
Filtr na odmę
Fiveopac napisał(a):Nie ma to jak merytoryczna wypowiedź my tu lejemy KB tekstu a tu nagle okazuje sie ze to takie proste
_________________
xXx napisał(a):Wiedziałem, że do tego dojdzie..........

- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez
Ty naprawde w to wierzysz ?
dizzi 3MB w podpisie to lekka przeginka. Zrob cos z tym...
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Cytat:
u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez
Ty naprawde w to wierzysz ?

temat robi sie ciekawy

- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Nalezaloby jescze przy filtrze na odme wspomniec o direct hits, ze ich dzialanie jest synergistyczne!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
siwy_dymek napisał(a):Nalezaloby jescze przy filtrze na odme wspomniec o direct hits, ze ich dzialanie jest synergistyczne!
...i komplementarne!
Wczoraj podczas jazdy wylaczylem wentylator nawiewu i od razu mialem 0,23 konia wiecej! Serio!
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Wczoraj podczas jazdy wylaczylem wentylator nawiewu i od razu mialem 0,23 konia wiecej! Serio!
mysle ze nawety z 0,5KM
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Fiveopac napisał(a):u mnie jak na razie na filterku na odmie jest ok, nic nie chlapie na pokrywe zaw.
czuje ze jest zwawszy i lepiej ciagnie, zwlaszcza jak juz troche czasu pojezdze .
polecam – maly wydatek a poprawa elastycznosci tez :]
Ty naprawde w to wierzysz ? :|
dizzi 3MB w podpisie to lekka przeginka. Zrob cos z tym...
a co mam nie wierzyc??
przy zimnym silniku to nie czuc roznicy za bardzo zauwazylem, ale jak juz osiagnie ok.90st. to czuc roznice – na LPG co moze dziwic niektorych – wyrazniej to widac – choc to logiczne w sumie przy mikserze przed przeplywka – tak jak u mnie – leci bogatsza mieszanka gaz-pow.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
carlo80 czy ty wogole masz zielone a chocby blade pojecie o czym my tu dyskutujemy??
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
o odmie na pokrywie zaworow , zakladaniu filtru na nim i tym samym pozbyciu sie przewodu odpowietrzajacego biegnacego od odmy do dolotu ?
czy o czyms innym?
czy o czyms innym?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
i co to ma wspolnego z lpg? ten filtr w glownym zalozeniu nie ma zwiekszac mocy
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
hehe, ja mowie o calkowitym wywaleniu przewodu odpowietrzajacego z pokrywy zaworow do dolotu. wczesniej nie mialem tej fotki z 1 posta, ktora mi sie nie ladowala i myslalem ze tez kolega pyta sie o taki filterek na odme.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Odświeżam temat. Proszę o radę bo czytam czytam i już nic nie wiem. Chce w tym tygodniu dokończyć CAI, jak wiadomo jeden z elementów BOMZa nie pasuje do KF ze względu na inną budowę kolektora dolotowego.
Zamiast oryginalnej "harmonijki" (1) ze" ślepą kiszką"(2) będzie rura aluminiowa polerowana 200mm, jednak nie ma ona wejścia (3) tak jak rura Bomza. Czy w związku z tym muszę zrobić otwór w niej i wpuścić ten wąż do dolotu czy jak? Filtr o który Patryk pytał zakłada się na wąż zaznaczony na zdjęciu jako 4? Szczerze to trochę się już w tym wszystkim pogubiłem a lekki kac dzisiejszy nie ułatwia mi myślenia;) więc proszę o radę co jak z czym.
zdjęcie poglądowe:

Zamiast oryginalnej "harmonijki" (1) ze" ślepą kiszką"(2) będzie rura aluminiowa polerowana 200mm, jednak nie ma ona wejścia (3) tak jak rura Bomza. Czy w związku z tym muszę zrobić otwór w niej i wpuścić ten wąż do dolotu czy jak? Filtr o który Patryk pytał zakłada się na wąż zaznaczony na zdjęciu jako 4? Szczerze to trochę się już w tym wszystkim pogubiłem a lekki kac dzisiejszy nie ułatwia mi myślenia;) więc proszę o radę co jak z czym.
zdjęcie poglądowe:

- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Panowie spece to jak ma być w końcu?:) Zostawić tak jak jest w oryginale (3) czy jak??
W Kx można zrobić modyfikację wywalając przewód gumowy doprowadzający powietrze do przedniej pokrywy zaworów. Tak jest zrobione w późniejszych KF i nawet widziałem taką modyfikację w TSB. Tak też zrobiłem u siebie
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje