
626 GE FS
Jeśli chodzi o zmianę kół na przyszły rok to chyba zdecyduje się na ten komplet 
 
Felgi
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16-7-Konig-Britelite-Black-Wheel-s-5x114-3-5-114-3-ET40_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43956QQihZ005QQitemZ150155847170
Opony
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Toyo-Proxes-T1R-Tire-s-195-50R16-195-50-16-50R-R16_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ66474QQihZ005QQitemZ150154423145
Czy myślicie, że warto je sprowadzac zza oceanu?
			
			
				Felgi
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/16-7-Konig-Britelite-Black-Wheel-s-5x114-3-5-114-3-ET40_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43956QQihZ005QQitemZ150155847170
Opony
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Toyo-Proxes-T1R-Tire-s-195-50R16-195-50-16-50R-R16_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ66474QQihZ005QQitemZ150154423145
Czy myślicie, że warto je sprowadzac zza oceanu?
Ostatnio edytowano 6 paź 2007, 20:34 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
					
				
			
		Jako przedsmak posłuchajcie dzwięku wydechu by EL-TEC a na deser osiągi mojej mazdy
			
			
				Ostatnio edytowano 12 lis 2007, 22:27 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		Fajnie sie zbiera tylko mam malutkie jedno ale – jak to mozliwe, ze na luzie miedzy 2 a 3 biegiem, przy lekko ponad 100 auto dalej przyspiesza? Chyba gorka byla z lekka co?  
 
A dzwiek naprawde super – nie glosny ale ma pazur, dla mnie ideal. Taki sam bede mial
EDIT:
tak sie teraz przygladam raz jeszcze i miedzy 1-2 biegiem jest to samo – auto mimo wysprzeglenia nadal przyspiesza. No nie ma wacka we wsi, zeby tam nie byla spora gorka
			
			
				A dzwiek naprawde super – nie glosny ale ma pazur, dla mnie ideal. Taki sam bede mial
EDIT:
tak sie teraz przygladam raz jeszcze i miedzy 1-2 biegiem jest to samo – auto mimo wysprzeglenia nadal przyspiesza. No nie ma wacka we wsi, zeby tam nie byla spora gorka
Ostatnio edytowano 8 paź 2007, 17:03 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		Do osiągnięcia 100km/h było równo (chodzi o poziom nawierzchni, bo równa ta droga nie była), a potem rzeczywiście było trochę spadku, ale i tak ten wynik był zaniżony przez fatalną nawierzchnię. 
Dzięki za opinię o wydechu mam nadzieję, że i Ty z czasem zaopatrzysz się w taki "odlot"
  
  
 
Pytałem Cię o short shifter na Twojej stronce. Z tego co mówiłeś to jest chyba szansa, że poprawi osiągi. Tak więc zamawiam, czekam, montuje i daje w rurę (z tym, że teraz na nawierzchni bez kolein i na 98)
			
			
		Dzięki za opinię o wydechu mam nadzieję, że i Ty z czasem zaopatrzysz się w taki "odlot"
  Pytałem Cię o short shifter na Twojej stronce. Z tego co mówiłeś to jest chyba szansa, że poprawi osiągi. Tak więc zamawiam, czekam, montuje i daje w rurę (z tym, że teraz na nawierzchni bez kolein i na 98)
na 98 osiągi mogą spaść jeśli silnik wystrojony pod 95 ta benzyna nie jest wcale lepsza tylko się mniej gwałtownie spala (spalanie stukowe), mnóstwo postów na różnych forach o tym napisano można się z tym zgadzać albo nie ale nie dyskutujmy o tym 
			
			Stała pod ścianą prężąc kakao
		Lukas 
  niema to jak rodzinny sedan 
 
Licząc nawet jakiś numer z twojej strony.. 9,3/9,5s zamykasz setke.
ładnie to pracuje.. A wydech osłabił dźwięk silnika.. według mnie.
choć i ja nie jestem fanem kłapania basu przez pół miasta.. Skromny jest za to plus
			
			
		
  niema to jak rodzinny sedan 
 
Licząc nawet jakiś numer z twojej strony.. 9,3/9,5s zamykasz setke.
ładnie to pracuje.. A wydech osłabił dźwięk silnika.. według mnie.
choć i ja nie jestem fanem kłapania basu przez pół miasta.. Skromny jest za to plus

- Od: 10 mar 2007, 17:55
 - Posty: 574
 - Skąd: Pisz
 - Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
 
SS samemu sie robi.. niepłać za byle co.. poszukaj na forum...
			
			
		
- Od: 10 mar 2007, 17:55
 - Posty: 574
 - Skąd: Pisz
 - Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
 
Nie chcę się usprawiedliwiac, ale w zamieszczonym kilka stron wcześniej przeliczniku felg i opon, wychodzi, że licznik mojego auta zaniża o ok.3km/h. Tak więc czas od 0-100km/h (przy moich kołach do 97km/h) wynosi ze spokojnego startu 8.435s. Mówisz, że nie będzie różnicy między 95 a 98. Zatankowałem kiedyś 98 właśnie i wydawało mi się, że samochód lepiej się zbiera, ale może to tylko złudzenie? Bez względu ile do setki ma na papierze ja jestem z niej bardzo zadowolony 
 
Wiem, ale nie chcę się przy tym grzebac i niszczyc sobie bryki.
A co do jakości to chyba trochę się mylisz
 
http://www.ultrarev.com/product.php?productid=36048
			
			
				
 
SS samemu sie robi.. niepłać za byle co.. poszukaj na forum..
Wiem, ale nie chcę się przy tym grzebac i niszczyc sobie bryki.
A co do jakości to chyba trochę się mylisz
http://www.ultrarev.com/product.php?productid=36048
Ostatnio edytowano 7 paź 2007, 18:36 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		Zatankuj w szwecji albo niemczech i tu będzie różnica... i to niebagatelna...
Nie no ja swoje widze... szybka jest ta 626.. może nawet szybsza od mojej.
Tylko że...
Startujesz mając na budziku poniżej 2000rpm ..co by było jakbyś wystartował ją poprawnie.. przy 4000rm ? coś tu niegra.. masz większy moment przy 2tys niż seria w szczycie
			
			
				Nie no ja swoje widze... szybka jest ta 626.. może nawet szybsza od mojej.
Tylko że...
Startujesz mając na budziku poniżej 2000rpm ..co by było jakbyś wystartował ją poprawnie.. przy 4000rm ? coś tu niegra.. masz większy moment przy 2tys niż seria w szczycie
Ostatnio edytowano 7 paź 2007, 19:17 przez MadziaForever, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		
- Od: 10 mar 2007, 17:55
 - Posty: 574
 - Skąd: Pisz
 - Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
 
za to jaki zysk dla wlasciciela stacji...a uzywanie 98 lub nawet 99 w silniku ktory ma napisane w instrukcji conajmniej 91...i mówienie że coś to daje w sensie dynamiki to dla mnie kpiny w żywe oczy ale jeśli ta twoja mazda jest taka szybka jak na filmie do tego wyciąga 130 kucy samym dolotem a przy tym pali jak mój swift 1.3 po mieście to ja szczerze gratuluje a nawet zazdroszcze.
			
			Stała pod ścianą prężąc kakao
		coś tu niegra.. masz większy moment przy 2tys niż seria w szczycie
Po prostu droga nie pozwalała na szybszy start, gdybym wystartował z 4000rpm to czas byłby lepszy
mówienie że coś to daje w sensie dynamiki to dla mnie kpiny w żywe oczy
Spokojnie, ja tylko mówię o moich odczuciach, a nie o popartych wykresami wzrostach dynamiki silnika

No ja zawsze myslalem, ze im wieksza liczba oktanowa tym dalej mozna przesunac przyspieszenie zaplonu bez ryzyka stukowego a z tego mozna dopiero wyciagnac moc/moment no ale  
			
			
		
No to moge tylko pozazdrościć bo jakbyś wystartował od 4000rpm to byś chyba w 8s zszedł 
 
Ps. PaweL ale nie w Polsce.. Tu na większości stacij 98 tak naprawde ma ze 92 oktany..
Prosze Cie ..to jest loteria.
			
			
		Ps. PaweL ale nie w Polsce.. Tu na większości stacij 98 tak naprawde ma ze 92 oktany..
Prosze Cie ..to jest loteria.

- Od: 10 mar 2007, 17:55
 - Posty: 574
 - Skąd: Pisz
 - Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
 
Tu na większości stacij 98 tak naprawde ma ze 92 oktany
Nie wiem naprawdę ile mają oktanów benzyny sprzedawane na naszym rynku (może proporcje są zachowane, ale w mniejszych liczbach)
 
Ps. Robi się nam tu niezły felieton o stacjach benzynowych

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości