Mazda MX-3 EC 1.6 B6 + Nitro, 94r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mX-MEN » 14 wrz 2007, 20:38

pawelMX6 napisał(a):hmmm to chyba wole "swistaka" :P raz a dobrze :D


Jeden woli córkę, a drugi teściową.Zależy co, komu i do czego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Pit » 14 wrz 2007, 22:52

mX-MEN napisał(a):Dziś się odważyłem. Pierwszy test już za mną :)

Krótki 10sek strzał na drugim, trzecim i czwartym biegu sprawił że moja gęba wyglądała później tak :D


Ekipa "The Firestarters" cieszy się tym bardziej i życzy owocnych wyścigów :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 14 wrz 2007, 23:09

Ekipa "The Firestarters" cieszy się tym bardziej i życzy owocnych wyścigów usmiech

Chcielismy dorzucic ci gratis gasnice,ale widze ze sie obylo bez :D
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mX-MEN » 15 wrz 2007, 06:08

Spoko, byłem na tenże wypadek zapezpieczony ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez letkoletki » 15 wrz 2007, 10:38

pawelMX6 napisał(a):hmmm to chyba wole "swistaka" raz a dobrze


Tylko, że przez "świstaka" ubywa więcej paliwa cały czas, a w przypadku nitro tylko przy strzałach.
Marcin chce być na codzień ekonomiczny i czasami szybki ;)
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 17:18
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz | Włocławek

Postprzez Pit » 15 wrz 2007, 12:04

letkoletki napisał(a):
pawelMX6 napisał(a):hmmm to chyba wole "swistaka" raz a dobrze
Tylko, że przez "świstaka" ubywa więcej paliwa cały czas, a w przypadku nitro tylko przy strzałach

Filozofia podobna –> więcej powietrza, natomiast to zupełnie inna modyfikacja :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Pyton162 » 18 wrz 2007, 20:48

czyli wychodzi na to ze caly czas musisz jeździć na paliwie wyżej oktanowym, a najlepiej na 99+ .
no bo załóżmy ze jeździsz na co dzień na zwykłym paliwie, szykuje sie ustawka i co musisz wyjeździć lub spuścić paliwo co masz i zalać 99+ , jeżeli źle rozumiem to mnie naprostujcie
Pyton162
 

Postprzez mX-MEN » 18 wrz 2007, 21:16

Od dawna jeżdże tylko na 98 i to wystarczy ,jak mam okazję( bo we si włocławek nie ma takiego) to zatankuję sobie Vpower Racing.To auto służy mi przeważnie tylko do zabawy,do jazdy na codzień mam F-kę :)

Spsób na problem o którym piszesz to "Octan boster", preparat wzbogacający paliwo o ok 3-4 oktanów.Wozisz to ze sobą i jak chcesz się pościgać to wlewasz odpowiednią ilość do baku i jedziesz :)

Oryginalny produkt NOS'a ( woże taki ze soba ) kosztuje 50zł.Ilość preparatu wystarcza na 50-60l czyli zbiornik.Są też tańsze na allegro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Fiveopac » 18 wrz 2007, 21:38

Pyton162 napisał(a):czyli wychodzi na to ze caly czas musisz jeździć na paliwie wyżej oktanowym, a najlepiej na 99+ .
no bo załóżmy ze jeździsz na co dzień na zwykłym paliwie, szykuje sie ustawka i co musisz wyjeździć lub spuścić paliwo co masz i zalać 99+ , jeżeli źle rozumiem to mnie naprostujcie


To jest zabezpieczenie przed cofnieciem sie detonacji do dolotu, takie jak zimniejsze swiece czy odpowiednie umiejscowienie wtryskiwacza. Mozesz jezdzic na pb95, ale czy dla 5 zł na baku warto ryzykowac? Wg mnie zdecydowanie nie warto...
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez letkoletki » 19 wrz 2007, 00:37

Obiecane fotki ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 17:18
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz | Włocławek

Postprzez seba323f » 19 wrz 2007, 08:14

letkoletki napisał(a):Obiecane fotki ;)

Wypas !! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez mX-MEN » 19 wrz 2007, 11:38

letkoletki napisał(a):Obiecane fotki


Dzięki Letki, jesteś Wielki <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez darekk86 » 19 wrz 2007, 12:23

A jak z osiagami? Duzo sie polepszyly?
No i jak wrazenia po odpaleniu podtlenku? Bardzo wciska w fotel?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez mX-MEN » 19 wrz 2007, 12:32

darekk86 napisał(a):A jak z osiagami? Duzo sie polepszyly?
No i jak wrazenia po odpaleniu podtlenku? Bardzo wciska w fotel?


Dopóki nie zmierze sie z jakimś silniejszym potencjalnie osobnikiem lub nie pojade na hamownię to nie będzie dokładnie wiadomo.Moje odczucia moga być mylne ale moge powiedzieć, że przyśpieszenie daje sie oduczuć fizycznie i optycznie – wskazówka obrotomierza na 3 biegu pędzi jak nigdy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Cukierek » 19 wrz 2007, 13:02

No musze przyznać że łądnie to wygląda! <spoko>



Ja dzis będę działał z short shifterem wg. Twojej fotorelacji
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez mX-MEN » 19 wrz 2007, 13:27

Cukierek napisał(a):No musze przyznać że łądnie to wygląda! <spoko>

Dzięki :)


Cukierek napisał(a):Ja dzis będę działał z short shifterem wg. Twojej fotorelacji

Ciesze się <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez pawelMX6 » 19 wrz 2007, 13:57

Filmik :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez mX-MEN » 19 wrz 2007, 14:42

Mam aktualnie problem ze wskaźnikami dodatkowymi, a bez nich nie chciałbym strzelać tym bardziej, że do filmiku potrzebny jest jeden fajny strzał na 1,2,3 i 4 biegu :)

Ale postaram się o niego jak najszybciej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez mX-MEN » 23 wrz 2007, 22:48

Dziś z Jacolem po przejażdżce KL-ZE, próbowaliśmy nakręcic filmik jazdy na podtlenku :)

Niestety widac tylko co dzieje się ze sprzęgłem ( które w normalnych warunkach działa bez zarzutu) przy ostrej jeździe na gazie :)


http://mxmen.wrzuta.pl/film/h3GmL4nLKa/ ... dtlenku_50
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Jacol » 23 wrz 2007, 23:46

mX-MEN napisał(a):Dziś z Jacolem po przejażdżce KL-ZE, próbowaliśmy nakręcic filmik jazdy na podtlenku

spiek powinien załatwic sprawe :) bedzie latac :D
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy