Ceramizery

Postprzez jazzzy » 30 sie 2007, 16:52

muzammil napisał(a):wiem ze olej ten kosztuje dosyc duzo w polsce i jest uwazany za dobry


piotrek929, moj mechanik oraz mnostwo innych ludzi poleca
a czy drogi ? ja dalem wczoraj 113zl za 5l a jakbym kupil 4 opakowania to pewnie z rabatem by wyszlo mniej niz 100zl od sztuki

jutro wymieniam i zobaczymy czy zmuli mi auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Widelec » 30 sie 2007, 17:13

jazzzy napisał(a):a czy drogi ? ja dalem wczoraj 113zl za 5l a jakbym kupil 4 opakowania to pewnie z rabatem by wyszlo mniej niz 100zl od sztuki

gdzie kupując ?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez jazzzy » 30 sie 2007, 17:44

Widelec napisał(a):gdzie kupując ?


u dystrybutora na promocji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez muzammil » 30 sie 2007, 22:51

no napisalem ze jest uwazany za dobry. po prostu u mnie calkowicie sie nie sprawdzil a wrecz przeciwnie,Pennzoil(dedykowany do Nissanow) znacznie lepiej wspolpracowal z silnikiem. oby Tobie nie przytrafilo sie to samo i zeby olej zdal egzamin. powodzenia
MY BIG TIME 300 ZX r.i.p.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2007, 01:02
Posty: 11
Skąd: swoopsk/gdańsk
Auto: '96Xedos 6 2.0 v6

Postprzez MadziaForever » 31 sie 2007, 15:38

muzammil napisał(a):...Meksyk to pewnie dlatego mialem pozniej kiche:P) no i wymienili szybko sprawnie w 10 minut.po wymianie... auto totalnie stracilo moc, silnik jakby zachorowal, glosniej pracowal i nie mial mocy(odczuwalna byla jakby "dziura"). dalem silnikowi i olejowi jakis czas, pomyslalem ze moze sie "polubia" a tu dupa-nic. pojechalem do znajomego mechanika, powiedizal ze bardzo dziwne bo Valvoline jest dosyc dobry i nie powinno byc takiego spadku mocy...


Może miał kosztowną Seniorite <lol> i chrzcił to i owo...
W Polsce taką loterią jest Mobil1
A tak poważnie.. co większości silników pomaga niektórym może szkodzić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jazzzy » 31 sie 2007, 15:43

MadziaForever napisał(a):A tak poważnie.. co większości silników pomaga niektórym może szkodzić...


dlatego lepiej nie lac na pale bez sprawdzenia tylko wczesniej upewnic sie ze dany olej sprawdza sie w silniku takim jaki sie posiada

ale to jest temat o ceramizerach a nie olejach, od tego mamy osobny watek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez MadziaForever » 31 sie 2007, 16:01

Najnowsze spostrzerzenie: niewiem czy to za sprawą oleju (przejechane 3000km) czy ceramizera (w użytku od 700km) olej spod uszczelki górnej pokrywy, nagle przestał kapać...
Niebył to żaden ubytek, ale dość przykry widok gdy po przejechaniu parudziesięciu kilometrów na osłonie kolektora wydechowego (tuż pod pokrywą silnika) widoczna była czerwona plamka..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jazzzy » 31 sie 2007, 16:03

tak przy okazji to czy ktos z was porownywal xeramix z ceramizerem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez gazparts » 2 wrz 2007, 00:32

Ja bujam się busem z napisam Xeramic znam te dodatki i bez kryptoreklamy polecam, napewno nie zaszkodzi ,ja leje je do moich autek, Trafic firmowy ma 300kkm przebiegu i bez remontu ostro śmiga, zacząłem od łady 2107 podwyższył obroty jałowe o ok 200 obr, no i leję go co jakiś czas do wszystkich moich sprzętów.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez MadziaForever » 8 wrz 2007, 13:56

Co kolega jazzzy może powiedzieć o użytkowaniu ceramizera? Nagła cisza zapadła... (a u mnie po czasowym wzroście obrotów (z 700 na 1100) na biegu jałowym praca silnika samoistnie sie wyrównała (spowrotem ma 700-800 obrotów) ale odpala nadal świetnie (przejechane 1200km na ceramizerze)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jazzzy » 8 wrz 2007, 15:24

na razie zrobilem nie wiecej jak 400km wiec nie moge sie obiektywnie wypowiedziec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez MadziaForever » 10 wrz 2007, 13:41

Ja chciałem zasięgnąć natomiast porady o czymś innym, a niby tym samym... Xado czy coś takiego? ktoś to używał? Chodzi mi podobnie jak Globiemu o przedłużenie życia skrzyni...
Swoją już raz wymieniałem, bo mi synchronizator 5tki padł... nowa (stara ;) ) niby chodzi ok, ale dwójka jakoś niechodzi tak "miękko" jak w tamtej... Co do skrzyni??????
Ps za olej przy wymianie skasowali mnie na 90zł! kosmos :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jazzzy » 10 wrz 2007, 17:16

MadziaForever napisał(a):Ja chciałem zasięgnąć natomiast porady o czymś innym, a niby tym samym... Xado czy coś takiego? ktoś to używał? Chodzi mi podobnie jak Globiemu o przedłużenie życia skrzyni...


ceramizer dedykowany do skrzyni ci nie podchodzi ?



MadziaForever napisał(a): Ps za olej przy wymianie skasowali mnie na 90zł! kosmos :|


nie zapytales o koszt przed zleceniem uslugi ? kosmos !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez MadziaForever » 10 wrz 2007, 23:32

A czy ceramizer sie sprawdzi w takiej małej ilości :|
Wiesz jak sprawa wygląda w skrzyni, ten olej se tam poprostu leży i tylko czasem jest nachlapywany... niewiem czy 5ml coś tu da... z reguły jestem sceptyczny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez jazzzy » 11 wrz 2007, 18:47

MadziaForever napisał(a):A czy ceramizer sie sprawdzi w takiej małej ilości :|
Wiesz jak sprawa wygląda w skrzyni, ten olej se tam poprostu leży i tylko czasem jest nachlapywany... niewiem czy 5ml coś tu da... z reguły jestem sceptyczny


nie wiem w jakiej ilosci sa dozowniki tego dla skrzyn w kazdym badz razie producent chyba wie lepiej ile srodka sie powinno stosowac, jak masz jakies pytania to czlowiek od ceramizerow tj. producent jest czesto na gg i mozna sie go wypytac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez i am » 28 wrz 2007, 22:17

a ja zalalem wlasnie ceramizer, przejechalem 200km na spokojnie jak trzeba, narazie roznicy nie widze, pojezdze troche to dam znac co i jak;]
Ginekologiem nie jestem ale zerknąć mogę.... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2007, 02:03
Posty: 164
Skąd: Bełchatów/Wrocław
Auto: Mazda 323 f BA; 98r; Z5, AR 156 2,4jtdm 175KM/385NM

Postprzez MadziaForever » 10 paź 2007, 16:30

Najźświeższe informacje dla tych którzy obserwują ten temat..
Wczoraj rozbierałem górę silnika.. Po dokładnym obejrzeniu wałków niemożna stwierdzić ani żadnego syfu (w postaci jakiejś ohydnej czarnej mazi.. jak to niektórzy twierdzili) ani też niestety żadnej tam ceramicznej powłoki ochronnej na trących o siebie metalowych elementach silnika..
Olej na pokrywie zaworów normalnej konsystencji...żadnych przebojów.
Silnik nadal dobrze odpala.. przyczyna, nieznana.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez smasherbit » 14 paź 2007, 21:41

Może to troszke z innej beczki, ale... jestem mechanikiem w pewnej fabryce nie motoryzayjnej i w kilku maszynach wymieniliśmy elementy podobne do tłoków, bardziej moze jak rury powlekane rodzajem ceramiki. Powiem tak wydajnosc wzrosła o jakies 200%, brak przestojów potrzebnych do wymiany zuztych cześci. I tak sie zastanawiam jesli te elementy chodza z predkoscia 200 uderzen na minute bez oleju 24 na dobe i wogole sie nie grzeja. Dlaczego nie powlekac cylindrów oraz powlekania tłoków taka substancja – odpowiedź jest prosta. Za stare elmenty sa 6 krotnie tańsze. Dlatego wydaje mi sie ze nie opłaca sie to producentom z dwuch powodów.:
1) ceny silników były by odpowiedni wyzsze (baaaaardzo drogie)
2) silniki miały by przebiegi rzedu 3 mln kilometrów bez naprawy.
3) miejsze tarcie mniejsze zuzycie oleju wieksze przebiegi, mniejsza kasa dla serwisów


To tak pokrótce o temacie z innej beczki. A co do tych preparatów, działanie jest proste: wypełniaja mikro ubytki na cylindrach i powoduja ze film oleju łatwiej jest zbierany przez pierscienie. Gładzie pierscieni też przez to lepiej przylegaja...zwieksza sie kompresja. Wydaje sie że produkt warty polecenia...ale testy niezbedne.
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez slav » 14 paź 2007, 21:46

smasherbit napisał(a):Może to troszke z innej beczki, ale... jestem mechanikiem w pewnej fabryce nie motoryzayjnej i w kilku maszynach wymieniliśmy elementy podobne do tłoków, bardziej moze jak rury powlekane rodzajem ceramiki. Powiem tak wydajnosc wzrosła o jakies 200%,


wrescie jakies konkrety,
ale i tak zastanawia mnie to :

smasherbit napisał(a):bardziej moze jak rury powlekane rodzajem ceramiki

jezeli sie nie myle to byly powlekane fabrycznie i to sie moze zgadzac ze daje to swietne efekty,

ale w przypadku ceramizerow do aut jakos nie bradzo mi pasuje to zastosowanie ze wlewasz ,przejezdzxasz iles tam km. i juz jest dobrze.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez waldek2000 » 17 paź 2007, 07:32

Mam wielką ochotę zastosować ceramizer w stosunku do mojego benzyniaka, ale jest jedno ale. W większości naszych silników nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworów i po zastosowaniu ceramizera po 500km należałoby skontrolować jego wielkość. A to już wymaga kupna uszczelki pod pokrywę zaworów i wizyty u mechanika co podraża cały eksperyment i wymaga czasu.
Co do sensu zastosowania tego środka to jestem przekanany że napewno nie zaszkodzi, stosowałem go w poprzednim aucie (daewoo lanos) i autko prześmigało 270tys km, silnik do końca w doskonałym stanie i był bardzo dynamiczny, super się wkręcał na obroty. Chciałbym zeby silniczek mazdy tak się zachowywał, bo ma co prowda ze 100kg więcej do pociągnięcia ale i 240 ccm więcej a nie wyczuwam niestety tego w jeździe.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki