rozładowujący sie akumulator na postoju
Strona 1 z 1
Witam. Od dłuższego czasu mam problem z rozładowywaniem się akumulatora podczas gdy auto jest nieuzywane. Akumulator wymieniałem jakis rok temu i napewno to nie była przyczyna usterki. Sytuacja wygląda tak że jeśli auto używam codziennie to auto odpala i nie mam zadnego z nim problemu. Jeśli jednak auto postoi 2-3 dni np na weekend to akumulator ledwo co kręci lub wcale nie kreci. Gdzies chyba mam jakis lewy pobor prądu tylko gdzie? jak to sprawdzić? Może ktoś z forumowiczów miał podobny problem? Szybciej miałem mx3 nie było z nią zadnych problemów, z 626 w sumie też nie ma tylko ten akumulator:(
- Od: 27 gru 2004, 22:11
- Posty: 34
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GY 2.0
benzyna + LPG 2005 147KM
iro
Ja kiedys miałem podobnie i działo mi sie tak przez radio!radio miało jakies zwarcie i np 2dniach juz nie odpaliłem sam...A jakiej firmy masz ten Akuu???Moze ma jakąs wade?!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Masz alarm nieseryjny? Jeśli tak, to może to jest jego sprawka. Np. zawilgotniał i efekt jak wyżej. Dokładniej sterowanie czujnikami ruchu bardzo nie lubi wody. Wtedy pobiera nawet prawie 1A!
Ja też tak miałem i problem rozwiązałem tak, iż wziąłem multimetr elektroniczny z amperomierzem ma się rozumieć
i zacząłem od puszki głównej. Tam wykazało 0,86A! Później "wszedłem" do puszki wewnątrz kabiny pojazdu i tam bezpiecznik po bezpieczniku badałem pobór prądu. Tak doszedłem do alarmu a dokładniej do czujników ruchu, których sterowanie zawilgotniało i umarło
. Po usunięciu usterki pobór prądu spadł do 0,025A
.
Powodzenia
..::GofNet::..
Ja też tak miałem i problem rozwiązałem tak, iż wziąłem multimetr elektroniczny z amperomierzem ma się rozumieć
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
radio jest załączane w momencie przekręcenia kluczyka więc chyba nie powinno być przyczyną, no zawsze moge je wymontowac:) Aku jest centry 72ah. Co do alarmu to autko sprowadzilem z niemiec i nie miało zadnego alarmu bynajmniej nic na ten temat mi nie wiadomo. Tak na marginesie to chyba z tym amperomierzem to najlepszy pomysł, dużo zabawy ale wydaje się skuteczny chyba w tygodniu zabiorę się za to.
- Od: 27 gru 2004, 22:11
- Posty: 34
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GY 2.0
benzyna + LPG 2005 147KM
iro napisał(a):radio jest załączane w momencie przekręcenia kluczyka więc chyba nie powinno być przyczyną,
jest cos takiego jak podczymanie pradu !ja pisze o tym bo tak miałem przez radio!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
wiem podtrzymanie pamięci itd. ale dziwne jesli to by rozładowywało aku bo przeciez prawie kazde radio ma takie samo rozwiązanie, wtedy wszystkim rozładowywałoby aku – tak mi sie bynajmniej wydaje, ale jutro zaczne od wymontowania radia.
- Od: 27 gru 2004, 22:11
- Posty: 34
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GY 2.0
benzyna + LPG 2005 147KM
Sęk w tym, iż u Redoo to było usterką...iro napisał(a):wtedy wszystkim rozładowywałoby aku
Nie jest tak źle. Ja w deszczowy, zimowy, chłodny i ponury dzień bawiłem się z tym przez 0,5h (znalezienie obwodu). Latem i przy słonecznym świetle pójdzie Ci znacznie szybciej.iro napisał(a):z tym amperomierzem to najlepszy pomysł, dużo zabawy
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jeśli chodzi o radio to niektóre modele aut majazamienione miejscami przewodu + i podtrzymanie pamięci.
Wyjmij radio, przetestuj jak będzie bez i byc może to da odpowiedź.
U mnie było podobnie (radio niefabryczne). Zamieniłem przewodu i już z rok jest ok.
Pozdrawiam
Wyjmij radio, przetestuj jak będzie bez i byc może to da odpowiedź.
U mnie było podobnie (radio niefabryczne). Zamieniłem przewodu i już z rok jest ok.
Pozdrawiam
- Od: 17 paź 2005, 21:25
- Posty: 9
- Skąd: W-wa
- Auto: 626GW 2.0 98
U mnie było podobnie. Aku centry nowiutki po kilku dniach rozładowany i tak kilkanascie razy az wysiadł. Wina była w tym ze radio tak miałem podpiete ze bez kluczyka mogłem słuchac, i jeszcze cały czas zegraek mi sie swiecił. Przepiałęm radio jak być powinno, kupiłem uzywany aku za marne pieniadze i spokój. Auto tydz, moze stac i odpala
iro napisł:
Wykombinuj sobie cęgowy amperomięrz, zaoszczędzisz połowe roboty.
Powodzenia
iro napisał(a):Tak na marginesie to chyba z tym amperomierzem to najlepszy pomysł, dużo zabawy ale wydaje się skuteczny chyba w tygodniu zabiorę się za to.
Wykombinuj sobie cęgowy amperomięrz, zaoszczędzisz połowe roboty.
Powodzenia
- Od: 26 kwi 2007, 12:38
- Posty: 4
- Skąd: Ostrołęka
- Auto: 626/ "99/ 1.8 DOHC/ GW
Kolego a ten akumulator dobry masz?nie poci sie?moze wez go naładuj porządnie min 12h niech sie ładuje,moze aku nie trzyma prądu
a jak nie to na 100%jakies zwarcie gdzies musi byc!sprawdz sobie też ładowanie bo jak masz LPG to jest zwiekszony pobór prądu.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
no hej. w mojej mazdzie przyczną był przewód masowy
był skorodowany
kradł prąd
wymien przewód będzie cacy
był skorodowany
kradł prąd
wymien przewód będzie cacy
-
Gość
witam. Aku byl juz zajechany przez te ciągle rozładowywanie, kiedy odlaczylem mu kleme na noc to do rana i tak umarł. Na szczęście aku był jeszcze na gwarancji i dostałem nowy:) Niestety nie jest to rozwiązanie bo sprawdzałem amperomierzem i auto cały czas pobiera prąd ok 300mA przy odłączonym bezpieczniku od radia, więc radio moge wyeliminować. Teraz zacznie się najgorsze czyli szukanie dokładnej przyczyny.
- Od: 27 gru 2004, 22:11
- Posty: 34
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GY 2.0
benzyna + LPG 2005 147KM
ojejku a jakis kabelek np.koło radja nie wisi sobie nie dotyka masy albo innego kabelka
Cudów nie ma gdzies cos musi nawalac! sprawdzałes wszystkie lampki w samochodzie?a jak nie to odłącz to radio i sprawdz moze ktos cos tam pokombinował?!Ciekawe to jest 
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Czyli "na lewo" coś pobiera ~3W (3,6W, ale 0,6W może być pochłaniane przez układ – u mnie wyszło badaj około 0,3W, ale ja mam inny model.). Czyżby właśnie jakaś żarówka? Może jednak od podświetlania bagażnika, albo od schowka, lub też stacyjki...
Nie ma co... To jest strzelanie. Najlepiej będzie, jak pomierzysz obwody i wtedy będzie jasne, kto wiaderkami fazę z PussyWagon'u Ci podpiernicza...
Powodzenia
..::GofNet::..
Nie ma co... To jest strzelanie. Najlepiej będzie, jak pomierzysz obwody i wtedy będzie jasne, kto wiaderkami fazę z PussyWagon'u Ci podpiernicza...

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6