immobilizer nie widzi kluczyka
Strona 1 z 1
Witam, pisałem juz jeden temat ale nie uzyskalem odpowiedzi wiec postanowilem zalozyc nowy z pytaniem takim jak w temacie: Co zrobic jezeli immobilizer nie widzi kluczyka? Być może jest on zablokowany i uniemożliwia mi odpalenie auta. Jeżeli ktoś wie jak można to naprawić samodzielnie to proszę o odpowiedź. 
-
Pavulon
Czy jesteś pewny, że to immobilizer??? Podobny efekt jest jeśli masz uszkodzony jakiś czujnik niezbędny do pracy silnika. Spróbuj wymigać kody błędów i może to naprowadzi cię do rozwiązania problemu.
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
Witam
Właśnie jestem po naprawie i coś wiem – jeżeli jest to immobilizer.
1- Może to być zły stan układu elektrycznego, który przekazuje sygnał ze stacyjki do tzw. antenki immobilizera
2 – Może to być uszkodzenie samej antenki immobilizera. Koszt dla mojej 626 GF 1999 504 złote
Woziłem się z tym uszkodzeniem 5,5 roku. Na razie mam poprawiony układ. Jeżeli masz to samo serdecznie współczuję. Zdecydowałem się odpisać bo sprawa może być aktualna (data postu) a i uszkodzenie bardzo dolegliwe.
Pozdrawiam
Pavulon napisał(a):Witam, pisałem juz jeden temat ale nie uzyskalem odpowiedzi wiec postanowilem zalozyc nowy z pytaniem takim jak w temacie: Co zrobic jezeli immobilizer nie widzi kluczyka? Być może jest on zablokowany i uniemożliwia mi odpalenie auta. Jeżeli ktoś wie jak można to naprawić samodzielnie to proszę o odpowiedź.
Właśnie jestem po naprawie i coś wiem – jeżeli jest to immobilizer.
1- Może to być zły stan układu elektrycznego, który przekazuje sygnał ze stacyjki do tzw. antenki immobilizera
2 – Może to być uszkodzenie samej antenki immobilizera. Koszt dla mojej 626 GF 1999 504 złote
Woziłem się z tym uszkodzeniem 5,5 roku. Na razie mam poprawiony układ. Jeżeli masz to samo serdecznie współczuję. Zdecydowałem się odpisać bo sprawa może być aktualna (data postu) a i uszkodzenie bardzo dolegliwe.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2005, 16:16
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 DITD rocznik 1999
Witaj.
Miałem to samo przy swojej BJ-tce.
Ale to była moja wina, przy zakładaniu alarmu przeciąłem na włączonej stacyjce przewód od pętli immobilizera.W moim miasteczku czekałem aż 3 tyg jak elektromechanik sprowadził program do przeprogramowania immobilizera.
Może rozkodował ci sie kluczyk lub immobilizer.
Weź najlepiej dwa kluczyki i niech jakiś elektromechanik sprawdzi czy nie są rozkodowane.
Pozdrawiam
Miałem to samo przy swojej BJ-tce.
Ale to była moja wina, przy zakładaniu alarmu przeciąłem na włączonej stacyjce przewód od pętli immobilizera.W moim miasteczku czekałem aż 3 tyg jak elektromechanik sprowadził program do przeprogramowania immobilizera.
Może rozkodował ci sie kluczyk lub immobilizer.
Weź najlepiej dwa kluczyki i niech jakiś elektromechanik sprawdzi czy nie są rozkodowane.
Pozdrawiam
Pavulon,
Ile masz kluczykow? Czy po odpaleniu silnika gasnie lampka kontrolna z kluczykiem? Czy drugi kluczyk dziala poprawnie?
Wyslalem Ci tez PW.
BTW. Uzupelnij profil (auto, skad jestes)
Ile masz kluczykow? Czy po odpaleniu silnika gasnie lampka kontrolna z kluczykiem? Czy drugi kluczyk dziala poprawnie?
Wyslalem Ci tez PW.
BTW. Uzupelnij profil (auto, skad jestes)
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość