Pisk i dym

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kajot » 9 lip 2007, 22:29

Witam
Mam taki problem. Wsiadlem jakies 20 minut temu do auta odpalam a tu nagle zaczela swiecic kontrolka ladowania wraz z kontrolka swiatel (brak stopu) i kontrolka abs. Zaczal piszczec pasek od altelnatora ( piszczy mi zawsze zaraz po odpaleniu a niedawno wymianialem). Ale wracajac do sedna. Chcialem go lekkop rzpegazowac i tak tez uczynilem i nagle z prawej strony( kolo alteroantora doklandie nie wiem skad bo siedizlem w aucie ) zaczelo sie dymic. Zgasilem auto zapalaiem i wszystko bylo ok??
Czy wiecei co to jest? Dzisiaj rano tez zapalila mi sie kontrolka ladowania i swatla stopu :(

Prosze o sugesie
Z gory dzekuje
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 sie 2004, 18:38
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 GLX 92`

Postprzez GofNet » 9 lip 2007, 23:25

     Albo masz zbyt luźno naciągnięty pasek, albo jest on zbyt kiepski. Jeśli naciąg nie pomoże, wymień go na lepszy (Mitsuboshi, Gates, ContiTech). Sprawdź również stan akumulatora a w szczególności poziom elektrolitu. Jeśli jest jego mało, napraw to...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez kajot_84 » 10 lip 2007, 06:32

dzeki za odpowiedz
Dzisiaj sprawdze akumulator. Pasek wymienilaem na jakis firmy TRW gostek w sklepie mowil ze wg niego sa lepsze ot Gates`a i ze maja mniej zerwanych tych paskow i w ogole ... wiec mu uwierzylem :) a jaka jestprawda nie wie :/
a czemu piszczy tlyko po odpaleniu przez jakies 1 min i ustajhe ( najczesciej po przegazowaniu – lekkim) ?? a nie piszczy ciagle?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez polnik@studio » 10 lip 2007, 08:43

a ty kolego to masz dwa konta :|
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez GofNet » 10 lip 2007, 15:45

kajot_84 napisał(a):a czemu piszczy tlyko po odpaleniu przez jakies 1 min i ustajhe ( najczesciej po przegazowaniu – lekkim) a nie piszczy ciagle?
Sprawdź akumulator...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Mauvais » 10 lip 2007, 16:56

a ten dymek to przypalony pasek;) ja tak mialem jak ostatnio spuszajac mazut z parownika poszlo go troszke pod pasek... chwile popiszczal a pozniej ak pieknie zadymil;) tak jak napisales dosc dlugo CI piszczal czyli sie slizgal a jak sie zlizga to sie nagrzewa dosc mozcno... a pozniej juz tylko dymi:) naciagnij pasek... jesli bedzie nadal piszczec to moze juz tuleje lub lozyska na alternatorze sa zniszczone i sie poddaja za bardzo... a jak sa dobre to moze jakis odtluszczacz do paska lub jego wymiana.
Nie ważne co myślisz... ważne co mówisz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2007, 19:07
Posty: 131
Skąd: Kraków - Ostrowiec
Auto: 323 (BG)'92 1.6 16v

Postprzez 22vader » 10 lip 2007, 19:23

kajot_84 napisał(a):a czemu piszczy tlyko po odpaleniu przez jakies 1 min i ustajhe ( najczesciej po przegazowaniu – lekkim) pytajnik a nie piszczy ciagle?


nie piszczy ciągle bo m momencie piszczenia pasek ociera się o napinacze które się od tego rozgrzewają i w wyniku tego rozszerzają przez co pasek się naciąga i przez to przestaje piszczeć :)
jutro wrzucę zdjęcia madzi po przeróbkach ;)
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2007, 20:22
Posty: 34
Skąd: Kraków
Auto: mazda 323f ba 1997r. 1,5 16V

Postprzez kajot_84 » 11 lip 2007, 05:55

Witam. Dzieki za sugestie. Jak na weekend nie ebdize padalo kolo z wozu i nacigne pasek :)
Zauwazylem tez, ze pod korkiem od chlodnicy w mojej madzi jest taki plastik na ktorym siedzi ten korek przykrecony dwoma srubami. Mam wrazenie ze kapie spod niego plyn :/ ze jest pekniety – dopiero wczoraj to zauwazylem
Moze ten plyn kapie napasek i przez to sie slizga ??
No chyba mam dwa konta i to przez przypadek wiec jedno bede musial usunac :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323