Dzwoniące hamulce tylne w GF
1, 2
Też przerabiałem temat stukających klocków w tylnym kole (prawym). W warsztacie, przy dwóch wizytach (przy okazji, bo robiłem co innego przy hamulcach) nic mi nie pomogli. Wreszcie wziąłem się sam. Blaszki w prowadnicach były chyba wyrobione. Podłożyłem pod nie kawałki sklepanego drutu miedzianego i jest OK (jak na razie). Jak dostanę nowe blaszki to wymienię.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Też przerabiałem temat dzwoniących klocków w tylnym zacisku w GE. Zaczeły dzwonić po rozbiórce zacisku. Wszystkie blaszki były ok. Wystarczyło tylko przeregulować zacisk kluczem ampulowym.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Wystarczyło tylko przeregulować zacisk kluczem ampulowym.
A co to za ustrojstwo, no i na czym ta regilacja polega? Chyba w GE oraz GF/GW zaciski są podobne.
I na marginesie – wczoraj kupiłem komplet blaszek i drucików do tylnych zacisków na 14 zł.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Prawie ..... w GE mozna regulowac czego nie zrobisz w GF.ram napisał(a):Chyba w GE oraz GF/GW zaciski są podobne
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W Intercarsie są dostępne blaszki i sprężynki do GE i do GF te montażowe do klocków firmy QB. Dokupić nawet mozna te tulejki po których chodzą zaciski wraz z nowymi gumkami i plastikowym dekielkiem. Jak by ktos chciał to mogę podać numery tych części.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Podaj podaj zawsze to jakies tanie wyjście awaryjneDziewczopol napisał(a):Jak by ktos chciał to mogę podać numery tych części.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
hehe ja zkładałem klocki tył i sie troszku narombałem poskładałem bes blaszek dzwoniły jak cholera tak ze jak podjezdzałem pod kosciuł to reczny zaciskałem
kupiłem blaszki za 25 zł i jest git

Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
ram napisał(a): Chyba w GE oraz GF/GW zaciski są podobne.
Koledzy, mam zepsuty zacisk recznego w prawym tylnym kole, tłoczek nie chodzi. Posiadam 626 1999rok kombi (GW)
Podpowiedzcie czy bedzie pasowal zacisk od GF?????
Sam zacisk tak ale jarzmo juz nie ( musisz zostawic swoje )dziani napisał(a):Podpowiedzcie czy bedzie pasowal zacisk od GF?
P.S. Tłoczki w tylnych zaciskach się wkręca aby cofnac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Moze z innej beczki.... czemu chcesz wymieniac zacisk ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
pewnie masz pęknęty uszczelniacz i do tłoczka dostał się brud wiec 7zł na reperaturki i z 1h pracy rozebrać przeczyścić i złozyć ( ostatnio to przerabiałem w przednim kole – tłoczek tak się zapiekł, że samochód nie miał siły jechać)

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
dziani napisał(a):A gdzie dostane takie reperaturki? Intercars?
...śmiało i na bank ci się uda mają dość wielką dostępność do części do naszych Mazd,nawet całe komplety, prowadnice, reperaturki gumowe uszczelniające tłoczek, przeciwpyłowy kapturek, odpowietrznik, nawet oring wulkanizowany do ręcznego jednak bez łożysk igiełkowych, wszystkie el. gumowe, a w drugim zestawie komplet blaszanych prowadnic do klocka po dwie sprężyny (na zacisk) rozpierające klocki, ale bez owych BLASZEK w/g mnie nie są potrzebne
Sam w zeszłym roku robiłem przód i tył koszt niewielki troszkę roboty najwięcej w tylnym zacisku a zwłaszcza RĘCZNY!!!! łożysko igiełkowe zastąpiłem tuleją z twardej miedzi chyba hydraulicznej rury, rok czasu i ręczny jak dzwon. Tłoczki były zapieczone i sporo zanieczyszczeń wszędzie, po czyszczeniu i potraktowaniu zacisków szczotą drucianą i wyskrobaniu rdzawych nalotów z zakamarków nie miałem efektu brzęczenia czy czegoś tam po prostu spokój.
pozdrawiam
Ja tez juz po naprawie. Przypominam, ze u mnie reczny po prostu nie dzialal a przyczyna bylo lozysko igielkowe. Podobno w wiekszosci przypadkow to wlasnie z tym jest prooblem. Koszty jakie ponioslem to ok 100 pln lozysko oraz robocizna (80 pln) bo w koncu sam sie za to nie wzialem ale zrobil to mechanik z Mazdy ale prywatnie 
Niestety jeśli nie działa ręczny prawie zawsze będzie to małe łożysko igiełkowe, szkoda że nie ma zamienników-choć ktoś na forum już kiedyś sobie poradził z zamiennikiem polskim jakiś z katalogów polskich firm ale nie wiem jaki i za ile 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6