FOTORELACJA – Wymiana tulejek lewarka zmiany biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez staś » 8 paź 2007, 19:08

panowie ja zajołem sie tym zaraz po kupnie to co zobaczyłem po zejściu do kanału przerosło moje najśmielsze oczekiwania, mianowicie z tulejki przy lewarku już dawno nic nie zostało natomiast w jej miejsce z powodzeniem mozna było wsadzić tulejke o dwa nr. większą, :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Łuki1986 » 8 paź 2007, 19:16

staś
stas jak myslisz czy moj problem dotyczy tych tulejek??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez staś » 8 paź 2007, 19:58

a wpada spowrotem sam czy musisz go popchnać?najlepiej zobacz czy jak wpadnie na dul to czy opiera sie na rurze wydechu bardzo mozliwe ze wylamalo ci sie zabezpieczenie kture trzyma lewarek wraz z jego lozyskowaniem ja miałem ten sam problem jeśli nie to zdejmij gumowa oslone lewarka i wtedy go pociągnij do gury jesli wyjdzie z tulei lozyskowej to walnelo ci zabezpieczenie zreszto niebedziesz musiał ciagnać bedzie to widać odrazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Łuki1986 » 9 paź 2007, 13:11

staś
Tzn jak go pociagne do gory to podnosi sie tak z 3 moze 4 centy i wraca w to samo miejsce.. czy jest mozliwe ze poszla ta guma przy drazku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez Łuki1986 » 9 paź 2007, 13:15

staś
Lewarek opada sam. jak go podciagne do góry i puszcze to sam opada..
A tak apropo tego lewarka z guma to w jakim stanie to masz i ile byc chcial za to. no bo naraazie z tym jezdze ale trzeba sie bedzie za to wziasc!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez Łuki1986 » 9 paź 2007, 14:36

staś
Aha i jeszcze jedno jak ruszam lewarek do gory to od spodu tez tak chodz góra-dół..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez topik » 9 paź 2007, 15:39

tomekrvf

Witam!
Możesz udostepnić program do odnajdywania orginalnych części?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez staś » 9 paź 2007, 15:52

drązek mam w dobrym stanie jeśli to oczywiście ta guma poszla umnie poszly zabezpieczenia blokujące caly drazek przed wypadnięciem to takie małe bialawe blaszki od spodu auta tak jak pisalem wczaśniej najpierw dokładnie zlokalizuj awarie i co jest za nią odpowiedzialne
bo wyśle ci drązek a okaze sie ze to głupie zabezpieczenie więc obejzyj to dokładnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Łuki1986 » 9 paź 2007, 19:51

staś
tak zrobie bo nie wiem wlasnie czy czasami nie poszly te zabezpieczenia bo jak ruszam lewarkiem góra dół to od spodu tez sie rusza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez Łuki1986 » 19 paź 2007, 16:18

staś
Hej Stasiu mam takie pytanko w którym miejscu znajduja sie te zabezpieczenia bo patrze od spodu i nie widze tam tych blaszek. A co do tego lewarka to ty masz caly komplet czy sam patyk no i jaka cena by cie interesowala, bo mysle ze to jednak ta guma:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez staś » 21 paź 2007, 08:17

opisze ci to w miare dokładnie
masz tam dwa drązki jeden mocowany do skrzyni na stałe dla stabilizacji jest on przyspawany do tego pierściena (blachy) co przysłania ci całe gniazdo lewarka jeśli zabezpieczenia i zawulkanizowana guma są dobre aby wyciągnąć cały lewarek z gniazda musisz odkręcić drążki od skrzyni potem przekręcić w prawo bądz w lewo jak wolisz, pociągasz i wszystko pięknie wychodzi a zabezpieczenia mają 2cm na 2cm i są białe
i jeśli drązek ci się zapada to widzisz czy to zabezpieczenia czy guma
a jak lewarek się zapadnie to opiera się o rure wydechowa???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Łuki1986 » 21 paź 2007, 16:54

staś
Hej. Już wszystko wiem, rozkręciłem to wszystko i okazało sie że poprzedni właściciel już przy tym majstrował. sprawa wygląda tak że po tych gumach to nawet śladu tam nie ma. Narazie wymyśliłem taki patencik że koło lewarka przyspawałem taki mały płaskownik tak, że biegi wchodzą nawet elegancko, jest tam jakis luzik ale nie przeszkadza to wogóle. Jednak i tak bede musial to zrobic tak jak powinno być. Stasiu ile bys chciał za ten cały lewarek? no i w jakim stanie to jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez staś » 22 paź 2007, 18:56

słuchaj podaj gg jesli masz to pogadamy jutro po 20 i wysle ci zdjecie wiec sobie zobaczysz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Łuki1986 » 22 paź 2007, 19:56

staś
Łuki 1986 nrgg 6917891
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2007, 19:25
Posty: 79
Skąd: Hyżne/Rzeszów
Auto: 323F BG (obecnie brak)

Postprzez mirandus » 8 kwi 2008, 11:08

przepraszam gdzie mozna kupic te częsci i ile kosztuje wymian
mirandus
 

Postprzez Artiks » 8 kwi 2008, 11:51

Wymiana tych tulejek i śrub naprawdę sporo daje. Lewarek chodzi o wiele precyzyjniej , nie ma takich luzów i zmiana biegów jest bardziej intuicyjna. Polecam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez adam198608 » 27 kwi 2008, 11:26

koledzy gdzie kupić tuleje bo jakoś zapomniałem w zime o tym problemie lecz lato sie zaczyna i problem wraca :(

intercars ??
czy w ogóle jakiś prywaciarz" może mieć coś takiego??

prosze o szybką pomoc
dzieki
Sensey
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 09:27
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'

Postprzez adam198608 » 27 kwi 2008, 11:27

aha jeszcze jedno. Jak widzicie jestem ze stolicy więc jeśli ktoś dałby jakieś namiary na kogoś z wawy to byłbym wdzięczny
:)
Sensey
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 09:27
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'

Postprzez adam198608 » 12 maja 2008, 15:43

pomoże mi ktoś
Jak wyżej prośba
!!!!!!!!!!!! :)
Sensey
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 09:27
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'

Postprzez Briareos » 12 maja 2008, 17:29

Masz wszystko opisane, przeczytaj cały wątek od początku.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323