Przygotowanie słupka na zegary
Pyton162 napisał(a):to kiedy lepszy silnik lub turbo ?
Gdybym miał zmieniać teraz silnik to po co remontowałem z 3 miesiące temu obecney.
Turbo... hmm... jeszcze musi minąć dużo czasu, żebym spokojnie zarabiał na takie zabawki.
Wskaźniki pomogą mi dbać o wyremontowany silnik w codziennej eksploatacji i na zlotach podczas wyścigów na 1/4 mili w klasie 2.0. Na jakiś czas muszą wystarczyć mi tylko takie atrakcje
W Koninie zająłem 3 miejsce na 1/4 mili w swojej klasie. Silnik nie był jeszcze wyremontowany.
Z braku pieniędzy i z pasji robię przy autku co mogę, dlatego tyle włożonej własnej pracy i pomysłów jak zrobić coś dobrze i tanio.
Priorytetem jest dla mnie idealny stan techniczny autka, a na drugim miejscu modyfikacje.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
i wreszczie moje zegary doczekaly się montazu a wygląda to tak:
czujniki też juz podłaczone nie obyło się oczywiście bez problemów ,czujnik cisnienia do zegarów jest strasznie duży i aby go zamocowac w trójniku wymagało to trochę rzeźby i aby go wcisnąc musiałem przerobic trochę trójnik tzn. skrócic maksymalnie od strony od której wkręcamy do bloku i jakos udało się go wcisnąc pewnie w FS-ie tego problemu nie będzie ale w KL-u jest niewiele miejsca ,czujnik temperatury oleju powędrował do miski tak jak pisałem wcześniej i teraz z moich obserwacji wynika że olej nagrzewa się dużo pózniej niz płyn chłodniczy po nagrzaniu oleju ciśnienie oczywiście spada ale trzyma się praktycznie w normach według info-techa i auto-daty ,w sumie jestem zadowolony z efektu
PS.jakby ktoś chciał kupic lewy słupek do mx-6 to sprzedam za niewielką opłatą

czujniki też juz podłaczone nie obyło się oczywiście bez problemów ,czujnik cisnienia do zegarów jest strasznie duży i aby go zamocowac w trójniku wymagało to trochę rzeźby i aby go wcisnąc musiałem przerobic trochę trójnik tzn. skrócic maksymalnie od strony od której wkręcamy do bloku i jakos udało się go wcisnąc pewnie w FS-ie tego problemu nie będzie ale w KL-u jest niewiele miejsca ,czujnik temperatury oleju powędrował do miski tak jak pisałem wcześniej i teraz z moich obserwacji wynika że olej nagrzewa się dużo pózniej niz płyn chłodniczy po nagrzaniu oleju ciśnienie oczywiście spada ale trzyma się praktycznie w normach według info-techa i auto-daty ,w sumie jestem zadowolony z efektu
PS.jakby ktoś chciał kupic lewy słupek do mx-6 to sprzedam za niewielką opłatą
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
idealnie, o tym samym mysle w swojej eFci.. ale najpierw gladkie klosze relfektorow
jak myslicie gdybym chcial wlozyc 3 wskazniki w slupek to juz przesada czy mogloby byc ok?
jak myslicie gdybym chcial wlozyc 3 wskazniki w slupek to juz przesada czy mogloby byc ok?
- Od: 19 sie 2007, 14:14
- Posty: 38
- Skąd: Tomaszów Maz
- Auto: 323F BG 1,6i 16V '92 GLX
Po pierwsze: Podziwiam włożoną pracę i jej efekt
Po drugie: Mam parę laickich pytań:
Do swojej małej (323 1,7 D BG) chciałbym też założyć dodatkowe zegary: amperomierz, temperatura cieczy chłodzącej, i właśnie może wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju.
Jak to dokładnie wygląda, tzn z tymi czujnikami ? Przyznam że perspektywa wiercenia miski olejowej jakoś mnie boli
Jakie czujniki dałoby się zamontować "nieinwazyjnie"? Jakby wyglądało podłączenie obrotomierza?
Pozdrawiam
Po drugie: Mam parę laickich pytań:
Do swojej małej (323 1,7 D BG) chciałbym też założyć dodatkowe zegary: amperomierz, temperatura cieczy chłodzącej, i właśnie może wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju.
Jak to dokładnie wygląda, tzn z tymi czujnikami ? Przyznam że perspektywa wiercenia miski olejowej jakoś mnie boli
Pozdrawiam
Nieinwazyjnie zamontujesz voltomierz, ciśnienie oleju(poprzez trójnik), AFR.
Nie wiem po co ci temp cieczy chlodzacej skoro masz to na desce.
Obrotomierz podlaczasz pewnie pod cewke.
Nie wiem po co ci temp cieczy chlodzacej skoro masz to na desce.
Obrotomierz podlaczasz pewnie pod cewke.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kędziorek napisał(a):.S. Letkoletki, super robota, jak będę we Włocku to podrzucę Ci swój słupek
Jak bedziesz we Włocku to daj znać ze jestes, jakiegos mini spota sie zrobi
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje