Powiem Ci dokładnie, bo na dniach wymieniałem
Musisz wyjąć zderzak (przynajmniej ja tak robiłem, może można się dostać pod spód z kanału; nie wiem, bo nie mam) – 4 główne śruby (chyba na klucz 16) + mocowanie do błotników (takie plastikowe kołeczki wciskane) + multom śrub na klucz 10 pod spodem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mususz jeszcze odrecić i wypiąć przednie reflektory (3 śruby na 10). Jak masz halogeny z oryginału, to mocowania będą pasować bez problemu – górę (te dziury bliżej siebie) wkręć jakimiś śrubami (najlepiej 6), a dół tymi, którymi były przymocowane zaślepki. Co do kostek, to jest ciekawie. Ja miałem halogeny z V6 (poss
Faraon ;] ) a mocowałem je do mojego sprzętu (1.5) i miały inne kostki połączeniowe. Uciąłem i tu i tu i założyłem polskie, zwykłe końcówki hermetyczne (koszt 7 PLN za stronę). Jeśli chodzi o podłączenie, to musisz wyjąć cały ten klawisz (a właściwie tylko zaślepkę) przy kierownicy, wypiąć z tego wtyczkę i wpiąć do przełącznika. Najlepiej odkręcić maskownicę zegarów do tego – 2 śruby na górze + 2 schowane przy kierownicy – opuść ją na dół, z zobaczysz. Ale żeby to zdjąć, musisz rozkręcić tą taką gardziel kierownicy – 3 śruby pod spodem + zastrzaski, więc będzie szła ciężko – nie przejmuj się (rozdziela się na górną i dolną część, górną musisz zdemontować).
Uff... Chyba na tyle
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mi to zajęło, bagatela, 6 godzin
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
. Ale łącznie z czekaniem aż wyschnie farba na mocowanich halogenów.
PS – skąd je masz:> I nie masz czasami drugiego takiego przycisku? Bo szukam (na razie włożyłen ten z ogrzewania szyby)