Wymiana rozrządu – różne szkoły
Idzie o te podkładki
Jest to chyba jedyny model Mazdy zaprojktowany specjalnie dla Europy. Przejawia się to tym, że nie mogę dostać żarówki W21W do tylnego światła. Może my nie jesteśmy w Europie

Marek61 napisał(a):Premacy zdaje się być bardzo egzotycznym egzemplarzem auta.Zulu-gula wśród Mazd.![]()
Jest to chyba jedyny model Mazdy zaprojktowany specjalnie dla Europy. Przejawia się to tym, że nie mogę dostać żarówki W21W do tylnego światła. Może my nie jesteśmy w Europie

Aaaa...to się nie pisze .
Paski,paski,paski widzę.Podkładki widziałem dokąd okularów nie dostałem.Zartuje .Mam ten manual zdrukowany ale az taki ze mnie mechanik nie jest.XandY-ego trzeba by poprosić albo Jakse.
Jest to chyba jedyny model Mazdy zaprojktowany specjalnie dla Europy. Przejawia się to tym, że nie mogę dostać żarówki W21W do tylnego światła. Może my nie jesteśmy w Europie ysz
Myślę ze nie jestesmy jeszcze.
Jest to chyba jedyny model Mazdy zaprojktowany specjalnie dla Europy. Przejawia się to tym, że nie mogę dostać żarówki W21W do tylnego światła. Może my nie jesteśmy w Europie ysz
Myślę ze nie jestesmy jeszcze.

Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Silnik jest DiTD i ten silnik w premacy NICZYM się nie różni od wersji 323 i 626 (sam silnik!).
W silniku DiTD są podkładki przelewowe.
Nie wymienia się podkładek pod wtryskami (bo ich się nie rusza).
Jeśli nie ma podkładek przelewowych to nie jest to DiTD.
Sposób przeniesienia napędu (paski klinowe bądź wielorowkowy) zalezy od rocznika, modelu i typu – i to może się różnić.
Premacy było produkowane również dla Japonii, i było na tyle ciekawe, że kolejny model (Mazda 5) w Japonii dalej zwie się premacy.
W silniku DiTD są podkładki przelewowe.
Nie wymienia się podkładek pod wtryskami (bo ich się nie rusza).
Jeśli nie ma podkładek przelewowych to nie jest to DiTD.
Sposób przeniesienia napędu (paski klinowe bądź wielorowkowy) zalezy od rocznika, modelu i typu – i to może się różnić.
Premacy było produkowane również dla Japonii, i było na tyle ciekawe, że kolejny model (Mazda 5) w Japonii dalej zwie się premacy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Ja nie chce sie sprzeczac ale w mazdzie powiedziano wyraznie ze podkladki nie wystepuja W PREMACY.chociaz jak napisalem do Jaksy to podal mi cene za regulacje zaworow z materialami .Zadalem pytanie co za materialy i jeszcze nie mam odpowiedzi
.Tak jak pisal Marek61 moze Jaksa cos wiecej powiedzial by na ten temat. 
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Materiały – podkładki przelewowe (oryginalne kosztują 130zł/komplet) oraz uszczelka pod deklem zaworowym (nieoryginalne szybko przeciekają).
ASO mogło się kopnąć i mówić o benzynowym 2.0 a nie dieslu, tam faktycznie nie ma podkładek przelewowych.
ASO mogło się kopnąć i mówić o benzynowym 2.0 a nie dieslu, tam faktycznie nie ma podkładek przelewowych.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Cholera jasna......
Na tym fragmencie manuala nie występują.
Proszę znaleźć sobie zdjęcie w poradniku.
to sa podkładki przelewowe – oryginalne po prawej (wraz z numerem) a podróbki od MAN'a po lewej (czysta miedź).
Jeszcze raz ktoś się zapyta czy w DiTD są podkładki czy nie ma to zamknę temat.
Mam zły dzień – wybaczcie – plecy mnie %$#*&^@!%@# (bolą) z przemęczenia...
Na tym fragmencie manuala nie występują.
Proszę znaleźć sobie zdjęcie w poradniku.

to sa podkładki przelewowe – oryginalne po prawej (wraz z numerem) a podróbki od MAN'a po lewej (czysta miedź).
Jeszcze raz ktoś się zapyta czy w DiTD są podkładki czy nie ma to zamknę temat.
Mam zły dzień – wybaczcie – plecy mnie %$#*&^@!%@# (bolą) z przemęczenia...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Yard – ani pierwszy ani drugi link (obrazek) nie przedstawia w żadnym wypadku rysunku wnętrza dekla zaworowego. Pierwsze dotyczy klawiatury a drugie – turbiny i sterowania nią (może jakaś pomyłka linków albo rysunków).
Nie ma znaczenia czy to jest 626, premacy, kosiarka, traktor czy odrzutowiec – jeśli jest to silnik DiTD to jest on "stały" w swojej konstrukcji większości elementów (różnice są w komputerze, turbinie, sterowaniu nią i kilka drobnych "dodatków" jeszcze by się znalazło). Podstawowy korpus silnika jest IDENTYCZNY we wszystkich wersjach DiTD.
Zakładam, że do kosiarki nie zakłada się motorka DiTD, ale gdyby i tam był – miałbyś pod deklem zarówno dźwigienki zaworowe, podkładki pod przelewy, wtryski dwusprężynowe, cztery cylindry i kilka innych drobniejszych lub przeciwnie elementów.
Dobra – straciłem 20 minut, żeby to znaleźć więc dla niedowiarków – proszę:
Mazda Premacy – Europe, diesel system:
http://www.mazdafamilia.ru/img/eur/a1/1C67221.gif
13-833A – z prawej strony u góry.
Nie ma znaczenia czy to jest 626, premacy, kosiarka, traktor czy odrzutowiec – jeśli jest to silnik DiTD to jest on "stały" w swojej konstrukcji większości elementów (różnice są w komputerze, turbinie, sterowaniu nią i kilka drobnych "dodatków" jeszcze by się znalazło). Podstawowy korpus silnika jest IDENTYCZNY we wszystkich wersjach DiTD.
Zakładam, że do kosiarki nie zakłada się motorka DiTD, ale gdyby i tam był – miałbyś pod deklem zarówno dźwigienki zaworowe, podkładki pod przelewy, wtryski dwusprężynowe, cztery cylindry i kilka innych drobniejszych lub przeciwnie elementów.
Dobra – straciłem 20 minut, żeby to znaleźć więc dla niedowiarków – proszę:
Mazda Premacy – Europe, diesel system:
http://www.mazdafamilia.ru/img/eur/a1/1C67221.gif
13-833A – z prawej strony u góry.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(

Jeśli ASO nie umie znaleźć podkładek przelewowych to niech sobie kupi elementarz i zacznie uczyć się czytać – od zera.

Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Xandy jak bys mogl jakims innym kolorem oznaczyc te podkladki to bylo by super.Dla mnie to magia ale i dla fachowca amatora w ASO tak samo.Zaznacz a ja pojade i mu pokaze i zawioze elementarz.Dzieki i pozdrawiam Marek
Moze sie Xandy rozzloscisz ale ile tych podkladek idzie 4 
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Podkładek jest PIĘĆ (słownie pięć czyli 5).
Wydrukuj sobie, zakreśl flamastrem na czerwono albo długopisem – ten rysunek jest oryginalny, więc nie będe na nim nic robił – zupełnie z prawej strony od góry drugi napis w kolejności.
Wydrukuj sobie, zakreśl flamastrem na czerwono albo długopisem – ten rysunek jest oryginalny, więc nie będe na nim nic robił – zupełnie z prawej strony od góry drugi napis w kolejności.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzieki Xandy.Juz teraz wiem o co chodzi.Pozdrawiam Marek 
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Również dziekuje
Taka wiedza przyda się kazdemu DiTD(owcowi) Poczułem się trochę jak Waldemar Pawlak. Nie grałem a ugrałem
XandY -może przesunać ten temat do Twojego poradnika dla diesla?? O tych podkładkach doklejone byłoby baaardzo przydatne.
Na marginesie to niezły z Ciebie Oświaty Kaganek
XandY -może przesunać ten temat do Twojego poradnika dla diesla?? O tych podkładkach doklejone byłoby baaardzo przydatne.
Na marginesie to niezły z Ciebie Oświaty Kaganek
Żadne ASO jeszcze nigdy nie palnęło takiego głupstwa jak to, o którym mówiłeś...
Żeby w DiTD nie było podkładek przelewowych...
Zakładam, że żadne ASO już więcej nie będzie potrzebowało odkrywania podkładek w tym silniku...
Żeby w DiTD nie było podkładek przelewowych...
Zakładam, że żadne ASO już więcej nie będzie potrzebowało odkrywania podkładek w tym silniku...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDY.Naprawde tak bylo.Wydrukowalem i jak zajade to ich zaskocze.Facet pokazal mi schemat podobny do twego i stwiedzil ze nic tam takiego nie ma.
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Wydrukuj mu zdjęcie podkładek z poradnika, z numerem katalogowym, niech się facet wypcha...
Pewnie gostek w ASO pomylił i spojrzał do benzynowego...
Pewnie gostek w ASO pomylił i spojrzał do benzynowego...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Wlasnie z tym zdjeciem jezdzilem .Jak mu pokazalem to on na kompie pokazal mi schemat a dla mnie to czary mary i powiedzial ze to bzdury i zeby nie czytac forum.A ja coz .Wyszedlem spokojnie slyszac glos fachowac.Pozdrawiam Marek 
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości