18-19.09.2008 – RYKI – Zakończenie sezonu
No i niestety już po Rykach.
Wszyscy co robili zdjęcia są proszeni o ich zapodanie w powyższym temacie.
Ale także proszę Wszystkich o komentarze na temat oczywiście zakończenia sezonu.
Jak dla mnie było [tiiit].
Pozdrawiam Wszystkich mazdowiczów.
Wszyscy co robili zdjęcia są proszeni o ich zapodanie w powyższym temacie.
Ale także proszę Wszystkich o komentarze na temat oczywiście zakończenia sezonu.
Jak dla mnie było [tiiit].
Pozdrawiam Wszystkich mazdowiczów.
- Od: 7 kwi 2004, 19:00
- Posty: 223
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda 626 2,5 v6
Moim zdaniem spot bardzo udany. Pogoda dopisała, a na płycie nie pojawiły się żadne konkurencyjne ekpiy.
Powoli do głosu zaczynają dochodzić klubowiczki, co cieszy nie tylko oko
. Warto wymienić, tu:
– Julia start w slalomie MXą-6 – niezidentyfikowany słupek przesunał się, przez co dramatycznej zmianie uległa koncepcja przejazdu
– Agnieszka pogoń za traktorem – Astra kombi (traktor uciekł)
– Ula 626 GE – jazda na wprost z elementami zmiany toru jazdy, płyta lotniska nie uległa zmianie po przejeździe
– Ania konkurencja piesza polegająca na odgrażaniu się Marcinowi, że założy Adidasy
– dwie znajome Patryka 400m vs 323BG sedan (tu wygrał Kruk)
Mega atrakcją spotkania, było lądowanie samolotu na przeciw naszych Mazd (wczesniej aeroplan wykonał niski przelot z nawrotem), niech żałują Ci którym nie było dane
Powoli do głosu zaczynają dochodzić klubowiczki, co cieszy nie tylko oko
– Julia start w slalomie MXą-6 – niezidentyfikowany słupek przesunał się, przez co dramatycznej zmianie uległa koncepcja przejazdu
– Agnieszka pogoń za traktorem – Astra kombi (traktor uciekł)
– Ula 626 GE – jazda na wprost z elementami zmiany toru jazdy, płyta lotniska nie uległa zmianie po przejeździe
– Ania konkurencja piesza polegająca na odgrażaniu się Marcinowi, że założy Adidasy
– dwie znajome Patryka 400m vs 323BG sedan (tu wygrał Kruk)
Mega atrakcją spotkania, było lądowanie samolotu na przeciw naszych Mazd (wczesniej aeroplan wykonał niski przelot z nawrotem), niech żałują Ci którym nie było dane
Ostatnio edytowano 18 wrz 2004, 21:26 przez luca, łącznie edytowano 1 raz
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Dokładnie jak mówią przedmówcy, było zajefajnie, żadnego ględzenia tiko, marudzenia że klasy tak a nie inaczej że przejazdy slalomu tylko 2 razy a nie np 10. Było prawdziwie freestylowo i jak słyszałem wszystkim się podobało. Ja jutro wrzucę filmy ze slalomu i wyniki: slalomu, 1/4 mili i konkursu na najgłośniejsze auto który wygrał..... powiem wam jutro.
Podziękowania dla wszystkich za przybycie.
Podziękowania dla wszystkich za przybycie.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
??
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Po spocie moje doznania są szalenie pozytywne.
Jestem na lekkim rauszu, wracała narzeczona
i muszę Wam napisać moje spostrzeżenia:
– ćwierćmili
jak niewiele znaczy różnica 10 kucy przekonałem się w jakich 4 jazdach, przy silniku 1,3.
W mojej klasie był tylko Dizzy ale szliśmy w zaparte jeszcze z Xioncem.
Pierwszy rejs – odstwawili mnie chłopaki jakieś 15 – 20m
Drugi rejs – Xionc mnie odstawił na parę metrów i tym razem Dizzy był 3
Trzeci rejs – tylko Xionc konkurował i został parę metrów z tyłu.
Czwarty rejs – nie znam ksywki granatowa 323 starsza niż 1990, 8 zaworowa i pojemność więcej niż 1,3 (nie pamiętam ile) i na gazie – parę metrów za mną.
różnica mędzy silnikami to jakieś 10 kucy na + czy – od mojego i różnica 10-15m w jedną i drugą stronę.
Wnioski – nie warto mieć silnika 10-20 kucy mocniejszego przyspieszenie pomijalnie większe a ubezpieczenie... Jak coś to +100KM
– Wady auta
Bardzo miło mi było odstąpić Mordzie kabel WN i obserwować jak @-tech pomaga w adaptacji.
Uzyskać od @-techa info z czym się właściwie je problem mojego aparatu zapłonowego.
I rozmówić się z Jaksą co do wymiany kabli WN.
– off topic
Nie wiem skąd im się to wzięło, ale Marcin i Ania rozdali gadżety "nieklubowe", zapachy chusteczki i grile. Po co chciałoby się zapytać.
Chyba dlatego, że dla nich również wiele znaczy ta dziwna więź z ludżmi o tej samej marce auta.
Tu również chciałem podziękować im za dowiezienie kiełbaski i piwka
– klubowo
Po tym całym mile spędzonym dniu wracając do wawki spotkaliśmy 2 madzie klubowe, stwierdzam, że to bardzo sympatyczne się tak pozdrawiać na jezdni, ustępować sobie miejsca i móc o tym napisać na forum.
Dziękuję wszystkim klubowiczom, że są.
Jestem na lekkim rauszu, wracała narzeczona
– ćwierćmili
jak niewiele znaczy różnica 10 kucy przekonałem się w jakich 4 jazdach, przy silniku 1,3.
W mojej klasie był tylko Dizzy ale szliśmy w zaparte jeszcze z Xioncem.
Pierwszy rejs – odstwawili mnie chłopaki jakieś 15 – 20m
Drugi rejs – Xionc mnie odstawił na parę metrów i tym razem Dizzy był 3
Trzeci rejs – tylko Xionc konkurował i został parę metrów z tyłu.
Czwarty rejs – nie znam ksywki granatowa 323 starsza niż 1990, 8 zaworowa i pojemność więcej niż 1,3 (nie pamiętam ile) i na gazie – parę metrów za mną.
różnica mędzy silnikami to jakieś 10 kucy na + czy – od mojego i różnica 10-15m w jedną i drugą stronę.
Wnioski – nie warto mieć silnika 10-20 kucy mocniejszego przyspieszenie pomijalnie większe a ubezpieczenie... Jak coś to +100KM
– Wady auta
Bardzo miło mi było odstąpić Mordzie kabel WN i obserwować jak @-tech pomaga w adaptacji.
Uzyskać od @-techa info z czym się właściwie je problem mojego aparatu zapłonowego.
I rozmówić się z Jaksą co do wymiany kabli WN.
– off topic
Nie wiem skąd im się to wzięło, ale Marcin i Ania rozdali gadżety "nieklubowe", zapachy chusteczki i grile. Po co chciałoby się zapytać.
Chyba dlatego, że dla nich również wiele znaczy ta dziwna więź z ludżmi o tej samej marce auta.
Tu również chciałem podziękować im za dowiezienie kiełbaski i piwka
– klubowo
Po tym całym mile spędzonym dniu wracając do wawki spotkaliśmy 2 madzie klubowe, stwierdzam, że to bardzo sympatyczne się tak pozdrawiać na jezdni, ustępować sobie miejsca i móc o tym napisać na forum.
Dziękuję wszystkim klubowiczom, że są.
[quote="luca"]Na śmierć zapomniałem, ja również dziękuję M&A za gadżety nie klubowe!
Ano ano, ja też bardzo dziękuję za te gadżety nie klubowe , bo niestety klubowicze jakoś nie byli chętni za bardzo na te gadżety
i dużo ich zostało , natomiast Marcin&Ania podarowali mi je i teraz mogę ja je rozdawać swoim klientom dzięki M&A.
Dziękuję Wam.
Ano ano, ja też bardzo dziękuję za te gadżety nie klubowe , bo niestety klubowicze jakoś nie byli chętni za bardzo na te gadżety

Dziękuję Wam.
- Od: 7 kwi 2004, 19:00
- Posty: 223
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda 626 2,5 v6
Waluś chociaż spuźniony też zalicza spot do jakto Zombi rzekł "zajefajnych". Jak zwykle świetna rozrywka, jeszcze świetniejsi ludzie i świetne Mazdy, tudzież Astra i Polówka
. Dołączam się do podziękowań dla Marcina&Ani, tylko chustechki mi sie gdzieś poturlały i nie moge znaleźć
Jeszcze raz dzięki wszystkim i oby tak dalej i jeszcze lepiej
Jeszcze raz dzięki wszystkim i oby tak dalej i jeszcze lepiej

Ech, no i po zlocie...
1/4 –> wszystko ponizej 1.6 to da sie objechac w około
Zreszta z tymi co startowałem do 1.6 to tez wygrałem. Tutaj największą ciekawostą była rywalizacja z Irkiem: 1.6, pełno przeróbek, ponad 100 koni ale w 2 na 3 wyscigi przegrał o pół długości auta. Czemu? Chyba z powodu za dużych (ale za to slicznych) kół. Tak czy siak to po tym spcie chciałbym sie kierys przejeach 323GTR – to wiem.
Ania i Marcin, z ktorymi mielismy okazje wracac, rozdawali gadgety
Chwała im za to
pokazali na co stać ich cacko V6 i dobrze się bawili, jak chyba wszyscy...
...chociaż chyba nie wszyscy. Taka mnie naszla konkluzja że zabieramy na nasze zloty kobiety, nietorzy dzieci (juz nie mowiac o pieseckach) i normalnie widac bylo ze wiekszosc sie nudzi. Moja lady przeczytała 1/2 ksiazki, inne kimały w samochodach. Na nastepnym duzym zlocie trzeba i dla nich wymyslec jakies konkurencje
bo nam zabronia przyjezdzac na spoty. I nie zeby to była jakaś żAliuzja do kolegi Misiolota.
Dobra, zmęczony jestem, dumne ze swojej Madzi i zadowolony. Ide spać (qna)!
1/4 –> wszystko ponizej 1.6 to da sie objechac w około
Ania i Marcin, z ktorymi mielismy okazje wracac, rozdawali gadgety

...chociaż chyba nie wszyscy. Taka mnie naszla konkluzja że zabieramy na nasze zloty kobiety, nietorzy dzieci (juz nie mowiac o pieseckach) i normalnie widac bylo ze wiekszosc sie nudzi. Moja lady przeczytała 1/2 ksiazki, inne kimały w samochodach. Na nastepnym duzym zlocie trzeba i dla nich wymyslec jakies konkurencje
Dobra, zmęczony jestem, dumne ze swojej Madzi i zadowolony. Ide spać (qna)!
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Oj Waluś przyjechałeś późno i nie mogłem cie poznac (widzialem tylko jak śmigasz po pasie )
Łups no szkoda hehe. Ale zawsze można sie umówić na małe co nieco w Lublinku hehe
Oj Waluś przyjechałeś późno i nie mogłem cie poznac (widzialem tylko jak śmigasz po pasie )
Łups no szkoda hehe. Ale zawsze można sie umówić na małe co nieco w Lublinku hehe
Więcej foto.....szybkooooooooooooo
Xionc napisał(a):...chociaż chyba nie wszyscy. Taka mnie naszla konkluzja że zabieramy na nasze zloty kobiety, nietorzy dzieci (juz nie mowiac o pieseckach) i normalnie widac bylo ze wiekszosc sie nudzi. Moja lady przeczytała 1/2 ksiazki, inne kimały w samochodach. Na nastepnym duzym zlocie trzeba i dla nich wymyslec jakies konkurencjebo nam zabronia przyjezdzac na spoty.
Dobrze kolega gada! Moja dziewczyna jest zadowolona ze spota tylko dlatego, że cały czas przegadała z żoną Augusta626
Heh, no cóz, było miło, ale co dobre – szybko się niestety kończy...
Podziękowania dla wszystkoch przybyłych do Ryk. Było
Pogoda dopisała, ludzie tysh
. A co do freestyle'a – rzeczywiscie, momentami było freestajlowo do oporu, zwłaszcza jak np jadąc z kolegą po pasie "trochę" ponad 100kph
musielismy się zmagać z krową, która niespodziewanie wtargnęła na pasa, chcąc niczym przechodzień przejśc na drugą stronę ulicy.....
A no i pozdrowienia dla "nowych klubowiczów" – zwłaszcza dla Pana w zadbanym Ursusie GTi z fabrycznym rozrzutnikiem do obornika ....
Tak wiec jak widać, było naprawdę nietuzinkowo...
A tak na poważnie – dzięki ziomale za kolejnego udanego spota. Ciekawe kiedy next time?
Pozdro
SM
PS
Specjalne podziękowania dla Augusta626 i jego żony za wsparcie "techniczne" w postaci grilla i prowiantu


Pogoda dopisała, ludzie tysh

A tak na poważnie – dzięki ziomale za kolejnego udanego spota. Ciekawe kiedy next time?
Pozdro
SM
PS
Specjalne podziękowania dla Augusta626 i jego żony za wsparcie "techniczne" w postaci grilla i prowiantu

- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Wreszcie dotarłem do domu. Zamieszczam kilka fotek.
P.S. M&A, Dzięki
P.S.2 Posiadam powyższe zdjęcia oraz inne zdjęcia w większej rozdzielczości, więc gdyby można je było wrzucić na serwer to byłoby git.














P.S. M&A, Dzięki
P.S.2 Posiadam powyższe zdjęcia oraz inne zdjęcia w większej rozdzielczości, więc gdyby można je było wrzucić na serwer to byłoby git.
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
はやい マツダ〪
- Od: 12 sty 2004, 13:35
- Posty: 154
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6
Pozdrowienia dla wszystkich Mazdowiczow!!
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości