Kills on Road & Street
ravo napisał(a):MadziaForever napisał(a):A madzie mam na gazie! ..różnica jest taka że ja na dwójce ciągne do 7000obrotów (jakieś 120-125km/h)
ge na 2 125km/hchce to zoabczyc
moja 1.6 na dwójce robi 120km/h , fakt,że jest to przy obrotach wykraczających poza skalę obrotomierza, no ale złapie 120km/h
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
pawelMX6 napisał(a):MadziaForever napisał(a):Waga 1040 KG .. Myśle że po odpięciu instalacji zamkneła by budzik 240KM/h... Głowy uciąć sobie za to niedam...
1,8 116KM i 240KM/h?zobacz w tabelke np. Polo G40 o identyko mocy ale wadze ok. 850kg
Niejestem wprawdzie mechanikiem, ale Mechanike i budowe maszyn na PW kiedyś tam ściągając kończyłem, i coś mi sie wydaje takie rzeczy jak rozłożenie mocy na poszczególne biegi tzn długość ich skoku w samochodzie gabarytów Polo, a Mazdy wielkością przypominającej Biuika są nieco inne

Ja jeździłem 220, wejdź na You Tube i poprostu sprawdź zanim zaczniesz sie wypowiadać niczym profesor...
Pozdrawiam
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Puhcio napisał(a):A może to 1.8 w stylu kolegi extreme – 155 KM
Niewiem Kolego, myśle że nie... 155 a 116KM to lekka różnica....
Ona poprostu wydaje sie troche większa niż Europejskie GE
Bebechy wyglądają tak samo...
Ale fakt faktem gdzieś kiedyś przeczytałem że Xsedosy wbijają sie do setki poniżej 10sek.
I troche mnie to dziwi... bo bez pasażerów taki wynik to spokojnie ja swoją osiągam... (mieżyłem, nagrywałem, moge udowodnić) Xsedos to powinien z 8,5 wporównaniu do mojej kolumbryny wykręcić... Jak to jest?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):wydaje takie rzeczy jak rozłożenie mocy na poszczególne biegi tzn długość ich skoku w samochodzie gabarytów Polo, a Mazdy wielkością przypominającej Biuika są nieco inne
Ja sie nie znam (z tym sie zgodze) ale mozesz ta mysl rozwinac?
pawelMX6 napisał(a):[quote="]Ja sie nie znam (z tym sie zgodze) ale mozesz ta mysl rozwinac?
[/qCzym mniejsze ..krótrze przełożenia skrzyni biegów tym więkrze przyśpieszenie można uzyskać kosztem prędkości maksymalnej... i odwrotnie
Teoretycznie.. Wyobraź sobie że so samochodu zakładasz sobie kółka od malucha.. będzie rwał jak strzała... ale prędkość maksymalna na poszczególnych biegach znacznie sie zmniejszy bo obwód takiego koła jest mniejszy... Tak samo z pierścieniami w skrzyni..
Tak ja to sobie obrazuje. Ale to nie dział na taką teoretyke.
Przed samochody mniejszymi można powiedzieć "miejskimi" konstruktorzy stawiają inne zadania.. a skrzynie mają krótrze przełożenia by znośne przyśpieszenia osięgać przy możliwie niedużym zużyciu paliwa...
Ostatnio edytowano 21 sie 2007, 23:51 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Wydaje mi sie, ze masz Cronosa z silnikiem FS (2.0i 115 KM). Pojemnosc zle Ci wpisano w dowodzie przy odprawie celnej auta. Chetnie zobaczymy filmiki
Moje Mazdy niestety ida na dwojce bolesne 100-110, jedynie Cronos 2.5 w automacie zapinal z palcem 120, ale byly tam tylko 4 biegi. A szkoda, bo uwielbiam wyprzedzac na niskich biegach, jednak preferuje trojke
PS. Tez studiuje na SiMR'ze

Moje Mazdy niestety ida na dwojce bolesne 100-110, jedynie Cronos 2.5 w automacie zapinal z palcem 120, ale byly tam tylko 4 biegi. A szkoda, bo uwielbiam wyprzedzac na niskich biegach, jednak preferuje trojke
PS. Tez studiuje na SiMR'ze
Ostatnio edytowano 21 sie 2007, 23:48 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Globy napisał(a):Wydaje mi sie, ze masz Cronosa z silnikiem FS (2.0i 115 KM). Pojemnosc zle Ci wpisano w dowodzie przy odprawie celnej auta. Chetnie zobaczymy filmiki
Moje Mazdy niestety ida na dwojce bolesne 100-110, jedynie Cronos 2.5 w automacie zapinal z palcem 120, ale byly tam tylko 4 biegi. A szkoda, bo uwielbiam wyprzedzac na niskich biegach, jednak preferuje trojke
PS. Tez studiuje na SiMR'ze
Dokładnie taka Buda! Pozdrawiam Kolegów z Narbutta i Nowowiejskiej!
Ja studiowałem na WIPie, dlatego żaden ze mnie spec
Ostatnio edytowano 22 sie 2007, 00:19 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
pawelMX6 napisał(a):To wszystko jest jasne i banalne – ale co to ma do wagi a tym bardziej wielkosci auta
To wejdź do sejczento i wyoraź sobie że miałbyś sie poruszać ponad 200km/h
Poprostu inne założenia konstrukcyjne w skrzyni ..tak myśle.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Ok, nie ciagne tematu. Ja tez mam FS'a, gazu nie mam i nie bede mial ale logiczne, ze na gazie nie masz odcinki. Ja nie mam tak "dobrze"
ale tak konczac – za predkosc max. odpowiada moc maksymalna, pomijajac przelozenia bo te masz pewnie seryjne.
Pozdro
Co do kilowania to akurat nie bawi mnie to ale ostatnio sie smialem z Golfa II z jakimis dresami, ktory stanal na starcie i mnie "wyzywal". To ruszylem troche szybciej tak tylko dla zasady
Takim oto kilem sie moge "pochwalic" 
Pozdro
Co do kilowania to akurat nie bawi mnie to ale ostatnio sie smialem z Golfa II z jakimis dresami, ktory stanal na starcie i mnie "wyzywal". To ruszylem troche szybciej tak tylko dla zasady


Xionc napisał(a):Skillowałem Xedosem Audi A4 1.9 TDI Quattro
To musiało szwaba zaboleć

- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
ravo napisał(a):ja jestem ciekaw jak moje klekoczace r4 na lpg wypada w porownaniu z 2l v6 mazdy
jakas ustawka

V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
moze mi sie wydaje ale v6 chyba nie dasz rady (oczywiscie moge sie mylic
)
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje