1.przerobione zderzaki przód i tył
2.brak listew bocznych,progi
3.malowanie na niebieski kolor z palety suzuki
4.swap silnika z 1,8sohc na 1,8dohc 1 krok
5.swap silnika z 1,8 dohc na 1,8 turbo od gtxa 2 krok
-turbina od nisssana 200sx
-kolektor wydechowy typu baran, owiniety bandazami ognioodpornymi
-blow off properfect typ2
-ebc n75 028 906 283 A APG
-regulator paliwa auto gauge
-zegary auto gauge sm peak :cis.dol.; cis.oleju; afr (nie dziala); egr; temp.wody; temp.oleju
-kolektor dolotowy od gtx
-komputer od gtx
-wiązka od gtx
-intercooler properfect
-chlodnica wody pod wymiary by konarscy
-pompa paliwa walbro 255 gs340
-wtryskiwacze rc550
-aparat zaplonowy i przepustnica gtx
-przeplywomierz gtx, obecnie juz bez przeplywomeirza
-olej castroj edge 10w-60
-sprzeglo radzikowski o wiekszej srednicy tarczy organicznej i wzmocnionym o 40% docisku
-skrzynia juz dróga od gt
-strojenie za pomoca ecumastera DET3 i sondy szerokopasmowej lc-1:
jedna mapa pwm dla wtryskiwaczy;druga mapa pwm dla ebc;trzecia mapa dla opoznienia zaplonu przy booscie;obecnie stand alone paliwa
6.przelotowy tłumik z nierdzewki 2,25", downpipe 3"
8.zawieszenie h@r
9.felgi 7" 17" et42 4x100 białe Radius
10.opony toyo r888 205x40x17
11.rozpórka przód i tył
12.radio sony
13.amortyzatory koni specjal
14.hamulce mikoda gt
15.śruby do regulacji pochylenia kół H&R na razie tylko przod
plany na przyszłość
1.felgi będą raczej oz allegeriita hlt 17 cali race white waga niecale 6,1 kg
2.wzmocnienie podwozia rurami
3.szpera
4.przesiadka na opla speedstera turbo (900kg i 200 koni w standardzie)!!!!!
Cóż mogę powiedziec projekt kosztowal wiele czasu i pieniedzy.nerwow tez.zupelnie nie oplacalna rzecz i na dodatek awaryjna.calkowity koszt uturbienia wyszedl ponad 12 tys zl.wiec dobra rada.lepiej zawsze juz szukac nowego auta uturbionego.mniej problemow moc ta sama i koszta duzo nizsze.Projekt jeszcze nie jest gotowy i czeka go jeszcze dluga batalia.
film z przyspieszenia na 0,5 bara (w seri 0,6) i nie wystrojonym jeszcze kompie
Zdjęcia z Tarnowa Globiego (piękne) :
schemat podlaczenia u mnie det3 z emulacja przeplywomierza i ebc na drugim wyjsciu pwm
mase i 12v mam pociagniete bezposrednio z aku przez przekaznik glowny,ale mozna tak jak na rysunku.
