Prawidłowa temperatura silnika ?

Postprzez milo27 » 10 lis 2007, 12:21

no mysle ze najlepiej silnik kupic remont strasznie drogi a pierscieni chwilowo do comprexa niema tylko rikeny za 550zl chyba ze masz 2.2.4 to są, jak 2.2.3 to tylko taka cena ale remont cena kosmos pierscienie 550+uszczelka pod głowice i klawiature ok330zł + rozrząd + oleje i wiele innych rzeczy no i robocizna tak mysle ze silnik bedzie lepszym rozwiązaniem choc tez nie tanim no i potrzeba troszke szczescia zeby kupic dobry motor
Początkujący
 
Od: 14 gru 2006, 22:08
Posty: 9
Skąd: szczawnica
Auto: COMPREX 95

Postprzez arus » 10 lis 2007, 21:11

Witam. Wiecie co zrobilem,poskladalem wszystko ,oczywiscie nowa uszczelka iiii smigam az mi zdechnie calkiem,narazie jest ok dymi na bialo po zagrzaniu ale to przez to pekniecie ,termoistatu niewkladalem,i dzisiaj przesmigalem ja okolo 100km temperatura utrzymywala sie w normie nic niewyrzucilo,postanowilem kupic silnik,zrobic go po mojemu czyli wszystko szlif cylindrow glowice na cacy i zalozyc jak juz bedzie jak nowy,bede wiedzial co mam iiii.......Mazdy niesprzedam!! Co myslicie o tym ??? Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 4 lis 2007, 20:21
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała

Postprzez xANDy » 10 lis 2007, 23:05

Myślę, że jesteś już ciężko chory na... mazdofonię niepospolitą – grożna choroba przenosząca się drogą kupna (nabycia) sprzętu jeżdżącego firmy niezwykłej. Szczepionki nie istnieją!! Choroba jest zazwyczaj nieuleczalna.

Witaj w klubie zarażonych.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez tumek_b » 11 lis 2007, 03:24

Chyba wybrałeś najdroższe rozwiązanie, ale myślę, że najlepsze <spoko>
Musisz tylko póki, co pilnować i to bardzo poziomu płynu, jeśli zauważysz, że ciśnienie w układzie wzrasta dość mocno ( puchnie wąż od termostatu do chłodnicy) wywal wtedy gumkę spod korka od chłodnicy, spowoduje to, że nadmiar płynu i ciśnienia będzie lądował w wyrównawczym. Ja tak zrobiłem u siebie na jakiś czas pomogło żeby, dojeździc do remontu :) , mankament braku tej gumki to może ci na zimnym silniku zapala się kontrolka z braku płynu w chłodnicy, ale po chwili powinna zgasnąć, dla próby weź sobie jakiś stary korek ze szrotu. Powodzenia
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 30 wrz 2007, 12:43
Posty: 7
Skąd: Bytom
Auto: 626 GE 2.0 Comprex `93 r.

Postprzez arus » 11 lis 2007, 21:30

Plynu pilnuje,nic sie narazie niedzieje,dzis przejechalem okolo 150km po nagrzaniu wyrzucilo odrobine do wyrownawczego,ale po ostygnieciu wrociło do chłodnicy a to dobra oznaka tego ze kompresja niebije do ukladu chłodzenia.A co do najdrozszego rozwiazania to powiem tak:jezelibym mial to zrobic dla innego autka to nie ,ale mazda to nie jest "jakies " tam auto,jej sie nalezy,to tak jakbym dziecku cukierka załował.Dzieki za rade z tym korkiem,moze sie przydac. Pozdrawiam !
Początkujący
 
Od: 4 lis 2007, 20:21
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6