Gaśnie na zimnym silniku, po rozgrzaniu OK jednak nadal brakuje mocy
1, 2
witam posiadam mazde 6 z 2003r 136ps po odpaleniu nie moge jej zostawic na luzie bo zgasnie trzeba ja utrzymac na lekkich obrotach jest to uciazliwe bo przy zmianie biegu robi to samo .Dopiero po osiagnieciu temperatury jest ok CO DO MOCY JEST NAPRAWDE SLABY NIECZUC 136 PS . MAM GO DOPIERO 2 TYGODNIE I W SERWISIE MAZDY POWIEDZIANO MI ZE JEST TO WINA POMPY PALIWOWEJ MAJA MI ZREGENEROWAC POMPE KOSZT NAPRAWY OK 3500zl wczesniej wymienilem olej oczywiscie filtr oleju paliwa i powietrza .Prosze o porade co do tej usterki bo nie chce na darmo wydac tej kasy a auto dalej bedzie nie sprawne
- Od: 30 wrz 2007, 15:32
- Posty: 7
- Skąd: Kolobrzeg
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 2003r
tomasz27 w związku z tym ze jestes "nowy"
zmienilem temat za Ciebie
prosze jednak... (tak na przyszlosc) o przeczytania regulaminu tego forum.. i stosowanie sie do niego
Co do Twojego problemu... uważam podobnie, mysle ze "pada" pompa wtryskowa... moze szwankowac takze sam zawor SCV... (trzeba to najpierw zdiagnozować zanim oddasz auto na naprawe pompy... mogą naprawić "za duzo"
)
Pozdrawiam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Co do Twojego problemu... uważam podobnie, mysle ze "pada" pompa wtryskowa... moze szwankowac takze sam zawor SCV... (trzeba to najpierw zdiagnozować zanim oddasz auto na naprawe pompy... mogą naprawić "za duzo"
Pozdrawiam
Michaś – podciągnij się w wiedzy – w CR'ach nie ma pompy wtryskowej a tylko pompa ciśnienia, dość wysokiego...Riki napisał(a):pompa wtryskowa...
To byłaby cena za naprawę pompy a nie wymianę zaworu SCV. Zawór to koszt chyba max 1000zł.tomasz27 napisał(a):czy 3500zl to odpowiednia cena
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Michaś – podciągnij się w wiedzy – w CR'ach nie ma pompy wtryskowej
Ehh... przeca wiadomo

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
xANDy napisał(a):To byłaby cena za naprawę pompy a nie wymianę zaworu SCV. Zawór to koszt chyba max 1000zł.
Dokładnie tak
Mysle ze 7 setek starczy .xANDy napisał(a):Zawór to koszt chyba max 1000zł.
......i dobrze, przez to silnik cicho sapie .xANDy napisał(a):w CR'ach nie ma pompy wtryskowej a tylko pompa ciśnienia
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zawor SCV wymieniony i sprawdzony ! silnik juz nie gasnie ale ta moc silnika jest nie ciekawa na 136 mam wrazenie ze to 90 konny passat na 5 biegu przy 80 to prawie nie przyspiesza musze troszke go rozpedzic do 100 zeby dalej na wzszym biegu przyspieszal . Sprawia takie wrazenie jakby na kazdym biegu nie radzil sobie z szybkim wchodziem na obroty choc predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to prawie200!
- Od: 30 wrz 2007, 15:32
- Posty: 7
- Skąd: Kolobrzeg
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 2003r
tomasz27 napisał(a):Zawor SCV wymieniony i sprawdzony !
Witaj w klubie!
tomasz27 napisał(a):Sprawia takie wrazenie jakby na kazdym biegu nie radzil sobie z szybkim wchodziem na obroty choc predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to prawie200!
Ten silnik dobrze się wkręca ale tak od ok. 1800 obr./min
domin1979 napisał(a):Ten silnik dobrze się wkręca ale tak od ok. 1800 obr./min
Z tego co zauważyłem.... ponizej 2000rpm brakuje mu tchu.. DiTD ma duzo lepszy "dół"..
Za to powyzej tej wartości..... coś pięknego..
Pozdrawiam.
Jeśli jest aż tak tragicznie, to znaczy, że coś jest nie tak z motorkiem. Bo takie coś jak passat stukonny TDI to ja łykałem moim DiTD w kaście kombiaczkowej. M6 ma mocniejszy silnik...tomasz27 napisał(a):ta moc silnika jest nie ciekawa na 136 mam wrazenie ze to 90 konny passat na 5 biegu przy 80 to prawie nie przyspiesza musze troszke go rozpedzic do 100
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Tragedia to moze nie ale oczekiwania mialem wiekrze ! zgodze sie mozna ciagnac na biegu ale to idzie po kosztach staram sie nie przekraczac 3tys , pali mi ok 8 – 8,5 tak przy 130 -150km/h i po miescie! Co jeszcze zaowazylem przy odpaleniu czasami taki lekki stuk z wydechu takie wrazenie jakby mala explozja z tlumika! Zastanawiam sie czy powinienem moze wregulowac luz na zaworach bo z tego co wiem to raczej nik tego w nim nie robil a ma 130tys
- Od: 30 wrz 2007, 15:32
- Posty: 7
- Skąd: Kolobrzeg
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 2003r
Nie wiem, czy paliwo dieslowskie tak samo się zachowuje jak benzyniak ale w benzyniaku jeśli strzela w tłumiku to znaczy, że paliwo się nie spala w silniku tylko w wydechu. Może to oznaczać niepalenie na jeden gar albo kiepską jakość świec/ kabli WN. A może właśnie strasznie się ośmieszyłem bo diesel działa inaczej i nie ma szans na spalanie paliwa w wydechu?
Ten przebieg to na 100%?
Ten przebieg to na 100%?
Madzia i Misiek to zgrana para.
- Od: 27 maja 2007, 16:03
- Posty: 237
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 diesel kombi
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6