spryskiwacze przedniej i tylnej szyby – czy da się zmienić kierunek dyszy?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez grzelu » 8 lis 2007, 13:59

Szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi nic co by mi pomogło.
A problem polega na tym, że lewy spryskiwacz przedniej szyby psika nieco za nisko ale tylko lewą dyszą poniżej poziomu wycieraczki, za to prawa dysza w porządku psika ładnie na szybę. A na tylnej szybie strumień odbija się gdzieś nad szybą od dachu.
Próbowałem zmienić kierunek wkładając ostre narzędzie do otworu, ale nie chciało się ruszyć. Bałem się rozwalić więc nie używałem zbyt dużej siły.

Nie jest to wielki problem, ale jeśli ktoś już sobie z tym poradził to proszę o wskazówki.
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2007, 18:04
Posty: 18
Skąd: prawie Warszawa, Chotomów
Auto: była 626 DiTD '98 GF
jest 6 2.0 benzyna+LPG 2004 GG
najnowszy nabytek 323f 1,6 benzyna+LPG

Postprzez bazyl wspaniały » 9 lis 2007, 02:04

nie próbowałem jeszcze ale w warsztacie mówili że się to igłą ustawia, zresztą w manualu też coś takiego widziałem, a że się nie chce ruszyć to nie dziwota, napchało się tam róznego rodzaju syfu i sie zapiekło, spróbuj to podgrzać np. ciełą wodą i wtedy próbuj ruszyć
pozdrawiam i powodzenia

PS: mam ten sam problem, tyle że nie mam czasu przy tym pogmyrać
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez piotrek2 » 9 lis 2007, 08:24

Tak jak kolega wyżej pisał trzeba użyć igły ale trzeba włożyć ją w dysze od spryskiwacza i zostaje regulacja :)
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Bodek » 9 lis 2007, 11:24

Czas, czas , czas, ciągle go mało ....
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Redoo » 10 lis 2007, 02:00

igła i jazda tylko uważaj by Ci sie nie ułamała,bo mi sie złamała i mam zatkany :(
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez piotrek2 » 12 lis 2007, 08:58

no to nieźle wsadziłeś hahaha
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez morfi » 12 sie 2008, 16:12

Ja mam ten sam problem z za nisko psikająca dysza spryskiwacza i chciał bym wymienić spryskiwacze seryjne na mgłowe tylko nie wiem od jakiego modelu mogły by pasować ? może wy coś wiecie na ten temat ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 256 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez ivo » 13 sie 2008, 07:54

gdzieś na forum było to wałkowane > szukajka i o ile mnie pamięć nie myli to chodziło o dysze Citroena C3
szybciej nie taniej: 666 066 580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez Veetec » 22 gru 2009, 10:09

Ja mam nieco inne pytanie odnosnie dysz spryskiwaczy w GF.
Kiedys mialem Civica i wśród posiadaczy Civicow modne bylo wymienianie dysz na dysze od Citroena. Pasowały jak ulał (np. do civica 4d 98r pasowaly od xsary). Te dysze zamiast 4 strumieni dawały taką wodną mgiełkę pokrywającą całą szybę. To było dużo bardziej skuteczne w czyszczeniu szyby podczas jazdy i znacznie bardziej oszczędzało plyn.
Czy ktoś wie czy jakies dysze "z mgiełką" pasują do GF?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 00:29
Posty: 83
Skąd: Warszawa/Lublin
Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01

Postprzez markmas » 22 gru 2009, 13:13

Niestety nie odpowiem Ci dokładnie jak to jest w GF, natomiast mogę Ci opisać jak to jest w GV :) Myślę, że wysokość maski i mocowanie spryskiwaczy jest podobne
Jak masz zdolne paluszki to sobie poradzisz :) Po pierwsze – za krótkie mają wyprowadzenia – trzeba kombinować podłączając wężyki. Po dwa – Trzeba troszkę przyciąć boczki spryskiwacza. Jeśli to zrobisz z wyczuciem, to będzie pasowało jak ulał :) Po trzy – leją ciut za nisko. Ja zrobiłem sobie podkładkę pod przód spryskiwacza z żywicy epoksydowej (ok 2mm). Po tych wszystkich zabiegach jest cacy :) Sam zdecyduj czy chcesz się w to bawić :)
Włożyłem takie również do 323 – tutaj tylko wystarczy przyciąć i włożyć – niepotrzebne są inne kombinacje :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Speed » 22 gru 2009, 22:21

Veetec napisał(a):Ja mam nieco inne pytanie odnosnie dysz spryskiwaczy w GF.
Kiedys mialem Civica i wśród posiadaczy Civicow modne bylo wymienianie dysz na dysze od Citroena. Pasowały jak ulał (np. do civica 4d 98r pasowaly od xsary). Te dysze zamiast 4 strumieni dawały taką wodną mgiełkę pokrywającą całą szybę. To było dużo bardziej skuteczne w czyszczeniu szyby podczas jazdy i znacznie bardziej oszczędzało plyn.
Czy ktoś wie czy jakies dysze "z mgiełką" pasują do GF?


Bodajże od C3 wkładali do mazd bo u nas to tez modne :P
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez markmas » 22 gru 2009, 23:25

No tak. Przez roztargnienie zapomniałem napisać do jakiego modelu kupowałem :) Oczywiscie jak napisał Speed – chodzi o spryskiwacze do C3. Kupowane w ASO na Puławskiej, numeru nie pamiętam :P Gdzieś mam paragon, ale chyba kosztowały 26zł para.

A że się zapytam – ponownie z ciekawości :)
Czy istnieją jakieś spryskiwacze/dysze "mgłowe" na tył? Chętnie bym sobie takie założył :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6