witam
mam takie przykre objawy. co jakis czas (bardzo czesto) silnik zachowuje sie jakby mu ktos wylaczyl zaplon lub nie dostawal paliwa. problem sie ujawnia tylko w przypadku lekkiego trzymania gazu lub gasnie na wolnych obrotach..jak sie mu cisnie non stop do spodu to jest OK. gdy zgasnie jadac na biegu po wcisnieciu gazu to spodu trzeba 2-3 sekundy go potrzymac i wtedy zaczyna wyrywac jak by ktos mu wlaczyl zaplon albo jakby dostal paliwa...czy ktos sie spotkal z takim problemem??
z gory dzieki za wszystki posty
pozdr.
problemy z praca silnika 323F 1.9 DOHC 128KM
Strona 1 z 1
Sprawdz pompke paliwa. Masz ja pod tylnym siedzeniem. Wystarczy zdjac dolna czesc siedzenia i masz dostep juz do pompki. Moze jakies syfy sie nazbierały w układzie paliwowym, i dostaje za mało paliwa jak jeżdzisz. No i sprawdz elektryke, kable WN, świece.
Pozdro
Pozdro
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
a tankowałeś gdzieś ostatnio jakieś tańsze lub nie pewne paliwo ? Mi to wygląda na problem z paliwem.
pozdrawiam
pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
jak mam sprawdzic ta pompke paliwa..jak ona ma dzialac??..widze ze masz taka sama mazde jak jak..miales podobny problem??
nie sadze zeby to byly swiece lub przewody...wtedy by mogla nie chodzic chwilami na jeden cylinder, szrpac i przerywac, byc slaba...u mnie albo jedzie jak wsciekla albo wogole...ja obstawiam pompke paliwa albo cos z elektryka cos moze odcinac prad...ale nie wiem jak sprawdzic pompke...jakie ma miec cisnienie itd.
pozdr.
nie sadze zeby to byly swiece lub przewody...wtedy by mogla nie chodzic chwilami na jeden cylinder, szrpac i przerywac, byc slaba...u mnie albo jedzie jak wsciekla albo wogole...ja obstawiam pompke paliwa albo cos z elektryka cos moze odcinac prad...ale nie wiem jak sprawdzic pompke...jakie ma miec cisnienie itd.
pozdr.
-
Gość
no masz racje, ze to cos raczej z paliwem. moze tez byc tak jak mowi polnik, ze kiepskiego paliwa zatankowales, moze z syfami jakimis. co do cisnienia pompki to nie wiem jakie powinno byc, ale moge Ci to sprawdzic w ksiazce. pompka jest w zbiorniku mozesz jedynie wziać 12 V żarówkę i podłączyć pod dwa najgrubsze czarne zewnętrzne przewody w kostce (sam tak ostatnio sprawdzałem). jezeli bedzie sie swiecic ciagle tzn, ze zasilanie dochodzi i jest ok. jezeli bedzie mrygac to cos nie tak z zasilaniem. zobacz tez filtr paliwa, jak jest mocno zabity to tez to moze miec jakis wplyw, ale nie az taki jak opisujesz.
powodzenia
powodzenia
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
..........objawy jazdy na rezerwie paliwa............ 
części do samochodow.......www.msbis.pl
-mazda,
-honda,
-toyota,
-itd
-mazda,
-honda,
-toyota,
-itd
- Od: 7 kwi 2004, 22:33
- Posty: 9
- Skąd: KIELCE
- Auto: 323F 1,9 16v GT (bg) black
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości