Ja w 2,3l 160KM 4-AT Tiptronic:
Czysta trasa – od [nawet] 9,8 – do 120km/h do 11,5 jak troche fantazjuje.
Miasto od 14,5 [bardzo rzadko] do 16,5.
Do spalania LPG jednak trzeba podchodzić z rezerwą – wystarczy zatankować na innej stacji gdzie ciśnienie jest większe i nagle może się okazać że jadąc na trasie spalił 15 a potem na tym gazie spalił 9 w mieście. Jadąc nad morze zatankowałęm za Elblągiem do pełna[miałem 0 w baku] – weszło 46,5l – a zawsze przy 0 w baku wchodziło 37,5 – myślałem że jakiś to wałek jest ale przejechałem na tym 420km.
A czasami mi się wydaje że jak zamulam w jeździe to w mieście wychodzi 15 a jak bardziej elastycznie jeźdzę z nakładem na "bardziej"

spala 15,5 -16 tak jakby silnik jednak wolał te obroty do 4500a nie 2500.
No i najważniejsze – ustawienie ubogiej mieszanki na mapie to wzrost spalania i inne minusy – na SGI nie daje się tak oszczędzić.
rafbru napisał(a):A co powiecie o tym:
No tak ale to nie jest spalanie l/100km tylko czas otwarcia wtrysku benzyny [pewnie przy zasilaniu LPG] przy poszczególnych obrotach pod określonym obciążeniem