

www.mazdaspeed.pl
sołtys napisał(a):kup sobie jakiegoś eco-teca zobaczysz że potrafi zjeść 2-3l oleju na 15 kkm
Dobry Z5 nie weźmie ci ani grama oleju,ja do swojego po remoncie i przejechanych 4 tys km nie dolałem nic. Jak pierścienie padają to i 1,8 zaczyna łykać, jest na forum post kolesia co dolewał 5L oleju na 10 kkm. Inny kupował 323F BA 1,8 po atrakcyjnej cenie i tez miała problemy olejowe jak Z5. Mało się mówi o bezawaryjności 1,8 poniewaz niewiele jest Mazd 323F BA z tym motorem.Briareos napisał(a):orlando napisał:
czy napewno silniki 1.8 w BA nie biorą tak oleju jak Z5?
Nie biorą.
Masz silnik świeżo po remoncie i docierasz go na gaziesps-snipers napisał(a):Na gazie chodzi jakby na 2 gary,czyli niechodzi
sps-snipers napisał(a):hola de nuevo-->witam ponownie.Dzis odebralem fure z remontu.Chodzi jak rakieta.Obroty niestety dalej faluja ale sadze ze to bedzie przepustnica .Na gazie chodzi jakby na 2 gary,czyli niechodzi.Juz sie umowilem na podpiecie pod kompa.Jak nic niezrobia,to niech oddaja kase za instalacje hehe.Bo jak nie to ich udupie.Na benzynie ...hm co tu pisac.Rakietka.Zasuwa jak wsciekla,ale silnik musze z leksza dotrzec.Koszt remontu silnika wyniosl mnie 1800.Wiec opisze przyblizone koszta;
-remont glowicywykonywal kto inny i z wymiana 8 zaworow,popychaczy,szlifu glowicy i gniazd zaworowych plus wymiany uszczelniaczy 850zl czesci lacznie z robocizna
-natomiast mechanik skasowal 950zl za swoja robocizne robil;
-demontaz glowicy
-wymiane pierscieni
-wymiane uszczelek
-wymiana przegubuoczywiscie wszystko zakupil
-olej
wszystko oczywiscie zakupil,czyli za sama robocizne skasowal 350zl.Uwazam ze nie duzo
sps-snipers napisał(a):plynu chlodzacego nietrzeba wymieniac .niewiem skad wiesz o takich bzdurach
Sokool napisał(a):sps-snipers napisał(a):Ale jak sie jezdzi na gazie to co jakis czas nalezy dolewac,bo praktycznie w kazdym aucie ubywa.
To znaczy że masz nieszczelność na złączkach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości