Falowanie obrotów na 3 i 4 biegu

Postprzez Brt » 30 lip 2007, 18:41

Witam,

zauważyłem bardzo dziwny problem z moim samochodem. Jak przyspieszam (3, 4 bieg tylko) samochód wchodzi na obroty np. do 4,5 tys słabo przyspieszając jakby był uślizg kół takie wrażenie odnoszę. Następnie obroty spadają (cały czas gaz jest w podłogę) do 3 tys i znowu zaczyna się wchodzenie na obroty tym razem w miarę normalnie.
Co dziwne na 2 biegu mam wrażenie że jest normalnie...

na początku myślałem, że to wina asfaltu pod deszczu i kontrola trakcji się włącza ale to nie to, teraz jest sucho i problem istnieje, dodatkowo na dwójce obroty idą równomiernie w górę bez problemów...

rany... pomóżcie co to może być? filtry? sprzęgło? kompresja? skrzynia nie daj Boże?

liczę na Wasze opinie,
dzięki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez mcbeth » 30 lip 2007, 20:21

Hmmm. Problem z ASB ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Brt » 30 lip 2007, 20:26

mcbeth, MT

tomekfrv, jaksa !! pls any advice?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Nefar » 3 sie 2007, 12:17

Hmm. Moze dostaje lewe powietrze? Albo zasyfione wtryski? Kable WN – swiece? Z drugiej strony takie rzeczy by sie dzialy na kazdym biegu... Ciezki temat.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Brt » 3 sie 2007, 16:48

Nefar miło CIę czytać , gdzie żeś zniknął :) na tyle czasu,

już wszystko wiadomo, sprzęgło padło :D
Jaksa już przejął opiekę nad moją madzią , jest w dobrych rękach, może nawet dzisiaj będzie już zdrowa,

generalnie Nefar jeśli masz MT skrzynie to już zamawiaj sprzęgło bo w tych furach padają co 30-40k wszystkim bez wyjątku,

zaloguj się na mazdaforum i zobacz co tam się dzieje ze sprzęgłami do manuali, horror,

jakim cudem to auto wylądowało na pierwszym rankingu bezawaryjności w usa to ja nie wiem :)

pozdrawiam,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez mcbeth » 3 sie 2007, 20:20

Brt napisał(a):zaloguj się na mazdaforum i zobacz co tam się dzieje ze sprzęgłami do manuali

Bo oni w USA nie wiedzą do czego służy ten ten trzeci pedał <lol> .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Jaksa » 3 sie 2007, 22:51

mcbeth napisał(a):Bo oni w USA nie wiedzą do czego służy ten ten trzeci pedał
Dokładnie <spoko>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Karwoś » 3 sie 2007, 23:47

U nich lewa noga służy jako podkolannik dla łokcia a jak już ma ktoś jechać manualem to po prostu wbija bez sprzęgła i mówi że się coś popsuło bo biegi nie chcą wchodzić a jak już dojdzie do niego że przed zmianą trzeba wcinąć sprzęgło to już nie dociera że trzeba puścić gaz:D To tak jakbyś chciał teraz polatać Jambo Jetem :D.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Brt » 3 sie 2007, 23:55

Karwoś napisał(a):U nich lewa noga służy jako podkolannik dla łokcia a jak już ma ktoś jechać manualem to po prostu wbija bez sprzęgła i mówi że się coś popsuło bo biegi nie chcą wchodzić a jak już dojdzie do niego że przed zmianą trzeba wcinąć sprzęgło to już nie dociera że trzeba puścić gaz:D To tak jakbyś chciał teraz polatać Jambo Jetem :D.


taaa Wy tu gadu gadu a moja kieszeń zaswieciła pustkami bo jakiś pelons biegów nie umiał zmieniac... eh....

Jaksa dzięki jeszcze raz, jesteś naprawdę wielki, ale o tym w odpowiednim topicu w odpowiednim czasie ;)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Nefar » 4 sie 2007, 14:48

Mam 31k mil. Na dwojce po dodaniu gazu na zakrecie piszczy laczkami.

3, 4 idzie normalnie. Na 5 jadac 40km/h wcisne gaz i auto zaczyna przyspieszac.

Mysle ze moje jeszcze zyje. Generalnie sprzeglo jak bylo normalnie jezdzone to 100k mil powinno wytrzymac. Moim jezdzil jakis Jonatan Matunas, 30 letni, jeden wlasciciel, istnieje powazna szansa ze kupujac to auto z salonu bardzo dobrze wiedzial o co chodzi. Poki co jeszcze nie wysylam mu wąglika :–)
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Gość » 4 sie 2007, 16:29

[quote="Brt"]Nefar miło CIę czytać , gdzie żeś zniknął :) na tyle czasu,

już wszystko wiadomo, sprzęgło padło :D
Jaksa już przejął opiekę nad moją madzią , jest w dobrych rękach, może nawet dzisiaj będzie już zdrowa,

generalnie Nefar jeśli masz MT skrzynie to już zamawiaj sprzęgło bo w tych furach padają co 30-40k wszystkim bez wyjątku,

zaloguj się na mazdaforum i zobacz co tam się dzieje ze sprzęgłami do manuali, horror,

jakim cudem to auto wylądowało na pierwszym rankingu bezawaryjności w usa to ja nie wiem :)

pozdrawiam,[/quot

--------------------------------------------
a moze nie umiecie jezdzic,co ????
sprzeglo po 40 tys,to jakies zarty ?????
Gość
 

Postprzez Jaksa » 4 sie 2007, 17:38

Brt napisał(a):Jaksa dzięki jeszcze raz
<uklon>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Karwoś » 5 sie 2007, 16:43

paseo napisał(a):jakim cudem to auto wylądowało na pierwszym rankingu bezawaryjności w usa to ja nie wiem


Bo tam albo mają automaty (które też padają) albo zdżyli jeszcze 40 000mil zrobić , albo trafił im się miły wgzemplarz :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Brt » 5 sie 2007, 23:07

paseo napisał(a):a moze nie umiecie jezdzic,co ????


najłatwiej oceniac na odległośc,
postując informacje zaczerpnięte z innego forum, właśnie oczekuję takich przytyków, Pana fachowca...

paseo, jeśli mam byc złośliwy, to proponuję zmienic podpis pod awatarem, bo w M6 po faceliftingu w tych silnikach 220KM nie znajdziesz ;) , obniżono im moc,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez bziko98 » 6 wrz 2007, 22:11

Brt napisał(a):jeśli mam byc złośliwy, to proponuję zmienic podpis pod awatarem, bo w M6 po faceliftingu w tych silnikach 220KM nie znajdziesz oczko , obniżono im moc


moc silnika 3.0 w modelu 03-05 jest dokładnie taka sama co 06+, w broszurach było najpierw ze silnik osiąga moc 220KM ale po ponownym pomaże okazało sie ze jest zbytnio zawyżona i od tego momentu piszą już 215KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 17:25
Posty: 120
Skąd: Chicago
Auto: 2016 mazda6 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6