witam, sprawa znalazla jasne swiatlo, ok. 3 tyg temu meczylem tel...oficjalnymi pismami i tydzień temu dostalem pismo, ze czesc będzie 7/8 listopad. dzis zadzwonilem i z skladaja lapka. Dostali skarge niestety na nowa sztuke nie doczekalem sie. Dzięki informacji jednego z konsultantów dostalem szczególne info ze losie już mieli prawie wszystkie trzebne czesci ale obudowe komus innemu zamontowali i znow musialem czekac. Jutro rano jak dobrze pojedzie kurier przywiezie lub pojutrze. Przynajmniej osoba ktora jest odpowiedzialna za serwis stanela na wysokości zadanie i przynajmniej okreslila dokladnie kiedy to sie skonczy.
Szkoda tylko żeby dostac namiary musialem wykonac dziesiatki telefonow ....jeśli ktos będzie potrzebowal kontaktu z nimi to sluze pomoca.
Moda tego dzialu prosze o pozostawienie tematu. Może ktos będzie potrzebowal pomocy.
A dla klientów decydujacych sie na marke Acer proponuje aby nie zrazali sie konca. W tym czasie wyslalismy jeszcze 2 sztuki i wrocily w przeciagu tygodnia. Sadze ze miałem pecha

. Mimo ze sam padlem ofiara serwisu to nadal podtrzymuje zdanie ze modele tego producenta sa konkurencyjne. Za plus uwazam poprawiona jakosc obudowy, napewno nie będzie tyle problemu co wczesniej. Co do reszty to to samo co Asus, Toshiba itp..