Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów
Fajnie wyglada, ile ci zajelo docinanie i dopasowywanie? tak zeby byl ten stozek w tym miejscu gdzie chcesz 
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38238 –>MOJA MILOSC
Chce EVO1
http://www.streetunit.com/ – zajrzeć warto
http://www.importperformanceparts.net/
Chce EVO1
http://www.streetunit.com/ – zajrzeć warto
http://www.importperformanceparts.net/
- Od: 7 maja 2007, 17:29
- Posty: 34
- Skąd: KIELCE
- Auto: 323f BA 2,0 v6 1994
ELIANO55 napisał(a):ile ci zajelo docinanie i dopasowywanie?
Nic nie docinałem:) Jak wyjąłem ori dolot cały (te części z nadkola) po prostu zacząłem kombinować jakby tą rurę upchnąć i okazało się, że idealnie wchodzi.
no to najpiekniej, nic tylko u siebie tak zrobic
:):)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38238 –>MOJA MILOSC
Chce EVO1
http://www.streetunit.com/ – zajrzeć warto
http://www.importperformanceparts.net/
Chce EVO1
http://www.streetunit.com/ – zajrzeć warto
http://www.importperformanceparts.net/
- Od: 7 maja 2007, 17:29
- Posty: 34
- Skąd: KIELCE
- Auto: 323f BA 2,0 v6 1994
Adaś bardzo ladnie to wyglada, miejsce na filtr chyba najlepsze jakiem mozna sobie wyobrazic. Pytanie – to jest caly zestaw tego BOMZ'a? Wszystko plug&play? Bo tak sie wlasnie zastanawiam czy kupic caly gotowy czy nie lepiej kupic alu, zlacza i filtr osobno i to spasowac sobie i pogiac do FS'a... ile wogole dales za zestaw i po jakiej cenie? Bo widzialem takie zestawy od 190zl do az 600zl 
a czemu nikt z was (albo ja nie doczytałem) nie zastosuje czegoś takiego:
http://moto.allegro.pl/item229532779_st ... a_jr_.html
co pozwoliło by wykozystać "doładowanie dynamiczne". oczywiście niezaleznie od CAI

co pozwoliło by wykozystać "doładowanie dynamiczne". oczywiście niezaleznie od CAI
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
Pajko napisał(a):Ja nie stosuje bo nie wieze w takie cospodnosi moc silnika do ok. 15%
pozwala na dluższe "kręcenie silnika"
ja też nie wierze w podane parametry, ale są tego zalety:
1) odseparowany filtr od ciepłego powietrza,
2) doładowanei dynamiczne, głównie odczuwalne przy wiekszych prędkościach (jesli można powiedzieć że odczuwalne ale powinno przynieśc jakis skutek w postaji mocy)
3) osłona filtra przed syfem, a te które są sprzedawane u nas to jest taki sobie filtr który przepuszcz piach bez zadnego oporu, a jak to moze wpłynąc na silnik to chyba każdy wie, jedyny jaki widziałęm który faktycznie powinien być szczelny dla piachu to APEXI ale drogi wiec taki Box powinien troche pomóc
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
Mysz&Puma napisał(a):1) odseparowany filtr od ciepłego powietrza,
jak to będzie w komorze silnika to i tak będzie ciepłe powietrze zasysać:)
pawelMX6 napisał(a):Pytanie – to jest caly zestaw tego BOMZ'a?
z BOMZa zostały tylko silikonowe łączniki, jedna rura i stożek, którego jeszcze nie zamontowałem hehe
pawelMX6 napisał(a):Wszystko plug&play?
nie do końca, bo kolektor ssący ma inny kształt w KF, a ten zestaw jest do KL, ja zrobiłem to po swojemu
pawelMX6 napisał(a):Bo tak sie wlasnie zastanawiam czy kupic caly gotowy czy nie lepiej kupic alu, zlacza i filtr osobno i to spasowac sobie i pogiac do FS'a...
Musiałbyś zobaczyć jak to idzie u Ciebie, i gdzie można stożek upchnąć. Na Allegro są dostępne rury o zagięciach 90 i 45st, więc przy odpowiednim dopasowaniu myślę, że da się samemu to skompletować.
Nie pamiętam ile za BOMZa dałem, kupiłem od LoB`a, który zamówił razem z chłopakami z forum z USA
jak zasys pociągniesz ze zderzaka to nie bedzie ssało ciepłego a jesli coś to w minimalnych ilościach choć to będzie zależeć od szczelności BOXaAdaś napisał(a):jak to będzie w komorze silnika to i tak będzie ciepłe powietrze zasysać:)
była 2 x 323GLX, była 323GT
Nissan Almera GTI
Nissan Almera GTI
- Od: 7 lip 2006, 13:46
- Posty: 83
- Skąd: O.B.R. Niestachów
muzammil napisał(a):nie jestem pewien ale cala komora silnika jest torche inaczej rozplanowana wiec watpie czy przypasuje ten sam uklad.
Nie chodzi o komorę tylko o kształt kolektora ssącego. W KF w X6 niby jest tak samo zagięty jak w KL, ale jak patrzę na zdjęcia to jest bardziej wysunięty w stronę błotnika i tutaj pytanie czy power rura BOMZa nie będzie obcierać o coś. Ja mam luzem ten element u siebie, jakby jutro ktoś na spot Warszawski Xedem KF przyjechał (Xionc?) to moglibyśmy zobaczyć, czy da radę.
Kolektor w KL

Kolektor w KF Xedos 6
Kolektor w KF 323F BA

a czy np zalozenie samego stozka w miejsce puszki z filtrem cos da?(w civicach nic to nie dalo,nawet pogarszalo, trzeba bylo dlubac caly dolot i to niezle go wyliczyc zeby byl przyrost mocy, no ale moze v6 mazdy nie ma takich wymagan i zachowa sie inaczej??). jesli sie nie myle to nawet ktos z tego forum ma wyjeta wkladke z puszki i wlozony tam stozek do dolnej czesci puszki, wlasnie w xedosie. ciekawe czy to by zadzialalo??
- Od: 5 sie 2007, 01:02
- Posty: 11
- Skąd: swoopsk/gdańsk
- Auto: '96Xedos 6 2.0 v6
Moje próby z modyfikacją dolotu w K-series nigdy nie przyniosły widocznej poprawy, obawiam się, że raczej pogarszały osiągi...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii a kto kazał Ci modyfikować dolot za pomocą rury kanalizacyjnej??
:P
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
muzammil napisał(a):a czy np zalozenie samego stozka w miejsce puszki z filtrem cos da?
Silnik będzie fajnie ryczał, zasys ciepłego powietrza z komory silnika nie poprawi osiągów, może być na odwrót
ma ktoś może jakieś fotki jak rozmieścić CAI w 626 GE 1.8 DOHC z 96'r ?
- Od: 24 sty 2007, 16:20
- Posty: 15
- Skąd: Swarzędz
- Auto: wozidło rozbite i sprzedane :/
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje