Wszystkie widoczne śruby zostały odkręcone a przekładka oddziela się nieznacznie jedynie od strony alternatora.
Nie chcę tego ciągnąć na siłę żeby nie przedobrzyć.
Może ktoś już to robił.
JAKSA – HELP PLEASE
www.mazdaspeed.pl
Fakt,ale pierscieni olejowych juz brak ( z przestrogą przy pracy...pierscienie tylko oryginalne spisują się dobrze )doktormedic napisał(a):Przy okazji do wiadomości wszystkich – przy przebiegu 180kkm gładzie cylindrów są w stanie idealnym
A jakie zakładasz pierscienie?doktormedic napisał(a):fakt STARE PIERŚCIENIE PRZEDSTAWIAJĄ OBRAZ NĘDZY I ROZPACZY
doktormedic napisał(a): PODZIĘKOWANIA DLA JAKSY ZA MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI.
Tez tak się cieszyłem ..... zrobiłem trasę do Italii i spowrotem i temat wrocił jak bumerang......litr oleju na 1000 km.doktormedic napisał(a):Założone są pierścienie RIK
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6