Mam parę problemów z moim autkiem.
Pierwszy z nich to falowanie wolnych obrotów na LPG (tak wiem że było i temat nie z LPG ale nie chciałem robić dwóch wątków
Kolejny problem który mnie dzisiaj zaskoczył:
Przy uchylaniu przepustnicy (dodawaniu gazu ręcznie) silnik gdy wejdzie na obroty powyżej 1500 i w górę zaczyna dziwnie się trząść, tzn nie cały czas, tak nieregularnie sobie dziwnie pyka z wydechu (myślałem że to tak ma być, ale teraz widzę że przy tym pyknięciu dostaje takiej drgawki – coś tak jakby gubił zapłony). Im wyższe obroty to to nieregularne pykanie z wydechu i trzęsienie od czasu do czasu się nasila. Nie zauważyłem tego aż do momentu gdy zajrzałem pod maskę regulować obroty.
Czy to może być wina kabli zapłonowych na wykończeniu? Silnik zachowuje się tak i na gazie i na benzynie, musiałbym to chyba nagrać jakąś cyfrówką to bym wam pokazał. Dodam że nie zauważyłem aby stracił moc czy coś. Błędów komp też nic nie miga. Świece nowe. Olej jedynie już czeka na wymianę, ale to chyba nie to..
Proszę o jakieś sugestie co z tym zrobić.
Dziekuję z góry za pomoc i pozdrawiam.

  poprostu dostaja lewe powietrze.Macie najprawdopodobniej nieszczelny waz czy jak sie to nazywa od filtra powietrza co idzie do kolektora.Madzka lapie lewe powietrze i to sa wlasnie te objawy.Ja tak mialem  
  kupujemy tania czarna pod kolor  
  .Niewazne.Jak to poizolowalem to momentalnie obroty podniosly jeeeeszczeee wyzej hihihi.Noi wtedy ladnie trzeba wyregulowac srubeczka tak na te 700-800 obr.I gwarantuje wam,ze bedzie  
 Oczywiscie trzeba ten waz zdemontowac aby okleic i potem zpowrotem zalozyc.



