Dokuczliwy szum po wymianie łożysk skrętu.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez orel11 » 15 gru 2007, 22:30

bananmin napisał(a):Pendziwiatr jak dla mnie to dziwne bardzo, co można popsuć ruszając kielichy u góry amorka

a no mozna popsuc kąt pochylenia koła
dzisiaj zakładałem nowe amorki do mojej mazdy i jak nie zapomne to jutro wrzyce tu jakies fotki jak to jest u mnie a autku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez Pendziwiatr » 16 gru 2007, 10:25

waldii napisał(a):
Pendziwiatr napisał(a):To widze że już nikt niepomoże.Szkoda

jutro jak nie zapomne to zobacze jak jest u mnie

A sprawdziles te opony czy sa dobrze zalozone??
Tak,opony sa dobrze załozone.Wczoraj widzialem made znajomgo z podobnego rocznika i uniego kielichy sa zamocowane tak że każdy skierowany jest do wewnatrz auta,a umnie jeden ucieka do dołu a drugi do góry.Zresztą widać na zdjęciach.Ale chetnie zobacze jeszcze zdjęcia jak to wyglada uwas,tak by juz być pewnym na 100% ze panowie nigdy nierobili mazdy i sie dopiero naniej uczyli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 20:41
Posty: 49
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V

Postprzez orel11 » 16 gru 2007, 12:15

sorki za jakośc zdjec ale widac na nich to o co chodzi
no i masz zle założone poduszki
patrzac od przodu samochodu skierowane sa w strone dolnych wewnetrznych śrub od strony silnika (biała strzałka) ,a na poduszce jest taka wypustka (czerwona strzałka) i ona jest dokładnie naprzeciw tej sruby

http://img265.imageshack.us/img265/1946/dcam6861xo1.jpg

http://img84.imageshack.us/img84/3876/dcam6860rk3.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez Pendziwiatr » 16 gru 2007, 12:55

Jak ja żałuje że niewziołem od pana mechanika żadnego kwitu.Ale mimo tego będe walczył o swoje i niemam zamiaru chćby za moje znów ustawiać zbierzności.Zdam jutro relacje tu co mi ztego wyszło.Mam nadzieje że nierune znów na kolejnego popaprańca mającego niby BIG SERVIS ;) Codo jakości zdjęć to najmniej ważne,liczy się to że pomogliście mi tu i wiem naczym stoje.Jeżeli zdjęcia robiłeś sony ericsonem to zmien na tryb nocny i zdjęcia będą wychodziły wiele wyraźniej nawet za dnia ;)
Ostatnio edytowano 16 gru 2007, 13:07 przez Pendziwiatr, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 20:41
Posty: 49
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V

Postprzez orel11 » 16 gru 2007, 13:00

dlatego ja sam sobie naprawiam autko
ostatnio nie miałem czasu no i była kapitalka silnika i oddałem do mechanika
no i porazka jak oni tyo robia
połowa srubek nieposkrecanych i wiele rzeczy sam sobie poprawialembo miałem czas
a jego tłumaczenie ''mam tyle roboty ze nie daje rady wszystkiego dopilnowac'' jednakze dle mnioe to nie jest wytłumaczenie bo jak sie ma uczniów to sie bierze za nich odpowiedzialnosc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez orel11 » 16 gru 2007, 13:49

Pendziwiatr napisał(a): Jeżeli zdjęcia robiłeś sony ericsonem to zmien na tryb nocny i zdjęcia będą wychodziły wiele wyraźniej nawet za dnia ;)


zdjecia robione kamerka ale ma mała rozdzielczosc
a bez trybu nocnego to nic nie było widac bo mam słabe oswietlenie w garażu
a jak ci ustawia te poduszki prawidłowo to sie zmieni kąt pochylenia koła a co za tym idzie zbierznosc
powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez gazparts » 16 gru 2007, 14:02

Popatrzyłem na to u mnie i kielchy są odchylone do tyłu i na zewnątrz auta
w tym miejscu stykająsie wręcz z karoserią auta
znaki idą natomiast w kierunku śruby wewnętrznej przedniej

dodam, że nie wiem czy jest to dobrze bo w historii auta amorki ktoś zmieniał
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Pendziwiatr » 18 gru 2007, 19:45

Witam.
Pan mechanik poprawił swój błąd na który go dzięki wam naprowadziłem,ustawiłem zbiezność i autkiem sie naprawde znów fajnie jeździ.Ale chyba popełniłem błąd że niepozostałem przy starych poduszkach które jeszcze są w dobrym stanie,mogłem wymienić tylko łożyska.Natych zamiennikach wciąż jest nieprzyjemny chałas przenoszący sie z pracy układu jezdnego.Czy jakbym chciał teraz powrócić do staych kielichów z gumami pozostawiając te same ustawienia trzeba by było znów ustawiać zbieznośc?Na orginalnych ta guma wyraźnie jest z innego materiału niż na tych zamiennikach i chyba jednak dużo lepiej tłumiła całą prace podczas jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 20:41
Posty: 49
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V

Postprzez gazparts » 18 gru 2007, 22:08

orel11 u mnie jest na odwrót ,jak u Ciebie
czyli pewnie żle założone :(
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez waldii » 18 gru 2007, 23:15

bananmin napisał(a):orel11 u mnie jest na odwrót ,jak u Ciebie
czyli pewnie żle założone

wcale nie koniecznie.Gdyby we wszystkich autach mialo byc tak samo to po co by byla taka mozliwosc regulowania :|
waldii
 

Postprzez gazparts » 18 gru 2007, 23:37

acha czyli sprawdzić geometrię przedewszystkim musze
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Jaksa » 19 gru 2007, 00:10

orel11 napisał(a):dlatego ja sam sobie naprawiam autko
O ! To tak jak ja.... <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez orel11 » 21 gru 2007, 18:58

bananmin napisał(a):orel11 u mnie jest na odwrót ,jak u Ciebie
czyli pewnie żle założone :(

niekoniecznie bycmoze to własnie słuzy do regulecji kąta pochylenia koła bo na dolnym mocowaniu jest na stałe bez regulacji
ale nie wie bo nigdy nie zagłebiałem sie w ten temat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez gazparts » 25 sty 2008, 23:43

dla wyjaśnienia mojego problemu pojechałem na zbieżnośc i geometrię
wyszło wszystko super
więc w każdym aucie odchylenie może być inaczej
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6