KL-ZE czy turbo do KL-DE
tia ... dobre szkoda tylko, żeja również mam V6 a niestety zwykły golf II z 1,8 turbo mnie wzioł spod świateł ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
o kurcze no możliwe, że wogule z R-ki startowałem 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
zwykły golf II z 1,8 turbo mnie wzioł spod świateł
Zwykły golf II turbo... hihi zwykły golf II to jest 1,3... A poza tym na zakrętach golf i tak by został bo ma zawieszenie tragiczne i wogóle co ty porównujesz?
jak widziałeś golfa II 1,3 turbo to spoko, pozatym szkoda dyskutować bo to już wiele razy toczyły się te dyskusje na temat tego co [jakie?]. Ja powiem na koniec coś takiego, że mi również podobają się silniki V ale nie V6 tylko V8 i to nie w mazdach tylko o amerykańcach z pojemnościami ponad 5l to dopiero jest moc
pozdrawiam
pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
to nie tylko moc, to tez FUN, ale nie ma co rozpoczynać batalii, albo się to uwielbia albo nie, od sprzedania V8 nie minęło dużo czasu a ja mam już schizę, a co gorsza nie pomaga mi w tym żona, która nie przeżyje normalnie tygodnia nie wspominając o weekendowych cruise'ach camaro.
z jednej strony mnie to wkurza, zaś z drugiej znów mobilizuje..... tylko kasy mi jeszcze trzeba, he he
z jednej strony mnie to wkurza, zaś z drugiej znów mobilizuje..... tylko kasy mi jeszcze trzeba, he he
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
no takie czarne camaro u mnie pod blokiem kołuje ale super dźwięk no to jest poprostu potęga
pozdrawiam
pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Autobusy MZK mają 12 garów, to jest dopiero dźwięk
e tam nie znasz się
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
jak widziałeś golfa II 1,3 turbo
Mówię o zwykłym golfie który ma chyba 50 koni. Sądzę że golf II z turbiną to wielka pomyłka bo z g... bata i tak nie ukręcisz!
Robienie czegoś szybkiego na bazie taniego samochodu uważam za pomyłke (chodzi mi o zawiechę i inne podzespoły mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i zachowanie na drodze)
Robienie czegoś szybkiego na bazie taniego samochodu uważam za pomyłke (chodzi mi o zawiechę i inne podzespoły mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i zachowanie na drodze)
Hm... Niby tak, ale np. byla taka seria golfa I 1.6 turbo diesla, na charakterystycznych aluminowych kolach z okraglymi otworami – troche podobne do tych z lancii delta. Fabrycznie usztywnione i obnizone zawieszenie, poprawione osiagi silnika. Ten samochod prowadzi sie naprawde znakomicie (przynajmniej na swoje czasy), mimo wlasnie w sumie bardzo prostego i taniego tylnego zawieszenia. Bardzo podobna sytuacja z Elantra 1.8, ktora ma z tylu sztywna belke, jest tanim samochodem, ale prowadzi sie naprawde znakomicie.
the right man in the wrong place...
Belka skrętna nie ma szans zachowywać sie tak dobrze jak zawieszenie niezalezne, i dobrze o tym wiesz tco!
Chodzi o precyzję prowadzenia oraz reakcje zawieszenia na nagłe zmiany obciązen.
Samochód ma 4 koła a jak masz belkę skrętną to jedzie na 3 zatem przyczepność 1 koła jest nie wykorzystana. I jak może się to dobrze trzymać?
Chodzi o precyzję prowadzenia oraz reakcje zawieszenia na nagłe zmiany obciązen.
Samochód ma 4 koła a jak masz belkę skrętną to jedzie na 3 zatem przyczepność 1 koła jest nie wykorzystana. I jak może się to dobrze trzymać?
marek napisał(a):Robienie czegoś szybkiego na bazie taniego samochodu uważam za pomyłke (chodzi mi o zawiechę i inne podzespoły mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i zachowanie na drodze)
A co myślisz o MX-3 z napędem na dwie osie i KL-ZE?
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
はやい マツダ〪
- Od: 12 sty 2004, 13:35
- Posty: 154
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6
To nie przejdzie, skrzynia G25 nie ma wyjscia na tylną oś... A z GTR/GTX napęd pasuje i silnik też! (oczywiście do wersji MX-3 1,6)
I nie uważam tego za pomyłkę, bo jesli chodzi o konstrukcję zawieszenia to MX-3 ma dosyć zaawnsowane. VW dalej klepie belkę skrętna bo jest to najtańsze rozwiązanie. A w MX masz 4 kolumny McPhersona, stabilizatory z przodu i z tyłu...
I nie uważam tego za pomyłkę, bo jesli chodzi o konstrukcję zawieszenia to MX-3 ma dosyć zaawnsowane. VW dalej klepie belkę skrętna bo jest to najtańsze rozwiązanie. A w MX masz 4 kolumny McPhersona, stabilizatory z przodu i z tyłu...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje