Nie będzie pasował .....ROBIN01 napisał(a):Podejrzewam, że być może ktoś wpakował do niej rozrusznik od benzyny.
Ciężko kręci po długim postoju. 626 GE
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
i po problemie!:) przyczyną b.złego odpalnia było to ze zawory nie domykały sie do końca i była słabsza kompresja ---niestety druga wiadomosc odnosnie tego czy bez comprex da sie jechac z lepszym osiagiem ...niestety nie .. mechanik sie pomylił jezdzlem bez comprexu (zostal wymontowany) cały dzień auto jest słabsze o 30-40% to b.dużo ale nie daje za wygraną na wiosne mam zamiar zamontowac a przynajmniej spobowac zamontowac turbo od VW golfa ...moze sie uda....dodam tylko ze bez comprexu jest duzo piękniejszy dzwiek jak wydobywa sie z naszej mazdy:)
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
- Od: 5 lut 2005, 23:52
- Posty: 10
- Skąd: szczawno zdrój
- Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r
Jaksa napisał(a):Czy ktos sprawdzał zawory? Jak będa podparte tez będzie taki efekt.
Prorok ?tomek11 napisał(a): po problemie! przyczyną b.złego odpalnia było to ze zawory nie domykały sie do końca i była słabsza kompresja

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
tomek11 napisał(a):a no prorok

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
tomek11 napisał(a):druga wiadomosc odnosnie tego czy bez comprex da sie jechac z lepszym osiagiem ...niestety nie
Dzięki Tomek za wiadomość

Dziękujemy że pamiętałeś

A nie lepiej naprawic turbine comprexa za tałzena ? niz eksperymentowac z golfami
P.S. Szczawno Zdr. – fajne miejsce
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
Witam
Moje auto po długim postoju kręci około 3 sekund zanim odpali, natomiast na ciepłym silniku odpala od razu. Czy to normalne czy może mam coś do naprawy ? Dodam,że auto nadmiernie dymi na biało, co zmniejsza się po rozgrzaniu silnika, ale nie znika całkowicie.
Moje auto po długim postoju kręci około 3 sekund zanim odpali, natomiast na ciepłym silniku odpala od razu. Czy to normalne czy może mam coś do naprawy ? Dodam,że auto nadmiernie dymi na biało, co zmniejsza się po rozgrzaniu silnika, ale nie znika całkowicie.
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Witam,
A więc... Mam taki przypadek w swojej GE. Jak jest chłodno, zimno, mroźno po nocy ciężko chodzi rozrusznik. Jak ciężko? Tak jakby był słaby akumulator. Oczywiście nie jest, bo jest nowy w dodatku Varty. Im zimniej, tym ciężej. Natomiast jeśli nie odpala przy pierwszym przekreceniu kluczyka, to znowu pali od razu po drugim przekręceniu, ale i tak kręci ciężko. Wydaje mi się, że to pomoc od paliwa, którego po drugim kręceniu jest więcej? Może się mylę. Ktoś mi kiedyś mówił, że to może być jakiś moduł. Co Wy na to?
Dzięki za pomoc
A więc... Mam taki przypadek w swojej GE. Jak jest chłodno, zimno, mroźno po nocy ciężko chodzi rozrusznik. Jak ciężko? Tak jakby był słaby akumulator. Oczywiście nie jest, bo jest nowy w dodatku Varty. Im zimniej, tym ciężej. Natomiast jeśli nie odpala przy pierwszym przekreceniu kluczyka, to znowu pali od razu po drugim przekręceniu, ale i tak kręci ciężko. Wydaje mi się, że to pomoc od paliwa, którego po drugim kręceniu jest więcej? Może się mylę. Ktoś mi kiedyś mówił, że to może być jakiś moduł. Co Wy na to?
Dzięki za pomoc
- Od: 20 lis 2009, 18:17
- Posty: 4
- Skąd: Świdnica
- Auto: Z przymusu Cytryna...
Jest dobry... Powiedzieli mi, że sprawdzany...
- Od: 20 lis 2009, 18:17
- Posty: 4
- Skąd: Świdnica
- Auto: Z przymusu Cytryna...
Obawiam się ze pompa paliwa może się kończyć. Na początek mimo wszystko sprawdź kody błędów
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
szczelność układu paliwowego -może nie trzymać ciśnienia
rozrusznik -jakość połączeń "wysokoprądowych" czyli śniedziejące styki vs umierający rozrusznik/automat (ciekawe jak go sprawdzali
).
rozrusznik -jakość połączeń "wysokoprądowych" czyli śniedziejące styki vs umierający rozrusznik/automat (ciekawe jak go sprawdzali

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Jak ma min. 500 000 km przebiegu to możliwe.Vlad24 napisał(a):jak bierze dużo prądu i słabo kręci to trzeba sprawdzić tulejki czy nie trze wirnikiem o stojan i oczyścić rowki komutatora
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
@ Bazyl
Jak oddam do mechanika, to powiem żeby sprawdzili układ paliwowy. Co do sprawdzenia? Było to w zeszłym roku, ale o ile pamiętam mierzyli właśnie przepływ prądu. To typowi elektrycy.
@ Hugo
Jak kupowałem, to przekręcone miał na 168000 km
hehe. Moim zdaniem miał spokojnie 300000 km, bo musiałem wymienić silnik. Stary brał 5l oleju na 800km
jadąc po niemieckich autobanach
Dzięki za sugestie. Wszystko notuję
Jak oddam do mechanika, to powiem żeby sprawdzili układ paliwowy. Co do sprawdzenia? Było to w zeszłym roku, ale o ile pamiętam mierzyli właśnie przepływ prądu. To typowi elektrycy.
@ Hugo
Jak kupowałem, to przekręcone miał na 168000 km
Dzięki za sugestie. Wszystko notuję
- Od: 20 lis 2009, 18:17
- Posty: 4
- Skąd: Świdnica
- Auto: Z przymusu Cytryna...
Witam.
Mam następujący problem:
Na wstępie dodam, że akumulator VARTA jest nowy. Ładowanie akumulatora w normie 14,5 No i rano akumulator jest naładowany 12,5. Przy pierwszym odpaleniu spada napiecie do około 8.0
Przechodząc do problemu. Odpalając rano po nocnym staniu. Samochód słabo kręci (jęczy wręcz się męczy) ale odpala za pierwszym razem. Po minucie chodzenia czy przejechaniu kawałka dla sprawdzenia gaszę samochód i odpala już normalnie.
Czy może ktoś ma/miał podobne objawy. Może rozrusznik jakoś po nocy jest zastany czy coś? W ciągu dnia nie ma żadnego problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam
Mam następujący problem:
Na wstępie dodam, że akumulator VARTA jest nowy. Ładowanie akumulatora w normie 14,5 No i rano akumulator jest naładowany 12,5. Przy pierwszym odpaleniu spada napiecie do około 8.0
Przechodząc do problemu. Odpalając rano po nocnym staniu. Samochód słabo kręci (jęczy wręcz się męczy) ale odpala za pierwszym razem. Po minucie chodzenia czy przejechaniu kawałka dla sprawdzenia gaszę samochód i odpala już normalnie.
Czy może ktoś ma/miał podobne objawy. Może rozrusznik jakoś po nocy jest zastany czy coś? W ciągu dnia nie ma żadnego problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam
- Od: 21 wrz 2012, 23:08
- Posty: 13
- Auto: Mazda 626GE 1.8B
zmien olej
na pelny syntetyk
i po sprawie do tego ewentualnie filtr oleju K&N (55 zl max)
tutaj wyjasnia sie wszystko
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vQO2GzIUO4
wyjasnie
Gesty olej wiekszy problem (po rozgrzaniu normalnie) oto twoja odpowiedz na pytanie...
tutaj wyjasnia sie wszystko
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vQO2GzIUO4
wyjasnie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6