Piszczenie pedału sprzegła.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dcc69 » 9 lis 2007, 15:58

Czytam i czytam Wasze posty i znalazłem kilka o piszczeniu to paska, a to tylnej klapy itp itd.
Mnie piszczy pedał od sprzegła jak go wsciskam. <killer>
Czy tam jest jakaś guma czy to cos innego?
Czy ktoś miał coś takiego i jakoś sobie z tym poradził?
To jest stresujące jak nic nie słychać w autku a tu piszczyyyyyyyyyy pedał od sprzegła.

Grzybku w szukajce nic na ten temat nie ma !!! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez waldii » 9 lis 2007, 21:27

stara szmata pod pedaly i jazda z wd40.Pewnie jakas tulejka popiskuje,a tak sobie,bo lubi :P
waldii
 

Postprzez Redoo » 10 lis 2007, 01:58

mi tesh piszczy :( WD pomaga ale nie do końca!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Adam626GD » 24 lis 2007, 01:52

W mojej GD mam ten sam problem. Psikanie WD40 pomaga ale na krótko. Ciekaw jestem co tam tak piszczy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Riki » 24 lis 2007, 01:55

Adam626GD napisał(a):W mojej GD mam ten sam problem


Moja też.... troche popiskuje...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bazyl wspaniały » 24 lis 2007, 03:45

trzeba zdemontować pedał sprzęgła i posmarować tulejkę która jest ułożyskowaniem pedału, nie żadne WD bo to pomaga na chwilę, później tylko zbiera kurz i się jeszcze bardziej dociera i piszczy, tam trzeba zapodać po prostu smar, a jak się komuś nie chce grzebać to niech to pryśnie smarem teflonowym. ale to też nie zagwarantuje długiego spokoju. drugie miejsce to bolec który łączy pedał z pompką sprzęgła, trzecie to przy sprężynie powrotnej. profilaktycznie najlepiej przesmarować te wszystkie miejsca
miłej zabawy ;)
pozdrawiam :)

PS: jakbym potrafił to bym zapodał schemat budowy z manuala jak ktoś ma i potrafi to niech wrzuci: str 884 rozdz. H "cluth pedal"
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez dcc69 » 24 lis 2007, 10:00

Widzę ze przydał się tamat. <jupi>
Ja narazie mam problemz głowy.
Przesmarowałem wszytko wazeliną techniczną.
Nie mogłem znaleźć takiej jak to kiedyś były jako smar tylko w sprayu.
Narazie nie popiskuje.
Na zimę jakieś to rozwiązanie.
Zrobi się cieplej to trzeba bedzie troszku rzeczy wymontowac i zrobić właśnie smarem jak to powiedziała bazyl wspaniały
Moze wtedy machniemy małą fotorelacyjke. :D
Pozdro.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Grzyby » 24 lis 2007, 10:03

bazyl wspaniały napisał(a):PS: jakbym potrafił to bym zapodał schemat budowy z manuala jak ktoś ma i potrafi to niech wrzuci: str 884 rozdz. H "cluth pedal

proszę bardzo :)
Obrazek
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pajko » 24 lis 2007, 11:36

Był juz kiedys taki temat !! wystarczy kleknac i popsikac WD albo jakims smarem sprezyne pod pedalem sprzegla , pomaga mi od 2 lat nie piszczy/skrzypi itp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez bazyl wspaniały » 24 lis 2007, 13:12

Grzyby napisał(a):proszę bardzo

podziękował :)

Pajko napisał(a):wystarczy kleknac i popsikac WD albo jakims smarem sprezyne pod pedalem sprzegla , pomaga mi od 2 lat nie piszczy/skrzypi itp

no niestety, często krótkotrwały to efekt
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Grzyby » 25 lis 2007, 14:00

bazyl wspaniały napisał(a):no niestety, często krótkotrwały to efekt

dokładnie – WD40 to półśrodek. Tak potrzeba smaru.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6