Kills on Road & Street

Postprzez Puhcio » 21 sie 2007, 20:42

A może to 1.8 w stylu kolegi extreme – 155 KM ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez pawelMX6 » 21 sie 2007, 21:26

MadziaForever napisał(a):Waga 1040 KG .. Myśle że po odpięciu instalacji zamkneła by budzik 240KM/h... Głowy uciąć sobie za to niedam...

1,8 116KM i 240KM/h? <ganja> zobacz w tabelke np. Polo G40 o identyko mocy ale wadze ok. 850kg :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez check » 21 sie 2007, 23:08

ravo napisał(a):
MadziaForever napisał(a):A madzie mam na gazie! ..różnica jest taka że ja na dwójce ciągne do 7000obrotów (jakieś 120-125km/h)

ge na 2 125km/h ?? chce to zoabczyc

moja 1.6 na dwójce robi 120km/h , fakt,że jest to przy obrotach wykraczających poza skalę obrotomierza, no ale złapie 120km/h ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez MadziaForever » 21 sie 2007, 23:09

pawelMX6 napisał(a):
MadziaForever napisał(a):Waga 1040 KG .. Myśle że po odpięciu instalacji zamkneła by budzik 240KM/h... Głowy uciąć sobie za to niedam...

1,8 116KM i 240KM/h? <ganja> zobacz w tabelke np. Polo G40 o identyko mocy ale wadze ok. 850kg :P


Niejestem wprawdzie mechanikiem, ale Mechanike i budowe maszyn na PW kiedyś tam ściągając kończyłem, i coś mi sie wydaje takie rzeczy jak rozłożenie mocy na poszczególne biegi tzn długość ich skoku w samochodzie gabarytów Polo, a Mazdy wielkością przypominającej Biuika są nieco inne hahaha

Ja jeździłem 220, wejdź na You Tube i poprostu sprawdź zanim zaczniesz sie wypowiadać niczym profesor...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 21 sie 2007, 23:27

Puhcio napisał(a):A może to 1.8 w stylu kolegi extreme – 155 KM ;)


Niewiem Kolego, myśle że nie... 155 a 116KM to lekka różnica....
Ona poprostu wydaje sie troche większa niż Europejskie GE
Bebechy wyglądają tak samo...

Ale fakt faktem gdzieś kiedyś przeczytałem że Xsedosy wbijają sie do setki poniżej 10sek.
I troche mnie to dziwi... bo bez pasażerów taki wynik to spokojnie ja swoją osiągam... (mieżyłem, nagrywałem, moge udowodnić) Xsedos to powinien z 8,5 wporównaniu do mojej kolumbryny wykręcić... Jak to jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez pawelMX6 » 21 sie 2007, 23:38

MadziaForever napisał(a):wydaje takie rzeczy jak rozłożenie mocy na poszczególne biegi tzn długość ich skoku w samochodzie gabarytów Polo, a Mazdy wielkością przypominającej Biuika są nieco inne

Ja sie nie znam (z tym sie zgodze) ale mozesz ta mysl rozwinac?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 21 sie 2007, 23:45

pawelMX6 napisał(a):[quote="]Ja sie nie znam (z tym sie zgodze) ale mozesz ta mysl rozwinac?

[/qCzym mniejsze ..krótrze przełożenia skrzyni biegów tym więkrze przyśpieszenie można uzyskać kosztem prędkości maksymalnej... i odwrotnie

Teoretycznie.. Wyobraź sobie że so samochodu zakładasz sobie kółka od malucha.. będzie rwał jak strzała... ale prędkość maksymalna na poszczególnych biegach znacznie sie zmniejszy bo obwód takiego koła jest mniejszy... Tak samo z pierścieniami w skrzyni..

Tak ja to sobie obrazuje. Ale to nie dział na taką teoretyke.

Przed samochody mniejszymi można powiedzieć "miejskimi" konstruktorzy stawiają inne zadania.. a skrzynie mają krótrze przełożenia by znośne przyśpieszenia osięgać przy możliwie niedużym zużyciu paliwa...
Ostatnio edytowano 21 sie 2007, 23:51 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Globy » 21 sie 2007, 23:48

Wydaje mi sie, ze masz Cronosa z silnikiem FS (2.0i 115 KM). Pojemnosc zle Ci wpisano w dowodzie przy odprawie celnej auta. Chetnie zobaczymy filmiki <usmiech>

Obrazek

Moje Mazdy niestety ida na dwojce bolesne 100-110, jedynie Cronos 2.5 w automacie zapinal z palcem 120, ale byly tam tylko 4 biegi. A szkoda, bo uwielbiam wyprzedzac na niskich biegach, jednak preferuje trojke :D

PS. Tez studiuje na SiMR'ze :P
Ostatnio edytowano 21 sie 2007, 23:48 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez pawelMX6 » 21 sie 2007, 23:48

To wszystko jest jasne i banalne – ale co to ma do wagi a tym bardziej wielkosci auta ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 21 sie 2007, 23:54

Globy napisał(a):Wydaje mi sie, ze masz Cronosa z silnikiem FS (2.0i 115 KM). Pojemnosc zle Ci wpisano w dowodzie przy odprawie celnej auta. Chetnie zobaczymy filmiki <usmiech>

Obrazek

Moje Mazdy niestety ida na dwojce bolesne 100-110, jedynie Cronos 2.5 w automacie zapinal z palcem 120, ale byly tam tylko 4 biegi. A szkoda, bo uwielbiam wyprzedzac na niskich biegach, jednak preferuje trojke :D

PS. Tez studiuje na SiMR'ze :P


Dokładnie taka Buda! Pozdrawiam Kolegów z Narbutta i Nowowiejskiej!
Ja studiowałem na WIPie, dlatego żaden ze mnie spec
Ostatnio edytowano 22 sie 2007, 00:19 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 21 sie 2007, 23:59

pawelMX6 napisał(a):To wszystko jest jasne i banalne – ale co to ma do wagi a tym bardziej wielkosci auta ;)


To wejdź do sejczento i wyoraź sobie że miałbyś sie poruszać ponad 200km/h
Poprostu inne założenia konstrukcyjne w skrzyni ..tak myśle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez pawelMX6 » 22 sie 2007, 00:04

Ok, nie ciagne tematu. Ja tez mam FS'a, gazu nie mam i nie bede mial ale logiczne, ze na gazie nie masz odcinki. Ja nie mam tak "dobrze" ;) ale tak konczac – za predkosc max. odpowiada moc maksymalna, pomijajac przelozenia bo te masz pewnie seryjne.

Pozdro

Co do kilowania to akurat nie bawi mnie to ale ostatnio sie smialem z Golfa II z jakimis dresami, ktory stanal na starcie i mnie "wyzywal". To ruszylem troche szybciej tak tylko dla zasady <killer> :D Takim oto kilem sie moge "pochwalic" hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 22 sie 2007, 00:11

<soczek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Xionc » 22 sie 2007, 14:53

Skillowałem Xedosem Audi A4 1.9 TDI Quattro :D
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez MadziaForever » 22 sie 2007, 19:40

Xionc napisał(a):Skillowałem Xedosem Audi A4 1.9 TDI Quattro :D


To musiało szwaba zaboleć <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez ravo » 22 sie 2007, 21:18

ja jestem ciekaw jak moje klekoczace r4 na lpg wypada w porownaniu z 2l v6 mazdy
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marcinkosky » 23 sie 2007, 18:45

ravo napisał(a):ja jestem ciekaw jak moje klekoczace r4 na lpg wypada w porownaniu z 2l v6 mazdy


jakas ustawka :D hahaha
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez ravo » 23 sie 2007, 18:47

marcinkosky napisał(a):jakas ustawka

duzo na zlotach jeszcze bedzie okazji :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marcinkosky » 23 sie 2007, 19:02

moze mi sie wydaje ale v6 chyba nie dasz rady (oczywiscie moge sie mylic ;P )
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Pyton162 » 23 sie 2007, 19:39

da, da , ja moim 1.6 nie ustępuje 2.0 v6
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje