OLI W.D.R. napisał(a):stroker kit+turbo+inne dziwne rzeczy+NOS
OLI W.D.R. napisał(a):Pytanko tylko CO mam tam wsadzić?? Wejdzie FS-ZE pytajnik
A może 2.0i V6 J-Spec 170 KM 24V DOHC KF-ZE pytajnik
O matko boska... A skąd chcesz wziąśc Stoker Kit do FS-ZE albo KF-ZE
To silniki niszowe w tym kraju... pierwszego w klubie nie ma nikt a drugiego jedna osoba... Chyba że masz dobrego wuja w japonii który jest Bossem w jakimś molochu tuningowym i zrobi taki zestaw specjalnie dla Ciebie.
Druga sprawa .. czy jestes świadom ile komplikacji napotkasz zakładając stoker, do tego turbo a potem jeszcze N2O i ...."inne dziwne rzeczy" ...do tego w budzie która nigdy nie widziała silników z K-series ani z FS??
Nastepna sprawa ... do czego ma być to auto
Tylko do Dragu
Ile chcesz mieć tam kobyłek
A jesli Drag to buda 323F BG chyba nie jest strzałem w 10.
Nastepna sprawa... Po co chcesz kupowac odmiany tych silników po fabrycznym tuningu w strone N/A głównie przez podniesienie stopnia sprezania skoro chcesz je zaturbiać i do tego rozweselać Podtlenkiem Azotu, co wymusi na tobie obniżenie tego stopnia sprezania?? Chyba że po kazdym podniesieniu nogi z gazu chcesz wymieniać uszczelki pod głowicami.
Po co ściągać egzotyka typu KF-ZE o fabrycznie podniesionym stopniu sprezenia żeby potem wzwiekszać mu pojemnośc i stopień sprezenia obnizać, skoro mozna bez problemu kupić KL z pojemnoscią o pół litra wiekszą i stopniem spreżenie duzo bardziej odpowiednim pod dmuchanie... aczkolwiek delikatne dmuchanie.
Czym chcesz przenosić ten moment i moc na asfalt
Mam nadzieje ze wiesz że załozenie wału o wiekszym wykorbieniu któy jest podstawą kazdego Stokera drastycznie wzwiekszasz predkośc tłoka wzgledem ścianek cylindra, bo właśnie z dłuższego skoku tłoka bierze sie większa pojemność.
Ja wiem ze marzenia to piękna sprawa... ale zejdz na ziemie i wyłącz need4speed'a... proszę Cie.
Z budżetem który chcesz w to włożyć to kup lepiej sobie 3 lub 6 MPS .... pewnie wyjdzie nawet taniej.





. Gleba musi byc konkretna najlepiej niech szura po ziemi ale jest moc ktorej i tak sie nie wykozysta bo nawet przyspieszyc tym nie mozna bo pan Boris cierpiąc srodze wlecze jajka po podlodze. Gleba i polerowanie dupereli to jego motto. Wszystko sie da zrobic moze sobie nawet wsadzic silnik od Corvette do 323F BG a tobie nic do tego bo ciebie nie pytal o zdanie a jak masz sie nasmiewac to wogole nie pisz. Nie ma rzeczy niemozliwych wtedy taki jak ty zglebiony na maxa z wypolerowanym drązkiem skrzyni biegów pod mieszkiem i ze swiecącym kluczykiem w stacyjce. Staje na swiatlach obok takiej mazdy pewny siebie bo zawory wypolerowane dolot wygladzony uszczelniacze nowe to olejem nie rzygnie pewny siebie i wpatrzony w sygnalizator w myslach blagajacy o szybszą zmane swiatel naciska pedał gazu swoim swiecącym lakierkiem na niskiej podeszwie rusza ze zrywem z rury ogien jak na filmie powrot do przeszlosci wiocha totalna, wstazowka szybko dociera do 7 krpm u przeciwnika tez juz ponad 7 krpm tyle ze juz na 2 biegu nagre slychac jebb miski juz nie ma bo studzienka wystawala 3 mm ponad plaszczyzne asfaltu. Sory ze wogole nie na temat ale nie miglem sie powstrzymac zeby tego nie napisac. Wk..a mnie takie cos ze jak ktos pyta o porade bo jest zielony nagle loguje sie taki fanatyk swiecidelek i mysli ze jest kozak. Takze panie Boris na przyszlosc zastanow sie co piszesz i jakim tonem. Bo rzygac sie chce jak czyta sie co prawisz nie majac o niczym pojecia. Lepiej zajmij sie obnizaniem auta albo wyjmij zawory i znowu przeczysc bo wydechowe juz pewnie maja troche nagaru i sie nie swieca