Odgłos zasysanego powietrza
Strona 1 z 1
Panowie mam pytanie czy jest to normalny obiaw, że przy gwałtownym dodaniu gazu (na postoju podczas pracy na biegu jałowym) słychać dość głośno powietrze, które jest zasysane do filtra. Czy tak ma być, czy jest się czym martwić? A i przy okazji czy rura gumowa, która łączy ten plastik nad chłodnica bodajże tłumik szumów ma być poprostu nałozona czy powinna być jeszcze na niej obejma (chodzi o obydwa końce)? Z góry dzieki za pomoc.
- Od: 8 maja 2006, 11:40
- Posty: 66
- Skąd: Olkusz
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V '94
Ja mam u siebie serie. Jutro wrzuce dzwięk w mp3. Mniej wiecej brzmi to jak w starych amerykańskich samochodach z ogromnymi silnikami, kiedy zasysają one powietrze po dodaniu gazu:) tylko, że mój jest Japoński
i i ma malutki silniczek 

- Od: 8 maja 2006, 11:40
- Posty: 66
- Skąd: Olkusz
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V '94
Czyli z tego, co wymieniłeś, to z amerykańskimi starymi autami z ogromnymi silnikami zgadza się tylko to, że Twój też jest stary
. Mój zresztą też...
Sprawdź, skąd dokładnie ten hałas się bierze i pogrzeb właśnie tam. U mnie tego problemu nie ma.
Powodzenia
..::GofNet::..


Sprawdź, skąd dokładnie ten hałas się bierze i pogrzeb właśnie tam. U mnie tego problemu nie ma.
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
ten plastik nad chłodnica bodajże tłumik szumów
hehehe
Z tego co wiem to sie nazywa "komora rezonansowa" i jest glownym powodfem dla ktorego sens zakladania stozkow w silnikach z takim dolotem jest dosc watpliwy. Byly juz o tym dyskusje i z tego co pamietam to zakladanie stozka i eliminacja komory rezonansowej na dolocie powietrza moze sie skonczyc SPADKIEM MOCY

pozdrowienia
WOZI
Piotr Wozniak napisał(a):ten plastik nad chłodnica bodajże tłumik szumów
hehehe
Z tego co wiem to sie nazywa "komora rezonansowa" i jest glownym powodfem dla ktorego sens zakladania stozkow w silnikach z takim dolotem jest dosc watpliwy. Byly juz o tym dyskusje i z tego co pamietam to zakladanie stozka i eliminacja komory rezonansowej na dolocie powietrza moze sie skonczyc SPADKIEM MOCY![]()
pozdrowienia
powiem ci tak. dobrze ze o tym wspomniales bo wlasnie chcialem montowac stozka ale z koro tak jest to chyba odpuszcze pozdrawiam
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 709#596709
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
/\ moja madzia/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
/\ moja madzia/\
- Od: 16 kwi 2007, 23:42
- Posty: 33
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: 323F 92r 1,6 16V
Ze tak się wtrącę,ale wiem o jaki dzwięk zasysanego powietrza chodzi i u mnie też takowy występuje
Przepatrzyłem cały dolot i nic w nim nie wypatrzyłem,więc doszedłem do wniosku że kupa powietrza jaka jest zasysana gdy doda się mocno gazu musi jakiś dzwięk wydawać
Przepatrzyłem cały dolot i nic w nim nie wypatrzyłem,więc doszedłem do wniosku że kupa powietrza jaka jest zasysana gdy doda się mocno gazu musi jakiś dzwięk wydawać

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
W mojej Madzi też słychać odgłos zasysanego powietrza ale po sprawdzeniu szczelności całego dolotu stwierdziłem, że tak ma być i wcale mnie to nie martwiło. Obroty na poziomie 750 – 800/min. przy zagrzanym silniku.
I jak kolega tekknoraver napisał
Zgadzam się z nim w zupełności.
Gdy na zgięcui pękła rura doprowadzająca powietrze z filtra do przepustnicy (wystąpiła nieszczelność dolotu) silnik bez wciśnięcia pedału gazu nie chciał pracować. Więc wniosek nasuwa się jeden – to norma!
I jak kolega tekknoraver napisał
tekknoraver napisał(a):doszedłem do wniosku że kupa powietrza jaka jest zasysana gdy doda się mocno gazu musi jakiś dzwięk wydawać
Zgadzam się z nim w zupełności.
Gdy na zgięcui pękła rura doprowadzająca powietrze z filtra do przepustnicy (wystąpiła nieszczelność dolotu) silnik bez wciśnięcia pedału gazu nie chciał pracować. Więc wniosek nasuwa się jeden – to norma!
<– SIOSTRY: Madzia i EFka
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
http://world1.monstersgame.wp.pl/?ac=vid&vid=17054626
- Od: 3 lis 2005, 17:11
- Posty: 57
- Skąd: Jarosław
- Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość