Jak wpiąć się miernikiem w sondę lambda?
1, 2
chciałbym przy okazji zapytac Wykreciłem sonde lambda i świece w mojej mazdzie 1,9 16v i okazało sie ze jedno i drugie jest mocno ubrudzone sadza .Czy moze to być walnienta sonda? Dzioeki za wszelkie formy pomocy i podpowiedzi ponieważ na forum nic podobnego nie znalazłem. Dziekuje za pomoc.
-
Gość
tadziol napisał(a):Sorry... fabryka wyprodukowała silnik przystosowany do etyliny,tak samo jak jego osprzęt...
A gazownicy naprawili ten błąd

Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Zczytywałem błedy dioda ale ich nie ma. a auto nie jest zagazowane. Robiłem pomiary i wszystko w normie. Z kad ta sadza.Dodam że mieszkam w Szwecji i wydaje mi sie że Szwedzi nie chrzcza benzyny .
-
Gość
tadziol napisał(a):rozwijam temat:funkcja"O2sensor monitor" działa bardzo prosto:wpinamy się próbnikiem LED pomiędzy piny +B i MEN,zapalamy silnik i po rozgrzaniu go obserwujemy LED,powinna cyklicznie zapalac sie i gasnąć,co oznacza odczyt sygnału sondy przez ECU,ubogi-bogaty
przyjmuje się,że sprawny układ powoduje co najmniej 8 błysków w czasie 10 sek.
Tadziol a komp nie powinien wywalac normalnie w trybie diagnostycznym błędu sondy??
Mam taki układ że w trybie diagnostycznym nie pokazuje błędów natomiast używając O2 sensor monitor jest tylko 4-5 mrugnięc na 10s a tak dokładniej 8 mrugnięć trwa jakieś 17-18 sekund na wolnych obrotach. Czy to znaczy że sonda kaput??
Jeszcze jedno jeżeli możesz powiedzieć czy walnięta sonda może mieć wpływ na falowanie obrotów??
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Pozwolę sobie odkopać wątek bo niestety nikt nie odpowiedział na pytanie zadane w temacie. Może ktoś więc łopatologicznie napisać jak podpiąć miernik do sondy lambda? Czy sonda musi być podłączona do kostki? Jeżeli tak to jak wtedy sprawdzić napięcie?
- Od: 24 cze 2006, 10:58
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 3 (BL) 1.6 2009r.
Bzdura
Działanie sondy jest podbne do termopary gdzie w wyniku połączenia różnych metali indukuje się SEM czyli napięcie. W termoparze napięcie w funkcji temperatury, w sondzie w zależności od składu mieszanki. Proszę się temu przyjrzeć . Jak jest podłączony miernik (zwykły zresztą)[/url]http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/14/46/f4/0900823d801446f4/repairInfoPages.htm[url]
kolego radost jak jest podłączony miernik. Proszę nie wprowadać ludzi w błąd, bo cięzko coś na tym forum uzyskać. [/url]
Działanie sondy jest podbne do termopary gdzie w wyniku połączenia różnych metali indukuje się SEM czyli napięcie. W termoparze napięcie w funkcji temperatury, w sondzie w zależności od składu mieszanki. Proszę się temu przyjrzeć . Jak jest podłączony miernik (zwykły zresztą)[/url]http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/14/46/f4/0900823d801446f4/repairInfoPages.htm[url]
kolego radost jak jest podłączony miernik. Proszę nie wprowadać ludzi w błąd, bo cięzko coś na tym forum uzyskać. [/url]
-
Gość
Cześć rozewo, nie mogę odnależć strony z linka, który podałeś. Jeśli możesz, to napisz jak jest prawidłowo podłączony miernik do sondy. Moja ma 4 przewody – czarny, biały i 2 szare. Napewno paru Kolegów skorzysta z tej rady.
- Od: 2 maja 2005, 15:49
- Posty: 15
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6