Jak oddzielić przekładkę przy bloku silnika.

Postprzez doktormedic » 17 paź 2004, 18:43

Czy przek ładka pomiedzy miską olejową a blokiem silnika mocowana jest na sam silikon czy również na jakieś ukryte od strony koła zamachowego kołki lub śruby.
Wszystkie widoczne śruby zostały odkręcone a przekładka oddziela się nieznacznie jedynie od strony alternatora.
Nie chcę tego ciągnąć na siłę żeby nie przedobrzyć.
Może ktoś już to robił.
JAKSA – HELP PLEASE :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez Jaksa » 17 paź 2004, 21:09

Masz 2 sruby przy kole zamachowym ( chyba 6) a całosc leci na silikon.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez doktormedic » 17 paź 2004, 21:31

Dzięki bardzo za podpowiedź. Będę jutro próbował to ściągnąć i dostać się do korbowodów. Nie byłem pewien, czy od strony koła zamachowego nie jest w jakiś sposób dodatkowo mocowana – lepiej zapytać mądrzejszych.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez Jaksa » 17 paź 2004, 22:00

A co się stało ze zdejmujesz miskę? Jak masz pytania to śmiało dzwon.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez doktormedic » 17 paź 2004, 22:50

Oczywiście nic innego tylko potrzebuję wymienić pierścienie bez wyciągania silnika z samochodu. Wmoczyłem się jak wielu użytkowników w kopcące i ciągnące olej autko i trzeba to po prostu naprawić. Bez ściągnięcia tej przekładki nie da się odkręcić korbowodów i ich wyjąć a tym samym zmienić tych nieszczęsnych pierścieni.
O efektach zabiegu powiadomię szanowne grono na pewno zainteresowanych klubowiczów.
Pozdrawiam fascynatów japońskich bolidów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez doktormedic » 17 paź 2004, 22:55

Przy okazji do wiadomości wszystkich – przy przebiegu 180kkm gładzie cylindrów są w stanie idealnym.
Pozdrawiam fascynatów japońskich bolidów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez marek » 17 paź 2004, 23:04

Przy okazji do wiadomości wszystkich – przy przebiegu 180kkm gładzie cylindrów są w stanie idealnym


Stwierdziłem to samo w silniku K8 (przebieg około 150kkm)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Jaksa » 17 paź 2004, 23:21

doktormedic napisał(a):Przy okazji do wiadomości wszystkich – przy przebiegu 180kkm gładzie cylindrów są w stanie idealnym
Fakt,ale pierscieni olejowych juz brak ( z przestrogą przy pracy...pierscienie tylko oryginalne spisują się dobrze )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez doktormedic » 19 paź 2004, 18:24

Silniczek prawie już poskładany – fakt STARE PIERŚCIENIE PRZEDSTAWIAJĄ OBRAZ NĘDZY I ROZPACZY – gładzie cylindrów jak pisałem już wcześniej stan bliski ideału, panewki również, wałki rozrządu – lux.
Jutro odpalamy i próba. O efekcie wymiany pierścieni i uszczelniaczy jeszcze w tym poście napiszę – może ktoś takiej informacji będzie potrzebował. PODZIĘKOWANIA DLA JAKSY ZA MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI.
Pozdrawiam fascynatów japońskich bolidów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez Jaksa » 19 paź 2004, 18:32

doktormedic napisał(a):fakt STARE PIERŚCIENIE PRZEDSTAWIAJĄ OBRAZ NĘDZY I ROZPACZY
A jakie zakładasz pierscienie?
doktormedic napisał(a): PODZIĘKOWANIA DLA JAKSY ZA MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI.

Nie ma problemu zawsze mozesz dzwonic :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez doktormedic » 21 paź 2004, 18:14

MAZDZIANKA PRZESTAŁA DYMIĆ !!!!! SUPER !!!!!
Założone są pierścienie RIK – a" 340,00 PLN za komplet.
Bezpośrednio po uruchomieniu trochę kopciło (wypalało olej z wydechu)
a po zrobieniu trasy z tłumika końcowego wylatuje tylko woda i niewidoczne spaliny.

VIVA JAPOŃCE :))
Pozdrawiam fascynatów japońskich bolidów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Postprzez Jaksa » 21 paź 2004, 19:24

doktormedic napisał(a):Założone są pierścienie RIK
Tez tak się cieszyłem ..... zrobiłem trasę do Italii i spowrotem i temat wrocił jak bumerang......litr oleju na 1000 km. :(
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez doktormedic » 22 paź 2004, 11:13

Czas pokaże co się będzie działo. Jest w porządku i niech będzie jak najdłużej.
W razie czego założę "pełny original".
Poza tym że kopcił jak pociąg i brał olej nic samochodowi nie dolegało.
Wcześniej również jeździłem japończykami i śmiem twierdzić, że są rewelacyjnie niezawodne – chyba, że komuś trafi się wybitnie wychuśtany egzemplarz od kogoś
kto należycie o samochód nie zadbał.
Pozdrawiam fascynatów japońskich bolidów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2004, 14:06
Posty: 21
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 626 GW 1999
Xedos 9 TA KF 1995
Xedos 9 TA KL 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6