Pozdrawiam
Olej na świecach – czym to grozi?
Strona 1 z 1
Mam problem... otóż zmienialam świece w madzi, 3 z nich wyszly pieknie, czwarta niestey zostala... ale najgorsze jest to ze na tych moich swiecach byl olej... Nie mam pojecia dlaczego, co to oznacza... W kazdym razie jesli macie jakies wiadomosci na ten temat to prosze o wskazowki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 23 paź 2007, 12:58 przez paulina, łącznie edytowano 1 raz
Paulunia
Edit by mod: Rozmiar fotografii w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Edit by mod: Rozmiar fotografii w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 27 sie 2007, 14:14
- Posty: 60
- Skąd: Mielno
- Auto: MAZDA mx-3 (1,6) '95 DIABLICA
uszkodzenie pierścieni tłokowych ,prowadnic zaworów lub uszczelek trzonków zaworów
czym to grozi?
aha i chcialam napisac ze nie bierze mi jakis wielkich ilosci oleju... nie mam brakow w oleju...
Ostatnio edytowano 23 paź 2007, 12:56 przez paulina, łącznie edytowano 1 raz
Paulunia
Edit by mod: Rozmiar fotografii w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Edit by mod: Rozmiar fotografii w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 27 sie 2007, 14:14
- Posty: 60
- Skąd: Mielno
- Auto: MAZDA mx-3 (1,6) '95 DIABLICA
bazakbal napisał(a):bo moze byc tak, że skapywał z nieszczelnej uszczelki pod pokrywą zaworów
i tak jest na 99%. Mazda nie dymi, nie czuc spalonego oleju po palowaniu.
Wiec uszcelka do wymiany, standardowy problem szczegolnie jak sie kupuje uszczelke JC za 15zl a nie oryginal za 60-70zl.
Przy okazji mozna sobie spolerowac pokrywe i ladnie bedzie wygladac
Wymiana uszczelki jest banalna W rzędówce, 15min roboty.
marek napisał(a):Wymiana uszczelki jest banalna W rzędówce, 15min roboty.
Ewentualnie jak nie chce Ci się samej tego robić to podjedź do jakiegoś mechanika – wiele pewnie za to nie weźmie...
Jak chcesz to mogę dać Ci namiary na ten serwis co robi nam wszystkie auta od dobrych kilku lat w Pile
f*ck
Podłączę się
a planowanie głowicy jest nieuniknione? czy to zależy od stanu samej głowicy?
mi zawołali razem z wymianą rozrządu 450zł
(serwis Boscha)
marek napisał(a):Wymiana uszczelki jest banalna W rzędówce, 15min roboty.
a planowanie głowicy jest nieuniknione? czy to zależy od stanu samej głowicy?
Mev napisał(a):podjedź do jakiegoś mechanika – wiele pewnie za to nie weźmie...
mi zawołali razem z wymianą rozrządu 450zł
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
do wymiany uszczelki pod pokrywą nie zdejmuje się głowicy więc planowanie nie jest potrzebne
chyba chodzi o uszczelke pod deklem od zaworow a nie od glowicy


Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Witam wszystkich
To ja tez sie podepnę ze swoim problemem tylko u mnie trochę inaczej to wygląda :/ Jak wymieniałem nie dawno świecę to były brudne od oleju (ale tylko ta zewnętrzną strona) i jak spojrzałem na dno (tam gdzie sie świecę wkręca) to na dole widziałem jakiś płyń (możliwe ze był to olej)
i teraz nie wiem czy u mnie tez tylko ta uszczelka czy może coś gorszego a dodam ze samochód stal porwie cały rok. Może na dnie zebrała sie woda albo coś ? No i samochód na luzie ma za niskie obroty. Znajomy mówił ze prawdopodobnie zawór przepuszcza i może przez to ten olej sie tam dostaje ?
Wiec proszę o pomoc
No i ja ma 626 bo nic innego nie znalazłem i nie wiem czy zakładać nowy temat
tam gdzie są 626
Jeżeli nikt nie będzie wiedział to założę nowy na 626
Pozdrawiam Bartek
To ja tez sie podepnę ze swoim problemem tylko u mnie trochę inaczej to wygląda :/ Jak wymieniałem nie dawno świecę to były brudne od oleju (ale tylko ta zewnętrzną strona) i jak spojrzałem na dno (tam gdzie sie świecę wkręca) to na dole widziałem jakiś płyń (możliwe ze był to olej)
Wiec proszę o pomoc
No i ja ma 626 bo nic innego nie znalazłem i nie wiem czy zakładać nowy temat
Jeżeli nikt nie będzie wiedział to założę nowy na 626
Pozdrawiam Bartek
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
A czy to wazne czy 626 czy 323
Jak jest olej to niezbyt dobrze.Ale jak auto ci go niebierze za duzo albo w ogole,silnik w miare rowno chodzi,to ludzie nieszukajcie se wydatków!!! A co do obrotów jesli z aniskie to podkrec na przepustnicy 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
no właśnie silnik za równo nie chodzi zwłaszcza na wolnych obrotach cały sie trzęsie słychać jakieś stukanie i z rury wydechowej słychać czasami parskniecie tak jak by coś było z tymi zaworami :/ wykręcę jutro jeszcze raz te świece i zobaczę czy nadal są brudne od tego oleju. Aha i przy włączonym silniku coś mi syczy tak jak by jakiś wężyk czy coś sie zsunęło gdzieś pod kolektorem.Wyczytałem ze to może być uszczelka pod kolektorem ?
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Witam, chciałbym się również podpiąć pod temat:
od kilku dni samochód nie ma w ogóle siły (1,8 V6), spalanie czy to na gazie czy benzynie wychodzi o 10l więcej niż normalnie. O jakimś sensownym przyspieszaniu nawet nie ma mowy.
Wczoraj (widać komu się nudzi w święta
) wyciągnąłem wszystkie fajki ze świec i zaniemówiłem: 2 świece były zalane olejem na tyle, że było widać tylko górny gwincik.
Chciałbym się dowiedzieć, czy te wszystkie rzeczy są połączone tylko z tą uszczelką pod deklem? Czy macie może jakieś rady dla osoby, która pierwszy raz będzie zmieniać uszczelkę w tym silniku?
Pzdr!
od kilku dni samochód nie ma w ogóle siły (1,8 V6), spalanie czy to na gazie czy benzynie wychodzi o 10l więcej niż normalnie. O jakimś sensownym przyspieszaniu nawet nie ma mowy.
Wczoraj (widać komu się nudzi w święta
Chciałbym się dowiedzieć, czy te wszystkie rzeczy są połączone tylko z tą uszczelką pod deklem? Czy macie może jakieś rady dla osoby, która pierwszy raz będzie zmieniać uszczelkę w tym silniku?
Pzdr!
-
trabiq
trabiq napisał(a):jakieś rady dla osoby, która pierwszy raz będzie zmieniać uszczelkę w tym silniku?
tylko oryginalna uszczelka – to podstawowa rada
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości