Jak pracują wtryskiwacze w silniku Mazdy 2.0 16V – FS

Postprzez -BARON- » 17 gru 2007, 11:11

Witam.Na wstępie się przywitam.Posiadam co prawda Forda probe ale w sumie to taka odmiana mazdy :).
Mam takie pytanko jaki jest w tym silniku wtrysk benzyny ful grupa,sekwencyjny czy moze wtryskuje parami, to jest mi potrzebne bo chciałem ustawic sobie instalkę a niebardzo wiem jak tam z tymi wtryskami.A moje drugie pytanko odnosi się do tego słynnego falowania obrotów.Ja juz milion razy odpowietrzałem układ i w sumie zawsze to samo na zimnym silniku obroty podchodziły pod 2000obr/min a na cieplym byly około 1500obr/min czasem zdazylo sie że zeszły na 800 ale powachlowal sobie troszke krokowy i stalelo na 1500.W koncu moja cierpliwosc sie skonczyla i odpiołem od tej krokówki kostkę na 2 piny i się zdziwiłem obroty łądnie stoja na okolo 800 rano jak odpalam sa w granicy 1200 jak to to działa skoro po odpieciu jest ok a z tym to tylko bałagan.Dodam że mam gaz sekwencyjny.Ale wszystko co tu napisałem z obrotami tyczy sie i gazu i benzyny.
MAZDA W CIELE FORDA,a pozatym Isuzu Trooper 2.8tdi oraz francuzik Peugeot 405 oraz 205 gti.
Początkujący
 
Od: 17 gru 2007, 10:52
Posty: 4
Skąd: OKOLICE TORUNIA
Auto: FORD PROBE 2.0 16V FS

Postprzez waldii » 17 gru 2007, 21:34

-BARON- napisał(a):Mam takie pytanko jaki jest w tym silniku wtrysk benzyny ful grupa,sekwencyjny czy moze wtryskuje parami

w 1.8 FP jest sekwencja(kazdy osobno sterowany bez przedwtrysku) a to raczej ten sam silnik co 2.0 FS wiec masz odpowiedz ;)
waldii
 

Postprzez tadziol » 17 gru 2007, 21:37

waldii napisał(a):(kazdy osobno sterowany bez przedwtrysku)


raczej parami 2+2
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez waldii » 17 gru 2007, 22:21

tadziol u mnie bankowo kazdy jest osobno sterowany,bo pomagalem przy zakladaniu lpg(sgi) wiec sprawdzone.Moze to sie roznic z FS a rowniez z FP 105 konnym.Ja mam 90km rocznik 96
waldii
 

Postprzez tadziol » 17 gru 2007, 22:36

zgłupiliście mnie... <lol> fakt są cztery żyły sterujące,ale wydaje mi się,że w kompie są dwa drivery sterujące i obslugują pary wtrysków
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez -BARON- » 17 gru 2007, 22:46

Hm no to już wiem że nie jest ful grupa a to już coś.Chociaż jestem teraz rozbity czy parami czy sekwencyjnie???? Chce pomieszać w ustawieniach lpg poprzednikowi to chyba zadobrze niewyszło bo miał ustawione kolejno wtryski 1.2.3.4 i autko kulało ja zmieniłem na ful grupe wiec zostało mi jeszcze zobaczyć sekwencyjnie i parami chociaż za diabła niewiem jak to zrobić tymi parami?? Instalka to autronic mistral.Niema nikogo kumatego w okolicy coby mi pomogł jak mi to niepujdzie to wsadze chyba blosa.
Ostatnio edytowano 17 gru 2007, 23:47 przez -BARON-, łącznie edytowano 1 raz
MAZDA W CIELE FORDA,a pozatym Isuzu Trooper 2.8tdi oraz francuzik Peugeot 405 oraz 205 gti.
Początkujący
 
Od: 17 gru 2007, 10:52
Posty: 4
Skąd: OKOLICE TORUNIA
Auto: FORD PROBE 2.0 16V FS

Postprzez waldii » 18 gru 2007, 23:19

tadziol napisał(a):wydaje mi się,że w kompie są dwa drivery sterujące i obslugują pary wtrysków

sdo stu blaszanych zegarkow.Zaprawde powiadam Ci,4 drivery :P <lol> :D
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6