmik z widokiem zegarów??.. Bo filmiki takie że troche kierownicy, troche kierowcy, troche drogi... to akurat przy aucie 150 i 250 konnym wygladać bedą podobnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Puhcio » 20 gru 2007, 19:15

Jacol napisał(a):kręcony przez majesia


Lol, odgłosy niezłe. :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Jacol » 20 gru 2007, 19:51

do swiat postaram sie nakrecic :D
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez 323fba » 20 gru 2007, 23:35

wooow niezła jazda :D to jest naprawde szybka mazda!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2007, 18:57
Posty: 54
Skąd: Mysłowice
Auto: Mazda 323f (BA) 1,5 '94

Postprzez radekkm » 21 gru 2007, 02:52

slychac ze 3 i 4 nie trwaly dlugo...,mysle ze jest naprawde dobrze <faja>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy