Troszkę danych o tym egzemplarzu:
Rocznik: 1995
Wersja: ES
Pojemność silnika: 2497ccm
Układ/liczba cylindrów: V/6
Maksymalna moc: 164KM/5600rpm
Maksymalny moment obrotowy: 217Nm/4800rpm
Przyspieszenie od 0 do 100km/h (osobiście sprawdziłem): 9.7 Sekundy (A/T)
Prędkość maksymalna (sprawdzona autostradzie A10 w Niemczech): około 120-kilku mph
Całkowicie bezwypadkowy
Wyposażenie:
2 x AIR BAG
ABS
15” Felgi aluminiowe (planuje 16” albo 17” z Mazdy 6 ale to na wiosnę dopiero tak jak Ksenony Hella)
Na lato oponki 205/55/R15 Dunlop SP Sport 9000
Na zimę oponki 205/60/R15 Continental ContiWinterContact TS 810
Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane
Elektrycznie składana antena teleskopowa
Elektrycznie sterowane okno dachowe
Światła przeciwmgielne z przodu
Lakier metalic
Wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości
4 – biegowa automatyczna skrzynia biegów z funkcją O/D
Podłokietnik z przodu ze schowkiem
Podłokietnik z tyłu
Tempomat ze sterowaniem w kierownicy
Lampki oświetlające przestrzeń wokół drzwi po ich otwarciu
Elektryczna regulacja fotela kierowcy
Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu
Klimatyzacja z funkcją Swing
Tylka kanapa dzielona w proporcji 60/40
Skórzana tapicerka w kolorze szarym
Skórzana kierownica
System audio Mazda – Clarion 6 głośników
Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
No i czas na fotki:





















