Od jakiegoś czasu mam pewny problem z moją Mazdą 121 1.3 16V. Mianowicie wydaje mi się, że podczas jazdy zbyt mocno się grzeje. Na początku tłumaczyłem to sobie wysoką temperatura otoczenia, ale zauważyłem, że mało ma to wspólnego. Przy prędkości przekraczającej 100 – 110 km/h wskazówka temperatury silnika stoi milimetr, może dwa poniżej czerwonego pola przy literce H. Zwalniam do 90 i powoli wraca ku środkowi ale wystarczy przyśpieszyć i problem ponawia się. Nie wiem czym może to być spowodowane. Płyn wymieniony był jakieś 10 tys. km temu., kupiłem nowy zamiar go zmienić, ale nie wiem czy to coś pomoże.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje
Ps. Jaka jest różnica pomiędzy pomiędzy koncenratem do układów chłodzenia: COOLELF a GLACELF. Pytam bo poprzednio miałem COOLELF'a a teraz przez pomyłke kupiłem GLACELF'a .... mam nadzieje że się nada