Filtr na odmę

Postprzez xXx » 24 lis 2006, 01:14

Wiedziałem, że do tego dojdzie.......... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 03:47

Fiveopac napisał(a):Nie ma to jak merytoryczna wypowiedź my tu lejemy KB tekstu a tu nagle okazuje sie ze to takie proste
_________________



xXx napisał(a):Wiedziałem, że do tego dojdzie..........


<diabełek>
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez carlo80 » 24 lis 2006, 15:54

u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Fiveopac » 24 lis 2006, 16:33

u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]

Ty naprawde w to wierzysz ? :|

dizzi 3MB w podpisie to lekka przeginka. Zrob cos z tym...
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 16:52

Fiveopac napisał(a):Cytat:
u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez

Ty naprawde w to wierzysz ?


hahaha

temat robi sie ciekawy <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Fiveopac » 24 lis 2006, 17:04

temat robi sie ciekawy diabelek

Bez dwoch zdan <diabełek>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 17:09

Nalezaloby jescze przy filtrze na odme wspomniec o direct hits, ze ich dzialanie jest synergistyczne!
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez xXx » 24 lis 2006, 17:21

No Dizzzzzzzi zaszalał z podpisem......... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 24 lis 2006, 17:22

siwy_dymek napisał(a):Nalezaloby jescze przy filtrze na odme wspomniec o direct hits, ze ich dzialanie jest synergistyczne!

...i komplementarne!
Wczoraj podczas jazdy wylaczylem wentylator nawiewu i od razu mialem 0,23 konia wiecej! Serio!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 17:36

Fiveopac napisał(a):Wczoraj podczas jazdy wylaczylem wentylator nawiewu i od razu mialem 0,23 konia wiecej! Serio!


mysle ze nawety z 0,5KM :D
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez carlo80 » 24 lis 2006, 18:07

oj przyszalal chlopak , przyszalal
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez carlo80 » 24 lis 2006, 19:26

Fiveopac napisał(a):
u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]

Ty naprawde w to wierzysz ? :|

dizzi 3MB w podpisie to lekka przeginka. Zrob cos z tym...


a co mam nie wierzyc??
przy zimnym silniku to nie czuc roznicy za bardzo zauwazylem, ale jak juz osiagnie ok.90st. to czuc roznice – na LPG co moze dziwic niektorych – wyrazniej to widac – choc to logiczne w sumie przy mikserze przed przeplywka – tak jak u mnie – leci bogatsza mieszanka gaz-pow.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 19:44

carlo80 czy ty wogole masz zielone a chocby blade pojecie o czym my tu dyskutujemy??
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez carlo80 » 24 lis 2006, 20:52

o odmie na pokrywie zaworow , zakladaniu filtru na nim i tym samym pozbyciu sie przewodu odpowietrzajacego biegnacego od odmy do dolotu ?
czy o czyms innym?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez siwy_dymek » 24 lis 2006, 21:34

i co to ma wspolnego z lpg? ten filtr w glownym zalozeniu nie ma zwiekszac mocy
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez carlo80 » 27 lis 2006, 11:11

hehe, ja mowie o calkowitym wywaleniu przewodu odpowietrzajacego z pokrywy zaworow do dolotu. wczesniej nie mialem tej fotki z 1 posta, ktora mi sie nie ladowala i myslalem ze tez kolega pyta sie o taki filterek na odme.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Adaś » 23 cze 2007, 15:36

Odświeżam temat. Proszę o radę bo czytam czytam i już nic nie wiem. Chce w tym tygodniu dokończyć CAI, jak wiadomo jeden z elementów BOMZa nie pasuje do KF ze względu na inną budowę kolektora dolotowego.
Zamiast oryginalnej "harmonijki" (1) ze" ślepą kiszką"(2) będzie rura aluminiowa polerowana 200mm, jednak nie ma ona wejścia (3) tak jak rura Bomza. Czy w związku z tym muszę zrobić otwór w niej i wpuścić ten wąż do dolotu czy jak? Filtr o który Patryk pytał zakłada się na wąż zaznaczony na zdjęciu jako 4? Szczerze to trochę się już w tym wszystkim pogubiłem a lekki kac dzisiejszy nie ułatwia mi myślenia;) więc proszę o radę co jak z czym.

zdjęcie poglądowe:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pawelc » 24 cze 2007, 08:29

w kl-u troche to inaczej wyglada ale zakladasz filtr na odme czyli 3 w Twoim przypadku
u mnie to tak wygląda:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Adaś » 29 cze 2007, 13:23

Panowie spece to jak ma być w końcu?:) Zostawić tak jak jest w oryginale (3) czy jak??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez tomekrvf » 30 cze 2007, 23:34

W Kx można zrobić modyfikację wywalając przewód gumowy doprowadzający powietrze do przedniej pokrywy zaworów. Tak jest zrobione w późniejszych KF i nawet widziałem taką modyfikację w TSB. Tak też zrobiłem u siebie
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje