Oporne wchodzenie biegów (Xedos 6 CA KF)
koles mi powiedzial tak ze wymieni pierscienie i rozrzad przy tej samej robocie. Jelsi chcialbym robic na raty to byloby drozej. Co do tego szlifu to tak jak mowilem powiedzial ze lepiej znalezc nowy silnik niz bawic sie w taki remont. Zreszta z obliczen Jaksy wynika to samo.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Słuchaj,albo Ty cos pokręciłes albo dla tego fachowca rozrząd i pierscienie to jedna robota. Ja jednak myslę ze są to dwa oddzielne zagadnienia przeciez do wyjęcia tłoków musi zdemontowac głowicę ( są dwie ) ,kolektory ,zwalic miske olejową nawet niech uda mu się to zrobic to i tak padniesz na ładnych parę złociszy ..... Pierscienie oryginalne kosztują ok 1400 zł + uszczelki + rozrząd ( nawet w zamienniku ) Jak zamontuje pierscienie takie za 200-300 zl to mozesz pojechac tylko na giełdę bo to jezdzic nie będzie , temat pierscieni był już przerabiany i sporo kolegów się juz przejechało na zamiennikach. Zrobisz jak będziesz chciał Ja tylko staram się pomóc ludziom ktorzy nie mają pojecia o mechanice.koles mi powiedzial tak ze wymieni pierscienie i rozrzad przy tej samej robocie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
dobra dowiozlem auto do warsztatu. z tymi naprawami moze cos mi sie popieprzylo ale nie ma co o tym biadolic
. Zlecilem kolesiowi przeglad sprzegla – co trzeba w nim wymienic. Teraz pytanie czy mozna tam wszdzac zamienniki???.Koles powiedzial ze niby mozna tylko zeby dac dobrej firmy. Jesli tak to co polecac. Sam zreszta zara przegladne forum w poszukiwaniu odp[owiedzi. Druga rzecz do wymiany to pasek rozrzadu – to samo orginaly czy zamienniki? Ktos pisal ze podrobka smierdzi jak stare lekarstwa ale moze ktos sie jeszcze wypowie. No i dochodzimy do kwestii pierscieni. Tu sprawa jest prawie jasna ze maja to byc tylko i wylacznie ori bo inaczej bedzie boruta w silniku. Teraz Jaksa jesli moglbys mi powiedziec czy ta cena obejmuje (1400) obejmuje wszystkie elementy potrzebne do wymiany pierscieni czy musze cos jeszcze kupowac? Jesli ktos sypnie jakims linkie do tego towaru. Poprosilem mahera zeby sam tez sie dowiedzial ile by to kosztowalo u niego i ze potem porownamy ceny. Dobra to tyle narazie na temat mojego auta. Mam dzwonic we wtorek i dostane jakies informacje co trzeba kupic do sprzegla i moze cos jeszcze. Dzieki za zainteresowanie moja sprawa i cenne informacje.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Słuchaj do takiej naprawy musisz kupic; Pierscienie ( 1200-1400 zł kpl oryginalne ) uszczelki głowic 2x280 zł uszczelki pokryw zaworów 2x120,uszczelki kolektora ssącego 2x70 ,panewki korbowodowe ( o ile stare są złe) 450 zł kpl. silicon do miski olejowej ( oczywiscie gosc ktory będzie składał musi znac wsztstkie momenty dokręcania śrub głowicy i panewek....to tyle co do pierscieni a rozrzad ; pasek rozrzadu (zamiennik japonski) 190 zł rolka I , 180 zl rolka II, 200 zł rolka III 140 zł napinacz hydrauliczny (tylko oryginalny ) 630zł + ew paski wielorowkowe np. Gutes po 35 zl szt są 2. Możesz jeszcze pomyslec o uszczelniaczach na rozrzad ...3 szt 2x41 oraz dolny na wał korbowy 48 zł Masz tutaj telefon do IM ( skład czesci oryginalnych do mazdy ) 022 633-91-89 tam wszystkiego się dowiesz.Teraz Jaksa jesli moglbys mi powiedziec czy ta cena obejmuje (1400) obejmuje wszystkie elementy potrzebne do wymiany pierscieni czy musze cos jeszcze kupowac?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
heheh Jaksa do tego posta powinienes jeszcze tylko doczepic adnotacje jak na fajkach
– Czytanie moze powodowac choroby serca
Tak na serio to dzieki znajde jeszcze jakies sprzeglo i zobacze co z tym zrobic . Narazie boje sie zsumowac te cyferki
Tak na serio to dzieki znajde jeszcze jakies sprzeglo i zobacze co z tym zrobic . Narazie boje sie zsumowac te cyferki
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Ale taka jest prawda , dlatego Ja mam 2.0 16V a nie V6 bo wiem że to zawsze musi kosztowaćheheh Jaksa do tego posta powinienes jeszcze tylko doczepic adnotacje jak na fajkach – Czytanie moze powodowac choroby serca
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
tak sie zastanawiam nad tymi pierscionkami i na ile przypadkow taka wymiana musi sie laczyc z totalnym remontem silnika (znaczy szlify, jakies nowe tloki, ogolnie wszystko to co opisal Jaksa i wyliczyl koszta na jakies 8000)?? Czy np jezeli pierscienie sa do wymiany to na 99% bedzie potrzebny remont?? MOze jest odwrotnie ze tylko pierscienie sa zdupczone a silnik jest ok. Czy to niemozliwe??/ Napiszcie cos bo przez to auto to zle sypiam ostatnio 
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Pół remont ,ale to się wiąze z kosztami materiałów ktore są potrzebne do takiego zabiegu ( pierscienie,uszczelki głowic,uszczelniacze zaworowe ,panewki korbowodowe,silikon do miski) nie licząc robocizny i rozrządu.Czy np jezeli pierscienie sa do wymiany to na 99% bedzie potrzebny remont??
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
,Pół remont ,ale to się wiąze z kosztami materiałów ktore są potrzebne do takiego zabiegu ( pierscienie,uszczelki głowic,uszczelniacze zaworowe ,panewki korbowodowe,silikon do miski) nie licząc robocizny i rozrządu.
ale to jest sama wymiana pierscieni (jesli dobrze rozumie), ktora powinna mnie kosztowac +/– 3k(oczywiscie nie liczac rozrzadu), ale napisales kiedy ze taki totalny remont kosztje jakies 5-7k. I chodzi mi wlasnie o to czy przy wymianie piercieni robi sie zawsze taki remont kompleksowy?? CZy mozna go nie robic ale wtedy wymiana pierscieni jest bez sensu?
P.S. Sorry ze tak walkuje ten temat ale probuje sie dowiedziec jak najwiecej. Wiem ze powinienem raczej zaczac od wymiany kol, a nie od pierscieni ale coz najlepiej na glebokiej wodzie sie plywac nauczyc
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Słuchaj,Jak decydujesz się juz na taaaką operację to zrobic trzeba dół i gorę w przeciwnym razie nie ma to sensu. Praktycznie jak zamontujesz nowe oryginalne pierscienie i zrobisz obie głowice to będziesz jeszcze latał ok 150-200 tys. km. Cylindry zostają w nominale.chodzi mi wlasnie o to czy przy wymianie piercieni robi sie zawsze taki remont kompleksowy??
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W takim razie chyba bede sie musial p[ozegnac z tym autkiem bo pierscienie jeszcze bym zmienil ale na zabawe w szlif silnika za 6k to mnie juz nie stac, zwlaszcza ze trzeba jeszcze wymienic sprzeglo i rozrzad.
Czyba ze jazda bez wymiany pierscieni jest ok. Czy sa jakies inne negatywne skutki oprocz duzego zurzycia oleju. Czy moze mi sie np silnik rozsypac na kawalki. Bo jakby to przliczyc to za 3k to mam w ciul oleju zwlaszcza ze wlalem minerala.
Czyba ze jazda bez wymiany pierscieni jest ok. Czy sa jakies inne negatywne skutki oprocz duzego zurzycia oleju. Czy moze mi sie np silnik rozsypac na kawalki. Bo jakby to przliczyc to za 3k to mam w ciul oleju zwlaszcza ze wlalem minerala.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Hmmm.......jakos nigdy nie miałem doczynienia z klientami ktorzy takie mają podejscie do własnego auta. ..... pogadaj z Patrykiem ( XXX ) On Ci napewno odpowie, sam doswiadczył to na własnym samochodzie.Czy sa jakies inne negatywne skutki oprocz duzego zurzycia oleju
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wiesz Jaksa wiadomo ze chcialbym je zrobic ale mnie na to nie stac. Juz i tak musialbym sie niezle wyzylowac na pierscienie, sprzeglo i rozrzad. Bo taka naprawa to juz jakies 5,5k , a jezeli mowisz ze wymiana pierscieni nie ma sensu bez dobrego remontu silnika (czyli do keoty trzeba doliczyc conajmniej kolejne 3-4k) to przestaje sie to wrzystko kalkulowac. Dlatego zastanawiam sie nad tym czy moze moge jezdzic lejac poprostu olej (tak jak Xsix
), bo jezeli ma sie to skonczyc totalna boruta w silniku to pieprze i puszczam go. Moze ktos sie skusi
. Musze trafic tylko na takiego
jak ja 


- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Słuchaj , dobrym krokiem będzie chyba sprzedaz tego auta bo jak widzę to sporo kaski trzeba w to zainwestowac.....Musze trafic tylko na takiego
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Z tego co widzę moja bierze około 1 l na 10 tys km. A mając na uwadze to że poci mi się pod obydwoma deklami uważam że po wymianie uszczelek zużycie znacznie się zmniejszy. 

Ostatnio edytowano 18 wrz 2004, 23:45 przez XsiX, łącznie edytowano 1 raz
no zaczynam powoli dojzewac do tej decyzji. Sprzeglo zrobie tak czy siak, pase rozrzadu moze tez wymienie no i poczekam co mi powie ten koles z warsztatu. Jak bedzie zle to bede puszczal. Pojade na gielde i moze pojdzie za 26-27 te roczniki chodza przewaznie drozej. Ale boje sie ze ciezko bedzie, a pozatym to [tiiit] fura i sprzedaz to bedzie ostatecznosc



- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Tomasz, to jest norma fabryczna więc jest okZ tego co widzę moja bierze około 1 l na 10 tys
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6