KL+eaton początek

Postprzez xXx » 3 cze 2007, 12:37

Montaż kompresora w K-seris = Zalewanie potem podczas stania w korkach w gorące i upalne dni <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez henry » 3 cze 2007, 16:26

Porek napisał(a):henry
mx6sc napisał(a):najwygodniej jest wsadzic eaton m62 z mercedesa 230 kompresor


nie pytalem sie co jest najwygodniej ale co to za model na fotkach bo cos mi sie wydaje ze to nie jest m62
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez henry » 4 cze 2007, 17:49

i prosze o pomoc w sprawie skad kompresor np m62 wie ze jest zamknieta przepustnica i jak sie to robi
z gory dziekuje i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez mx6sc » 4 cze 2007, 22:22

henry to jest m62 (tylko stary) polecamforum sreetracing tam jest kilka słów na ten temat
-ja szukałem u 'importerów" aut z uk i znalazłem taki jak chciałem
a do czego ma on być (jakie masz autko)
a co do postu xXx to nic brak klimy kolorek budy to czarny :D
ale niedługo ruszają z autostradami na ME 2012 to nie będzi tak zle <lol>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 6 lip 2007, 15:43

jak tam postepy w pracy?
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez Fiveopac » 6 lip 2007, 16:03

henry dobrze gada, mx6sc zapodawaj nowości :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mx6sc » 6 lip 2007, 23:24

postępy marnie brak czasu :( i dopiero od 15.07 zacznę składać )
ale spokojnie jeszcze trochę cierpliwości ;)
a zapomniałem dodać że plany trochę zmieniłem
na początek wkładam seryjne kolektorki i zobaczymy ile daje samo doładowanie (ciekawość)
a dopiero w połowie sierpnia reszta :D
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 7 lip 2007, 20:55

jakie zawory bezdziesz stosowal upustowe?
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez mx6sc » 8 lip 2007, 09:06

wbew temu co juz tu bylo wspomniane będzie zwykły bov i nie wydaje mi sie żeby był nie do zniesienia
na postoju a jesli chodzi o sam bov to jest to krajowa produkcja <lol> podobno wyśmienity :D ale na
ten temat ja nie mam jeszcze opinni (nie długo)Pozdrawiwm.Marcin
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 9 lip 2007, 10:58

ale zes skromny
daj wiecej danych co i jak na temat tego zaworu
pomoz koledze :) montuje tez m62 tylko ze ten z podwojnych wlotem(kurna wielki jak stodola)
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez mx6sc » 9 lip 2007, 17:29

to nie to ze nie chce pomoc poprostu jeszcze nie wiem jeszcze czy jest dobry czy do pupy
– czy jest jeszcze jeden taki projekt??????
– to jak z ta skromnoscią??? <diabełek>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 10 lip 2007, 08:46

niemasz konkurencji bo to inne autko
skromny opelek kadett 2,5 v6
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez Boris86 » 16 sie 2007, 00:19

Opelek Kadett której gen ?? ...Moze "C" przypadkiem :D ... Moze do tego w Coupe'cie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ELIANO55 » 22 sie 2007, 12:30

Temat umarł... a szkoda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2007, 17:29
Posty: 34
Skąd: KIELCE
Auto: 323f BA 2,0 v6 1994

Postprzez mx6sc » 22 sie 2007, 23:21

NIE UMARŁ nie mam ani kiedy pisać ani kiedy robić
autko miało być już gotowe ale szereg niepowodzeń zpowodował że jeszcze nie lata
zostało pare drobiazgów i pomalować niestety to właśnie te drobiazgi tak namieszały
obiecuję że jak tylko znajde czas to porobie fotki i wstawie
niestety nie jestem zawodowcem i nie mam warsztatu tylko kompletuje i zkładam po godzinach a
jak by mało było mx-6 to jeszcze nabyłem kolejną mazde jest to 323 BF GTX w stanie "do odbudowy"
taka okazja była :D
jaszcze raz przepraszam za brak aktywności i pozdrawiam
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Xionc » 23 sie 2007, 08:24

mx6sc napisał(a):aszcze raz przepraszam za brak aktywności

wybaczamy, ale żeby to było ostatni raz, bo śledzimy tą instalacje jak brazylijski serial :D
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez mx6sc » 23 sie 2007, 22:17

Xionc :D
jutro mają dostarczyć pare glupot a to znaczy ze w sobotni ranek dzialam z dolotem no i postaram sie z fotkami nadgonic
prawdopodobnie cos nowego pojawi sie w niedziele bo mam jeszcze do wymiany w gtx'e linki recznego przeguby lozyska i olej wiec mam zajecie na cale dwa dni :D
a przy okazji POSZUKUJE WACHOWCA OD LPG +TURBO ( lpg tradycyjne firmy zavoli)
pozdrawiam
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 5 paź 2007, 22:18

no igdzie te foty
ostatni raz ci wybaczyli ale teraz podpadles <diabełek>
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Postprzez mx6sc » 7 paź 2007, 19:29

moze jeszcze tydzień i nadejdzie ten upragniony czas wycieczki na hamownie
a w tedy i relacja ze zmian poczynionych bedzie poparta małym wykresem
prosze o cierpliwość
powiem tylko że dzwięk jaki z siebie wydaje jest zaje...... i według mnie
akustycznie bije STI na głowe
a teraz pare gołych danych zaczynając od końca
wydech 61mm zakończony przelotowym ala mugenem
dolot ma 3 srednice i tak komora gdzie zamontowane są dodatkowe wtryski ma pojemność
ok 2,5 litra i jest stalowa pokryta włuknem dla izolacji
między w.w. "puszką" a I.C. to rura o przektoju 60mm
i.c. wejście wyjście i połączenie go kompresorem mają średnice ok 50mm
ic i kompresor pochodzi z c-klasy 230
no i dolot do kompresora 60mm
w silniku nie robiłem żadnych zmian jedynie wywalony jest system viris i zawór egr (NARAZIE :D )
pozostało zamontować (wymienić) koło pasowe od kompresora aby dało wymagane 0,5 bara
no i pomiar
na usprawiedliwienie napisze tylko tyle że poprostu nie mam czasu na dłubanie a i nie jest to projekt
realizowany przez mechanika czy coś w tym guście poprostu ma być jedyna i tyle <diabełek>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez henry » 30 paź 2007, 17:18

podnosze bo zno wucieklo pare tygodni
zapodaj choc czesc fotek zeby ostudzic oczekiwanie :D
Początkujący
 
Od: 2 cze 2007, 23:48
Posty: 12

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje