Brak mocy – jaki powód?

Postprzez waldii » 19 sie 2007, 21:59

BratCukierka
to tez moze byc problem zwiazany z dostarczaniem zbyt malej ilosci paliwka.Wiadomo,ze silnik gdy jest zimny polyka wiecej paliwka i jesli go nie dostanie w odpowiedniej ilosci to xupa.Dlatego moze na cieplym jest ok.Wymien filtr paliwa a jesli nie pomoze to sciagaj kanape,odkrec plytke od pompy paliwa,latareczka i widzisz wszystko.Roboty na 10min a wiesz dokladnie na czym stoisz.
waldii
 

Postprzez Pawlo75 » 22 sie 2007, 17:16

Odnośnie braku paliwa przy dużych obrotach silnika:

Jeżeli dociskam pedał gazu na postoju i trzymam chwilę na wysokich obrotach jest ok i silnik nie gaśnie, ale gdy dociągam np na dwójce do wysokich obrotów jadąc, to po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie :|
Podczas normalnej jazdy silnik jakby się dławił, da się wyczuć lekkie przerywanie pracy i brak mocy.
Tak jak pisałem wcześniej: ciśnienie na cylindrach OK, świece i przewody nowe!

Do pracy mam 5km i po dojechaniu na miejsce już słychać wentylator, czy to normalne?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez Pawlo75 » 26 sie 2007, 16:45

I problem związany z brakiem mocy sam się rozwiązał <jupi>

Dzisiaj miałem kawałek prostej poza miastem i coś mnie podkusiło dokręcić silnik do końca na drugim biegu. Jakie było moje zdziwienie, gdy usłyszałem ogromny wystrzał z tyłu samochodu :D
Rozwaliło cały ostatni układ wydechowy :|

Mam nadzieję, że problem z dławiącym się silnikiem odszedł do historii. Jeszcze nie sprawdzałem jak się wkręca, bo ryczy jak cho...a!!!

EDIT: nareszcie jeździ jak powinna!
Pozostało tylko uporanie się z jękiem przy ujmowaniu gazu na dwójce poniżej 2000rpm i jazda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez cyryl_21 » 23 cze 2008, 19:52

Mam ogromny problem z samochodem, pracuje ładnie tylko brak mu mocy, podczas przyspieszania czuć "zmulenie" samochód chce jechać tylko coś go blokuje, miejscami ładnie ciągnie ale zaraz ma blok i koniec ledwo się wskazówka od obrotomierza podnosi. byłem na kompie, wymieniłem przepływke, nie pomogło, kable świece, kopułka palec ,czujniki ok.Mam instalacje gazową 2giej generacji z blosem. Naprawdę już nie wiem co jest nie tak. Pomocy!
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 18:32
Posty: 11
Skąd: Tarnów
Auto: 626 GE 1.8 97r

Postprzez luckytouch » 25 cze 2008, 23:17

Na benzynie taki sam efekt jak na gazie?
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2008, 09:34
Posty: 14
Skąd: Bełchatów
Auto: 626 GD Coupe 2.0 16V

Postprzez cyryl_21 » 6 lip 2008, 14:27

na benzynie czy na gazie tak samo nie chce jechać tragedia
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 18:32
Posty: 11
Skąd: Tarnów
Auto: 626 GE 1.8 97r

Postprzez Mikroz » 11 lip 2008, 20:22

Właśnie się uporałem z tym problemem mulił a dopiero po chwili strzelał jak z procy wymieniłem filtr paliwa nie wiem co za d........... umieścił go w takim miejscu ale pomogło od razu lepiej zmuła zniknęła od tygodnia po wymianie zero problemu
Początkujący
 
Od: 6 cze 2008, 21:20
Posty: 7
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 626 2,5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6