Pilne – problem z immo

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Globy » 12 paź 2007, 16:33

Czesc,

sorry, ze na Ogolnym, ale kolezanka Faraonka ma problem z immo w X9 – podczas zakladania alarmu auto pracowalo, skonczylo sie paliwo i nie mozna juz go odpalic. Paliwo zostalo uzupelnione, jest na listwie, iskra tez, rozrusznik kreci, na chwile zalapuje i dupa.

Co poradzic?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez marek » 12 paź 2007, 16:36

cisnienie paliwa jest ok ?
moze pompa sie przytarła i daje za małe cisnienie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Globy » 12 paź 2007, 17:31

A jak to sprawdzic? :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Misiek-Bełchatów » 12 paź 2007, 18:43

Moja propozycja – skontaktować się telefonicznie z DEVIL'em, on się zawodowo zajmuje podłączaniem alarmów, może coś poradzi ... może kontakt z newbie również coś da ?

kogoś jeszcze mam na myśli, ale nie mogę sobie przypomnieć nick'u.
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Globy » 12 paź 2007, 19:05

Wysle newbiemu PW, dzieki za podpowiedz.

Ogolnie sytuacja jest taka, po zamknieciu z centralnego miga kontrolka od immo "security", przy probie zapalenia nie pali sie i zapala w czasie zaplonu.

A gdzie jest w ogole puszka od tego urzadzenia, orientuje sie ktos?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez faraonka30 » 12 paź 2007, 19:23

Dziękuje Globy.Panowie jeśli tylko wiecie gdzie szukać w tym aucie puszki czy jak to zwał immo,jak dojść to tego układu to dzwońcie 0 503 936 186.Jest mała nadzieja,ma jutro wpaść facet,który miał Xedosa 9 i ten sam rok itd.Jednak to nie zmienia faktu,każde info cenne.Po wszystkim obwiąrze Madzie czerwoną wstążką-bo ktoś mi zazdrości i ręce zaciera z radości :( .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2005, 14:29
Posty: 1243
Skąd: Lubawa / Lidzbark
Auto: Mazda 323f BA , 1,5l , 95r Smoczyca :)

Postprzez Globy » 12 paź 2007, 19:36

Znalazlem na forum:

Gadula napisał(a):A oryginalne immo składa się z dwóch części. Pierwsza to cewka przy stacyjce (czarny pierścień na około stacyjki z napisami I, II, ON itd.) od której idzie kabelek do małej czarnej kostki. To wszystko znajduje się w kolumnie kierowniczej. Druga część to główne immo, znajduje się na ścianie czołowej na wysokości kierownicy. Jest to czarne pudełko, z białą naklejką na której wydrukowany jest kod (ten kod służy do programowania kluczyka).


Beata, niech Rafal oblooka bezpiecznik MAIN pod maska.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez faraonka30 » 12 paź 2007, 19:47

Dobrze i dziękuje <uklon>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2005, 14:29
Posty: 1243
Skąd: Lubawa / Lidzbark
Auto: Mazda 323f BA , 1,5l , 95r Smoczyca :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9