Nie schodzi z obrotów – rozwiązane

Postprzez Felipe » 16 paź 2007, 21:38

Mam problem z silnikiem krokowym,na benzynie wcale moje autko sie nie wkreca na obroty a na gazie trzyma 1200, na ssaniu faluje jak glupi.Czy ktos ma moze taki silniczek na sprzedaz?albo wie co mozna z tym zrobic?
Początkujący
 
Od: 17 sie 2007, 16:10
Posty: 26
Skąd: Piotrków
Auto: mazda 626 1997 1.8

Postprzez Grzyby » 16 paź 2007, 21:43

Felipe, jesteś pewien że to wina silniczka?
Co wymieniałeś w aucie, co było robione a co nie. Itd.
Szukałeś tematów z podobnymi objawami? Było ich całkiem sporo.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Felipe » 17 paź 2007, 15:36

O dokladnie takich samych obiawach nic nie znalazlem.A co bylo robione,dokladnie wyczyscilem silniczek krokowy i cala przepusnice.Mysle ,ze to wlasnie silniczek poniewaz gdy na benzynie go odlącze to sie normalnie wkręca na obroty a nie przygasa jak z podłączonym.A może to jeszcze jakas inna przyczyna?
Początkujący
 
Od: 17 sie 2007, 16:10
Posty: 26
Skąd: Piotrków
Auto: mazda 626 1997 1.8

Postprzez waldi » 1 lis 2007, 12:27

Mam silniczek krokowy na sprzedaż od mazdy 97r.GF w górę do silnika 1.8 i 2.0.Cena 250zł.Pozdrowienia.Sprawdzony,sprawny 100%.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2004, 12:30
Posty: 42
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: Mazda626 2.0 116KM 98r

Postprzez Felipe » 5 lis 2007, 14:11

waldi to może wyślesz mi jego zdjęcie?w 1.8 i 2.0 jest taki sam?
Początkujący
 
Od: 17 sie 2007, 16:10
Posty: 26
Skąd: Piotrków
Auto: mazda 626 1997 1.8

Postprzez Grzyby » 5 lis 2007, 14:23

Felipe – jak chcesz kupić silniczek to temat przeniosę do działu KUPIĘ, ok?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piotrek2 » 5 lis 2007, 15:23

ale silniczek krokowy służy do ustawiania wolnych obrotów a co do wkręcania się silnika to wydaje mi się że nie powinien mieć wpływu ;)
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Felipe » 6 lis 2007, 14:17

Piotrku ale chodzi o to ,że ostatnio mu sie jeszcze bardziej pogorszylo i cały czas trzyma około 3 tys obrotów a jedynie po odłączeniu krokowego wraca do normy tylko ze wtedy rzecz jasna nie ma ssania.Jeżeli ktoś ma jakies pomysły co to może być to słucham.
Początkujący
 
Od: 17 sie 2007, 16:10
Posty: 26
Skąd: Piotrków
Auto: mazda 626 1997 1.8

Postprzez Felipe » 13 lis 2007, 14:02

Naprawilem!Wrescie udalo mi się zażegnać problem,winnym tego,że zatrzymywał sie na wysokich obrotach okazał sie o-ring pod silniczkiem krokowym widocznie stracił swoje własności pod wpływem czasu i puszczał lewe powietrze.Koszt o-riga 50 groszy.Szoda,że tak późno do tego doszedłem.
Początkujący
 
Od: 17 sie 2007, 16:10
Posty: 26
Skąd: Piotrków
Auto: mazda 626 1997 1.8

Postprzez piotrek2 » 13 lis 2007, 14:12

no to gratulacje :)
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Uree » 17 lis 2007, 11:29

Mam pytanie- czy tez silniczek krokowy powoduje podwyzszone spalanie?
Początkujący
 
Od: 11 lis 2007, 22:03
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 626 2.5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6